9 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op kelldd
Welke tanden waren het dan? En waren er dan plots veel in eens door? Hier v ...
Hier was het een voortand die doorbrak en die ernaast was ook zichtbaar. We zijn nu een week of 3 verder en nu is die er naast pas door en is ze gewoon haar vrolijke zelf. Dus niet plots ineens veel, maar blijkbaar wel een vervelende. Ik houd m'n hart vast voor alle volgende 馃ゲ馃槄
5 maanden geleden
Reactie op kelldd
Ahja hier voelen we duidelijk de snijtand komen, maar nog net niet het sche ...
Hier hele dagen huilen en piepen.. zo niet wat we gewend zijn.. m鈥檔 vriend heeft corona en grote kans dat m鈥檔 kleine het ook heeft ( ik ben tot nu nog bespaard gebleven ). Maar mn vriendje krijgt dus 2 boventanden die doorkomen.. denk dat die erg veel last van heeft.. maand lang kwijlen als t niet langer is en nu is dat eindelijk gestopt nu ze door beginnen te komen
5 maanden geleden
Hier ook een aantal dagen (gehad) komen vooral kiezen door waar hij erg last van heeft/had!
5 maanden geleden
Los van waar mijn zoontje last van heeft, vooral dus als ik het niet weet, doe ik hem nog steeds veel in de draagzak. Hij weegt 11 kg dus als het voor langer dan een kwartier is draag ik hem op de rug. Dan doe ik het huishouden met hem op mijn rug of we gaan lekker wandelen buiten. Het helpt enorm tegen gejengel 馃槂