47 Reacties
5 maanden geleden
Wij geven alleen voor het slapen gaan nog een flesje melk (120+4). Pot kunstvoeding is bijna op, dan stap ik over op koemelk en soyamelk.
Blijf dat nog wel even zo in een flesje savonds doen, omdat wij een hele slechte (in)slaper hebben, en dit moment helpt dan wel even om in ieder geval rustig en slaperig te worden.
5 maanden geleden
Hier nog een klein flesje (150+4) in de ochtend. Avondfles hebben we sinds een week weggelaten omdat hij mega veel eet. Gaat prima, maar die ochtend fles blijft nog even. Het gaat allemaal zo snel, en moet er nog even niet aan denken om dat heerlijke momentje ook weg te halen馃ゲ馃檭
5 maanden geleden
Onze zoon wordt nog zo blij als hij zijn fles ziet hahaha.
Wij geven hem eigenlijk alleen als hij gaat slapen. 3x +/- 180cc. Hij gaat tussen 19en 20u naar bed dan krijgt hij zijn laatste fles en om 22u verschonen wij hem nog en dan vullen wij de fles met water. Ik wil overstappen naar 1x melk en iets van yoghurt om aan zijn zuivel te komen. Ik denk dat ik dit ga doen na de warme zomer. Ik vind het ook belangrijk dat hij goed drinkt en zijn waterfles drinkt hij niet in 1x leeg.
5 maanden geleden
Hier in de ochtend een flesje halfvolle warme melk en daarna ontbijt. Enkel voor het naar bed gaan 鈥榮 avonds nog een fles KV, als deze pot op is gaan we ook over op halfvolle melk 鈥榮 avonds.
5 maanden geleden
Wij geven in de ochtend 150 in rietjesbeker naast der ontbijtje en avond halfvolle melk 120 fles.
Maar als ik eerlijk Ben denk ik dat de avond er hier ook wel af Zou kunnen...ze associeert het helemaal niet met slapen en drinkt overdag water super goed...dus tis hier een kwestie van tijd en dan is t klaar...
Ergens lekker en ergens is de flesjes tijd ook voorbij gevlogen
5 maanden geleden
Hier geen flesje meer, s ochtends als hij wakker is drinkt hij halfvolle melk uit een rietjesbeker en bij het middageten drinkt hij soms ook melk zo.
5 maanden geleden
Hier 鈥榮 morgens en 鈥榮 avonds nog een fles van 180+6. Denk dat ik het wel af zou kunnen bouwen, wacht er even mee tot we op vakantie zijn geweest 馃槉
5 maanden geleden
Hier 鈥榮 morgens en 鈥榮 avonds een fles (ongeveer 150ml) warme halfvolle melk. Puur zodat hij in ieder geval 300ml vocht binnen heeft. We hebben niet zo鈥檔 beste drinker namelijk ;-)
5 maanden geleden
Reactie op Vaalezje
Hier in de ochtend en avond nog 180cc en als ik het idee heb dat ze niet ge ...
Hier zelfde maar beide flessen sochtends en savonds gaan echt niet meer leeg.. max 140 dus merk erin dat het afneemt en dat geeft hij zelf goed aan dus idd komt vanzelf! 馃グ
5 maanden geleden
Hier bij wakker worden 90+3 en in de avond voor bed 180+5 kv. Ochtend fles gaat wel op, denk ook door de dorst. Avond fles verschilt eigenlijk elke dag, nog zelden helemaal op. Wij gaan in september op vakantie. Denk dat ik daarna overstap op half volle melk en de ochtend fles eruit.