90 Reacties
6 maanden geleden
Zijn jullie kinderen ook zo eigenwijs geworden? Ik merk echt dat hij me soms gewoon een beetje uitdaagt om een reactie te krijgen 🙈stiekem vind ik het grappig maar vanochtend was ik zo blij dat hij naar bed kon wat een draak 😩echt vermoeid ben ik
Iemand tips voor wat meer uitdaging op deze leeftijd? Denk dat hij dit ook doet door verveling
6 maanden geleden
Reactie op Leuntjee
Zijn jullie kinderen ook zo eigenwijs geworden? Ik merk echt dat hij me som ...
Hier ook al een poosje zo ja.. dingen op de grond gooien bijvoorbeeld en dan kijken hoe ik reageer. Heel vermoeiend soms en ik heb zooooveel speelgoed voor haar dat ik afwissel kan me bijna niet voorstellen dat het verveling is ik lees mee voor tips 🫣
6 maanden geleden
Reactie op Ada3
Op reis afgelopen twee weken heeft onze zoon plots vrijwel elke nacht doorg ...
Hier ook haha.. sliep elke ochtend tot half 8 op vakantie. Geen enkele keer wakker geweest ‘s nachts. Nu zijn we weer thuis en hij is elke nacht weer rond 4/5 uur wakker 😪
6 maanden geleden
Je schoonouders die je baby even tot half 5 laten tukken😫😫 echt die mensen begrijpen het nog steeds niet…..zou hem eigenlijk daar vannacht ook moeten laten slapen. Succes ermee😆
6 maanden geleden
Volgens mij mag mijn schoonmoeder mij (nog steeds) niet.
We hebben al eens een gesprek gehad in tranen op de bank. Ik heb verteld dat ik het gevoel had dat ze mij niet mocht en begreep, maar dat ik wenste op meer openheid.
Inmiddels is het 4 maanden later en zitten we weer op hetzelfde punt waarbij ik het gevoel heb dat ze een onuitgesproken, maar negatieve mening heeft over mij.
Ik voel me niet gewenst en dat doet soms best wel pijn. Weet ook niet wat ik kan doen en hoe ik het gesprek (weer) kan aangaan.
Ook denk ik dat het aan mij ligt en alles negatiever ervaar. Daarom heb ik soms wel een moment van een laag zelfbeeld. Dat is zo rot... Ik heb dit pas sinds ik moeder ben en eeeeeenorm kritisch ben! 🥲 Waaaarom ook.
6 maanden geleden
Pfft, heb je eindelijk wat te doen wat met werk te maken heeft.
(Laptop in orde krijgen zodat ik voor het uwv eindelijk dingen kan doen die ik moet doen), zoonlief zit bij papa op schoot, ben om 7 uur begonnen, kleine is al vanaf half 8 moeilijk aan het doen, ik denk zeg niks ik ben bezig...
Die vent bedenkt ook niet ff dat de kleine moe is en gewoon naar bed moet...
Ik druk bezig, trek hem ze pyjama en slaapzak aan, leg hem op bed en hij is vertrokken.
Geïrriteerd richting manlief, kan je dat zelf niet ff bedenken.
Nee hij zit weer tv te kijken pffft.
(Verder is het een top vent hoor, maar moet ik nou verdorie alles voorkauwen...
5 maanden geleden
Slaapregressie is hier flink aanwezig. Afgelopen 3 nachten, ik gok 3 uur slaap gehad. 😴
4 maanden geleden
Ff irriteren, sinds keizersnede vorig jaar aan de pillen voor me bloeddruk, helaas nog niet over gegaan. Nou had ik maandag nog voor 2 dagen. Dus via de huisarts app nieuw recept aangevraagd zoals ik altijd doe. Ik denk vandaag maar eens bellen naar de apotheek nog niks gehoord, en wel al gezien dat de huisarts het dinsdag had doorgestuurd. Het is nu vrijdag en nadat ik gebeld had lag het ineens wel in de automaat. Mailtje dat ik het op kan halen...
Doen jullie apotheek er ook altijd zo lang over