18 Reacties
5 maanden geleden
Dat proberen we dus ook niet , alleen het in slaap troosten omdat ik het echt niet aankan dat ze zich in slaap huilt. Overigens vandaag ook 1 uur lang geprobeerd om haar steeds neer te leggen met weinig contact en dan weg te lopen (ik zei alleen we gaan liggen en slapen klein aaitje en weg) maar na n uur alleen maar meer overstuur 🙈
5 maanden geleden
Hier precies dezelfde situatie en ook wij vragen ons af of we hem nu niet ‘afleren’ om zelfstandig in slaap te vallen. Hem laten huilen is echt geen optie. Hij raakt helemaal overstuur en het stopt niet. Dus wij geven er maar gewoon aan toe en ‘aaien’ hem in slaap. Geen idee of we hier goed aan doen, maar een andere optie zien we gewoon even niet.
5 maanden geleden
Heeft iemand hier een oplossing voor het zelfstandig in slaap vallen?
Mijn dochter is sinds haar eerste verjaardag (of net iets ervoor eigenlijk) niet meer in staat om zelf in slaap te vallen. Ze is heel erg overstuur voor het slapen gaan.
Heeft iemand de tip of oplossing gevonden?
5 maanden geleden
Hey, wij hadden dit onlangs ook. En zijn de dutjes op ‘vraag’ beginnen aanbieden. Zo hadden we snel door dat zijn wakkertijden langer geworden zijn en slaapt weer super flink zelfstandig in! Hier is het nu 3-3-4 of 3-3,5-4,5. Wat we ook veranderd hebben is de ochtenddut inkorten tot 45min.
Slaapschema momenteel:
09:30u-10:15u
13:15u-14:45/15:00u
19:00u bed
5 maanden geleden
Reactie op kelldd
Hey, wij hadden dit onlangs ook. En zijn de dutjes op ‘vraag’ beginnen aanb ...
En heeft t wat uitgemaakt het inkorten voor de nacht?
5 maanden geleden
Reactie op kelldd
Korte nachten of onrustige nachten merken wij vooral bij te lange dutten en ...
Kan het niet goed lezen en openen.. mar houd jou kindje t vol van bijv 6 tot 9:30?
5 maanden geleden
Reactie op kelldd
Korte nachten of onrustige nachten merken wij vooral bij te lange dutten en ...
Hier altijd 3 u wakker dan 3 a 3.5 en dan weer 4 u.. mja we maken hem wel wakker met max van 15:30
5 maanden geleden
Reactie op kelldd
Hij moet van mij… erg maar ik heb de indruk dat hij anders te lang dut in d ...
Ja… hier sliep die gister van 19:20 tot 6:00… maar als die 18:30 slaapt ook tot 6.. al 5 nachten nu tot 6.. dus maakt nu niet zoveel uit.. ben alleen 6:30 a 7 gewend.. 11 durige nacht is top. Was altijd 12 mja ach.. haha. Vanacht wel minder dan 11 dat valt me op mja dan slaapt die weer meer overdag uur en 15 min vamorgen en toen maar wakker gemaakt anders vond ik telaat worden en vammiddag werd die zelf na 1.5 u wakker
5 maanden geleden
Reactie op devidevries
Hier altijd 3 u wakker dan 3 a 3.5 en dan weer 4 u.. mja we maken hem wel w ...
Gisteren hadden we nog eens geprobeerd op vraag te laten slapen. Met max tot 10:45u en max tot 15:30u. En ja hoor! Hij sliep 4 uren. Maar wat een rotnacht! Hij was ondervermoeid. Is wakker geweest van 01:30u tot 03:30u deze nacht. Wij doen dit dus niet meer! Max 45 min ochtend en max 2u namiddag.
5 maanden geleden
Reactie op kelldd
Gisteren hadden we nog eens geprobeerd op vraag te laten slapen. Met max to ...
Aahhh en hoelaat toen wakker? Pittig dan he.. ja wij doen wel echt een max van 2;45 a 3 u overdag eigeljjk. Ben benieuwd komende nacht bij je .. meestal duurt het een paar dagen voor je verschil gaat zien
5 maanden geleden
Reactie op kelldd
Wel om 06:45u dan pas wakker geworden gelukkig. Normaal wakker 06:00-06:15u ...
Ja… maar stel wordt nu 7 u wakker doe je dan alsnog 9:30 bed of dan 10 u? Zou zo lekker zijn om gewoon vastte tijden te hebben.. hier is dat “ ongeveer “ wel zo maar het ligt. Echt aan hoelang en hoelaat ze wakker worden qua wakkertijd dan weer
5 maanden geleden
Reactie op kelldd
Ja altijd 9:30u! Wordt nooit om 7u wakker😂 altijd 11u slaap in de nacht. S ...
Ohja dat is fijn.. ik merk ook dat iets langer duur als ochtend langer is maar dan doe ik erna bijna 3.5 u wakkertijd en is t wel weer prjma dusja…. Geen idee hoe mensen dat doen met kids die 8:30 wakker worden whaha ik zou nooit uitkomen