9 Reacties

5 maanden geleden

Yes! Veel gejammer en veel gehuil. Helaas geen tips alleen herkenning馃槄

5 maanden geleden

Komen er tandjes door? Hier was ze een tijdje ook niet te genieten en bleek dat ze dus flink last had van haar tand. Toen die eenmaal door was gekomen was het voorbij... maar zo erg als jij beschrijft hebben we het gelukkig nog niet gehad馃槄

5 maanden geleden

Reactie op Nvv10

Komen er tandjes door? Hier was ze een tijdje ook niet te genieten en bleek ...
Welke tanden waren het dan? En waren er dan plots veel in eens door? Hier volgens ons vreselijk veel tandpijn, hij trekt bijna zijn oren eraf馃ズ

5 maanden geleden

Reactie op kelldd

Welke tanden waren het dan? En waren er dan plots veel in eens door? Hier v ...
Hier was het een voortand die doorbrak en die ernaast was ook zichtbaar. We zijn nu een week of 3 verder en nu is die er naast pas door en is ze gewoon haar vrolijke zelf. Dus niet plots ineens veel, maar blijkbaar wel een vervelende. Ik houd m'n hart vast voor alle volgende 馃ゲ馃槄

5 maanden geleden

Reactie op Nvv10

Komen er tandjes door? Hier was ze een tijdje ook niet te genieten en bleek ...
Ze heeft de 4 voorste boventanden, en 2 ondertandjes al door, we kunnen niks zien of voelen of er wat door komt, dus echt een raadsel waar het aan ligt 馃槗

5 maanden geleden

Reactie op Nvv10

Hier was het een voortand die doorbrak en die ernaast was ook zichtbaar. We ...
Ahja hier voelen we duidelijk de snijtand komen, maar nog net niet het scherpe hoekje, al 2 weken.. zal toch van dat zijn dan, liters kwijl!

5 maanden geleden

Reactie op kelldd

Ahja hier voelen we duidelijk de snijtand komen, maar nog net niet het sche ...
Hier hele dagen huilen en piepen.. zo niet wat we gewend zijn.. m鈥檔 vriend heeft corona en grote kans dat m鈥檔 kleine het ook heeft ( ik ben tot nu nog bespaard gebleven ). Maar mn vriendje krijgt dus 2 boventanden die doorkomen.. denk dat die erg veel last van heeft.. maand lang kwijlen als t niet langer is en nu is dat eindelijk gestopt nu ze door beginnen te komen

5 maanden geleden

Hier ook een aantal dagen (gehad) komen vooral kiezen door waar hij erg last van heeft/had!

5 maanden geleden

Los van waar mijn zoontje last van heeft, vooral dus als ik het niet weet, doe ik hem nog steeds veel in de draagzak. Hij weegt 11 kg dus als het voor langer dan een kwartier is draag ik hem op de rug. Dan doe ik het huishouden met hem op mijn rug of we gaan lekker wandelen buiten. Het helpt enorm tegen gejengel 馃槂