14 Reacties

4 maanden geleden

Hoe lang laat je hem gaan als hij om 1 uur wakker word? Hier wacht ik nu express 5 a 10 min(tenzij het paniek en huilen is), en meestal gaat hij wel weer slapen. Afgelopen nacht dan niet, toen heeft ie van 12 tot 4 bij ons geslapen, en om 4 uur ging hij feestje bouwen, heb ik hem in ze eigen bed gelegd en is hij toch verder gaan slapen tot 8

4 maanden geleden

Hier is het ook al een paar nachten feest. Maar dan niet meer gaan slapen! We denken dat het een kies is die doorkomt, het is de hele nacht krijsen letterlijk, hier ook zwanger en doodziek en helemaal met dit weer zoooo zwaar, maar een vriendin had dit ook en is achteraf 'maar een periode'

4 maanden geleden

Hier is de slaapregressie met 13mnd terug. Ik accepteer het, wanneer je ertegen in gaat wordt het mentaal zwaarder en vermoeiender. Wellicht niet wat je wilt horen, maar dit zal op en sf terugkomen door de spraak-taalontwikkeling. Heel veel sterkte en succes. 🪻

4 maanden geleden

Hier is de slaapregressie met 13mnd terug. Ik accepteer het, wanneer je ert ...
Altijd leuk die slaapregressie 🤣🤦‍♀️ Volhouden dan maar

4 maanden geleden

Reactie op Chelsea1234

Hier is het ook al een paar nachten feest. Maar dan niet meer gaan slapen! ...
Ja alles is maar een fase gelukkig en weet wel dat het weer goed komt alleen nu ff niet. Die van ons heeft al een kies en 4 tanden aan de voorkant dus denk niet dat dat t bij ons is. Jij ook sterkte

4 maanden geleden

Reactie op Caatje1988

Hoe lang laat je hem gaan als hij om 1 uur wakker word? Hier wacht ik nu ex ...
Ja ook 5 a 10 minuten maar hij blijft volhouden, ik moet ook uitkijken dat m'n andere zoontje van 2,5 niet wakker word erdoor haha. Het is ook echt huilen in paniek en niks werkt behalve de geborgenheid bij mij in bed

4 maanden geleden

Reactie op Wendy010

Ja alles is maar een fase gelukkig en weet wel dat het weer goed komt allee ...
Ja dat is het vervelende van kiezen en tanden, hier heeft hij er 8 en dus alleen nog geen snijtanden en kiezen, maar je kan natuurlijk altijd pas achteraf zeggen of dit het was 🥵 misschien hier ook gewoon slaapregressie of een combi, heb je hulp voor overdag? Bij ons kwam oma een dagje oppassen dat eij even konden bijslapen

4 maanden geleden

Reactie op Chelsea1234

Ja dat is het vervelende van kiezen en tanden, hier heeft hij er 8 en dus a ...
Klopt je weet t op t moment nooit zeker. Op maandag zijn ze een dagje naar de opvang dus kan vandaag even bijtanken voor zover dat lukt met dit weer

4 maanden geleden

Reactie op Wendy010

Klopt je weet t op t moment nooit zeker. Op maandag zijn ze een dagje naar ...
Heel veel succes!

4 maanden geleden

Reactie op Chelsea1234

Heel veel succes!
Dankjewel moet goedkomen

4 maanden geleden

Reactie op Wendy010

Altijd leuk die slaapregressie 🤣🤦‍♀️ Volhouden dan maar
Ja, behoorlijk vermoeiend. Ik was vannacht van 0100u tot 0530u beneden met onze dochter, want ze kon ineens nieuwe woordjes en wilde blokken stapelen. 😭 Overdag slaapt ze wel gewoon als een roosje door. Slaapregressies zijn een goed teken! Ze kunnen dan weer iets nieuws. 🥲🤞🏽

4 maanden geleden

Hier is het soms ook raak ivm doorkomende kiesjes. Een paracetamol erin voor de nacht doet dan wonderen! Je zou het kunnen proberen. Baat het niet dan schaad het niet

4 maanden geleden

Yeah we weten het probleem. Z'n kiezen boven waren al door en nu beginnen ze onder ook 🤣 zijn volgorde is een beetje uit balans haha

4 maanden geleden

Reactie op Wendy010

Yeah we weten het probleem. Z'n kiezen boven waren al door en nu beginnen z ...
Wat fijn dat je erachter bent wat de oorzaak is! Hopelijk komen ze snel door.