1001 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Np22

2 juli uitgerekend van ons eerste kindje. 😃 Ben erg misselijk en vreselijk ...
De zelfde dag uitgerekend! Succes donderdag! Ik moet vrijdag. Spannend!

één jaar geleden

7 weken vandaag!!🥳

één jaar geleden

Volgens mijn eigen berekening uitgerekend op 7 juli! Eerste echo 28 november

één jaar geleden

Reactie op Zenna1986

7 weken vandaag!!🥳
ik ook 🎉

één jaar geleden

Reactie op Np22

2 juli uitgerekend van ons eerste kindje. 😃 Ben erg misselijk en vreselijk ...
hier ook 2 juli😊

één jaar geleden

6 juli uitgerekend volgens eigen berekening. Super spannend na 2 miskramen 😰 Dinsdag 15 november eerste echo🍀 Hebben jullie ook de ene dag meer last van symptomen, dan de andere dag? Mijn borsten zijn de ene dag gevoelig, en dan weer niet. Maak mij super onzeker

één jaar geleden

Wat leuk dit! Ik ben 7 juli uitgerekend van ons 1ste kindje. 👶❤️ Vorige week goed ziek geweest net een virus op m'n evenwichtsorgaan.. had helemaal niets met de zwangerschap te maken maar wat heb ik me beroerd gevoeld.. Nu het voorbij is voel ik me een stuk beter! De klachten die ik heb zijn gevoelige/pijnlijke borsten, snel koud hebben en last van bandenpijn. Bijvoorbeeld wanneer ik hoest of nies. 21 nov de eerst echo🥰

één jaar geleden

Reactie op babywens_

6 juli uitgerekend volgens eigen berekening. Super spannend na 2 miskramen ...
Ik heb dit ook met mijn borsten ik heb normaal helemaal geen gevoelige borsten ook niet tijdens menstruatie. Afgelopen weken echt heel erg gevoelig wist niet wat me overkwam. En nu deze week een klein beetje gevoelige tepels en af en toe niks maar meer niet. 🤔 Wel weer heel misselijk wissel het liever om.😂

één jaar geleden

Leuk! Volgens mijn berekeningen 30 juni uitgerekend. 18 november eerste echo. Wij hebben al een dochter van 20 maanden. Zo spannend allemaal weer. 🫶🏼 Net als bij de eerste heb ik nergens last van. Heel blij mee. Maar kan altijd nog veranderen natuurlijk haha

één jaar geleden

Volgens eigen berekening 3 juli uitgerekend. Mag woensdag voor een eerste echo. Intussen ook al een hele waslijst aan symptomen.

één jaar geleden

Hallo, ik denk dat ik rond 1 juli ben uitgerekend. Ook hier al 3 mooie meisjes, van 4,5 jaar, 3 jaar en 1,5 jaar. Eerste echo staat voor 16 november gepland. Klachten van moeheid en honger/misselijkheid, maar heb het idee dat het minder heftig is dan bij de vorige zwangerschappen, of ik had het gewoon erger onthouden kan ook. Zijn hier nog meer mama's die voor de 4e of meer gaan?

één jaar geleden

Reactie op Hannavt

Hee wat leuk! Zit precies met hetzelfde als jij met de uitrekendatum en eer ...
Nou wat een toeval :D Laat even weten hoe de echo is gegaan!

één jaar geleden

Ik had tot een paar dagen geleden regelmatig menstruatie krampen. Nu al een aantal dagen niet meer, meer die het niet meer hebben?

één jaar geleden

Ik ben 1 juli uitgerekend. Vandaag 7+1 en woensdag de eerste echo.

één jaar geleden

Reactie op babywens_

Ik had tot een paar dagen geleden regelmatig menstruatie krampen. Nu al een ...
Ik heb het week 4 en 5 niet gehad.. nu ben ik 6+4 en heb ik ineens weer van die krampen, ook in m’n rug. Vind het maar spannend. Ook doen m’n borsten nu ineens geen pijn meer, maar ik begrijp dat dat kan komen en gaan

één jaar geleden

Reactie op HoiIkBenEs

Ik heb het week 4 en 5 niet gehad.. nu ben ik 6+4 en heb ik ineens weer van ...
Ik heb ook af en toe geen gevoelige borsten. Maar dat komt iedere keer weer terug. Ben ook de hele dag misselijk

één jaar geleden

Ik ben 1 juli uitgerekend. Vandaag 7+1 en woensdag de eerste echo.
Wat leuk, we lopen gelijk! Ik heb donderdag de eerste echo. 🙂

één jaar geleden

Ik ben na eigen berekening 2juli uitgerekend van ons eerste kindje. Allemaal heel spannend! Ben vooral heel erg moe en hongerig, met misselijkheid 🙈

één jaar geleden

Reactie op Samantha3bb

Ik ben na eigen berekening 2juli uitgerekend van ons eerste kindje. Allemaa ...
Haha hier precies het zelfde qua klachten. Giga honger maar voor bijna al het eten een afkeur op het moment.

één jaar geleden

Lukt het jullie wel om te eten?