Die van ons ook nog niet. Hij tijgert wel het hele huis door, maar ook nog maar sinds een maandje ofzo. Maar echt op handen en knieën kruipen nog niet.
Tijgert je kindje wel?
Hier ook niet, ook niet Tijgeren. Hij begint zich nu wel steeds vaker naar voren te gooien als hij zit en dan ligt ie op zn buik, rolt ie om en begint ie te klagen. Probeer hem elke dag aan te sporen om te gaan tijgeren of tenminste zichzelf weer tot zit te duwen 😂 hij is nu 10.5 maand
Ja hoor hier 10,5 maand. Ze tijgert wel en gaat ook vaak in de kruipstand "staan" (al een aantal weken) maar gaat toch elke keet weer over op het tijgeren.
Mijn tweeling van 11 maanden tijgeren ook alleen maar.
Af en toe in kruip houding.. maar daar wat mee doen, doen ze niet.
Wel gaat er een steeds vaker om zijn knieën zitten en proberen zich omhoog te tillen.
Onze dochter is vandaag 11 maanden en kruipt sinds een weekje. Heeft voorheen nooit geprobeerd te tijgeren of ook maar iets om vooruit te komen. Van de een op de andere dag kruipt ze ineens. Dus het kan zomaar ineens veranderen!
Hier van 26-7 en hij tijgert nu 2 weken. Hij zit al 2 maanden op handen en knieën maar snapt nog niet hoe het werkt en laat zich dan weer op zijn buik vallen.
Zelfstandig tot zit komen, kan hij ook nog niet. Blijft wel zitten als we hem neerzetten.
Nee die van mij ook niet hoor. Zittend schuift hij rond met een beentje gebogen. Hij trekt zich ook niet op. Hij wil het liefst alleen maar zitten en spelen.
Hier een dame van 11 maand, kruipt niet en tijgert nauwelijks. Ze kan wel heel goed rechtop zitten en doet zo alles. Trekt haar nu soms op en wil steeds staan, maar verder doet ze weinig 🤣
Hier vindt ze kruipen ook maar een vreemd iets. Ze schuift wel naar voren met haar bibs over de grond, en draait ook op de bibs. Nu wil ze elke keer staan tegen mijn stoelpoot, ze ook op dr billen daar te komen haha
Ons zoontje wordt volgende week 11 maanden en kruipt sinds 3 dagen geleden. Hij tijgerde wel al een tijdje, maar lijkt in het algemeen wat trager te ontwikkelen in zijn grove motoriek. Wij hebben hem veel gestimuleerd en met hem geoefend samen met een therapeut. Hij zal nog niet de hele kamer rondkruipen, maar hij kruipt 😉 Ieder kindje heeft een eigen tempo, maar uiteraard kan wat oefenen geen kwaad, zoals bv veel op de knietjes laten spelen. Alleszins: goed bezig mama!
Hier nog steeds niet aan t kruipen... hij is net 1 en komt niet verder dan tijgeren. In kruiphouding zit hij nooit en optrekken tot staan zie ik hem ook nooit proberen. Dat laatste vroeg het CB met 11 maanden en dat dat niet uit maakte, maar dat de meeste kindjes dat met een jaar wel doen. Nog meer kindjes die niet zo snel zijn? Wordt er een beetje onzeker van met alle kruipende, staande en lopende babys om ons heen van vrienden...
Hier nog steeds niet aan t kruipen... hij is net 1 en komt niet verder dan ...
Hier precies hetzelfde. Hij wordt over 3 dagen 1, komende zondag..
Ik vind het soms ook lastig. Moet ik afwachten of toch het cb vragen wat normaal is?