9 Reacties
5 maanden geleden
Wij wisselen een beetje af tussen vers en potjes, dus hier vooralsnog geen problemen. Ik merk wel dat als we te laat eten of wanneer ze erg moe is ze maar weinig zin heeft om "zelf" te eten en liever gewoon een potje wilt. Dan gaat ze er inderdaad een beetje mee klieren en op de grond gooien. Eten wat ze overigens wel heel lekker vindt gaat wel goed haar mond in 😋
5 maanden geleden
Reactie op Bb1903mp
Wij wisselen een beetje af tussen vers en potjes, dus hier vooralsnog geen ...
Ja alles wat ze lekker vond is nu niet meer goed. Laat of vroeg eten maakt niet uit helaas 🙈
5 maanden geleden
Reactie op FB89
Ik ervaar dus precies hetzelfde🥲 doe er alles aan om lekkere verse eten te ...
Ja bizar toch. 🙈
5 maanden geleden
Ja dit! Herkenbaar. Wat bij ons nu helpt is een schepje 100% appelmoes erbij toe te voegen. Nu eet ze alles weer. Er zit dan wat meer suikers in natuurlijk, maar ik ben blij dat ze in ieder geval haar aardappelen en groenten weer eet.
5 maanden geleden
Reactie op Marleentje95
Ja dit! Herkenbaar. Wat bij ons nu helpt is een schepje 100% appelmoes erb ...
Dat is een goede tip. Die gaan we proberen
5 maanden geleden
Hier hetzelfde, zoontje lustte eerst alles en nu opeens kieskeuriger. Ik geef geen potjes, zit vooral water in ben ik achter. Dus ik probeer bij elke maaltijd verschillende dingen. De ene dag gaat ei er bvb wel in, de ander niet. Maar ik blijf alles steeds proberen. Suiker toevoegen of potjes zijn voor mij geen opties. We vinden altijd wel iets wat hij graag wil.
5 maanden geleden
Reactie op Annie123456789
Vandaag gingen er wel weer boontjes met aardappel in 💪🏻💪🏻
Yes!