5 Reacties

4 maanden geleden

Wij hadden dit ook, maar dan met eigenlijk alle slaapjes.. wat wij deden was wandelen tot ze in slaap valt en dan overleggen. Het was dan alsnog wel eventjes huilen maar met een Lullaby viel ze wel snel weer in slaap. Een hele gekke tip, maar het lied Misty Mountain van The Wellerman werkt dus rustgevend. Zou je niet denken als je je hoort maar door de zware lange tonen worden baby鈥檚 en kinderen daar kennelijk rustig van. Werk hier in ieder geval ook erg goed

4 maanden geleden

Eerste nachten waren lastig, nieuwe omgeving, temperatuur, geluiden. Werd uiteindelijk beter, dus zou nog even geduld hebben voor zover dat lukt. Even wandelen hielp bij ons overdag heel goed. Succes in ieder geval 馃槵

4 maanden geleden

Onze dame sliep in een Deryan tentje. Hier heb je misschien niets aan als je al weg bent, maar wellicht in de buurt te koop? Wij zijn 10 dagen weg geweest en ze heeft alle nachten beter geslapen dan thuis, ook geen last van insecten en miss soort van geborgenheid? 馃 lastig! Hoop dat je een oplossing vindt! Verder gaven wij voor het slapen een flesje, terwijl we thuis eigenlijk een flesje gaven voor w铆j虂 naar bed gingen. Hier viel ze lekker mee in slaap en dit hebben we nu thuis doorgezet.

4 maanden geleden

Ik heb vorige week gekampeerd. Ik ging elke avond een uur wandelen met de kinderwagen vlak voordat het donker werd. Ze viel dan in de kinderwagen in slaap en dan kon ik haar zo overleggen.

4 maanden geleden

Bedankt voor alle tips! We hebben naast de dentinox druppels nu ook een tandgel bij de apotheek gehaald en hiermee lijkt het minder te worden. Na het eten hebben we haar gelijk in de kinderwagen gezet en gewandeld (wel door blijven wandelen want stilstaan was weer huilen 馃槀) Toen in bad gedaan, flesje lauwe melk erin en is toen zonder huilen gaan slapen. Papa en mam vieren dit nu met een wijntje en biertje voor de caravan. Het is ook onze vakantie haha 馃お