1001 Reacties

één jaar geleden

Ik probeer gewoon om de zoveel tijd te eten, want dat helpt echt tegen de misselijkheid. Ik moet echt in het moment zien wat ik kan eten... Alleen dan kan ik het eten. Afgelopen dagen is het heel 'neutraal' eten, patat, sapjes, brood... Van gekookt groenten zou ik echt moeten kotsen denk ik :p

één jaar geleden

Reactie op E11e

Lukt het jullie wel om te eten?
Gister voor het eerst echt zo misselijk dat ik lunch heb overgeslagen (6+2). Tot nu toe eigelijk vooral veel trek gehad. Net met moeite een krentenbol naar binnen gewerkt. Maar voel mn buik nu al draaien! Geuren zijn ook extra sterk en dat werkt niet mee... extra water drinken en zoute crackers oid lijken mij het proberen waard...

één jaar geleden

Weer kotsmisselijk… wat helpt dan bij jullie?! Ik weet echt niet hoe ik dit op werk kan gaan verbergen ook :-(

één jaar geleden

Reactie op E11e

Lukt het jullie wel om te eten?
Redelijk.. brood gaat goed en bescuitjes, maar bijvoorbeeld vlees moet ik niet aan denken. Of dingen die vet zijn begin ik op het moment ook niet aan. Nog niet hoeven overgeven, maar lijk wel steeds op het randje te zitten.

één jaar geleden

Weer kotsmisselijk… wat helpt dan bij jullie?! Ik weet echt niet hoe ik dit ...
Ah wat naar, ik ben het zelf maar als buikgriep gaan behandelen. Wat eet jij graag als je buikgriep hebt? Ik heb biscuitjes, vla, crackers enz. In huis gehaald en daar ging het gisteren best goed mee. Merk ook zelf dat hoe langer ik eten uitstel hoe meer misselijk ik word.

één jaar geleden

Nog iemand die vrolijk zn ontbijt zit te eten en het bij de laatste hap spontaan bijna er terug uit gooit zonder enige waarschuwing

één jaar geleden

Reactie op Giniwini

Nog iemand die vrolijk zn ontbijt zit te eten en het bij de laatste hap spo ...
Ah zo vervelend hè?! Hier verdwijnt de misselijkheid juist alleen met eten🤷🏼‍♀️

één jaar geleden

Leuk dit! 😊 Hier volgens eigen berekening 1 juli uitgerekend van ons eerste kindje. Donderdag eerste echo met 7+5. Klachtjes zijn vermoeidheid, licht misselijk en helaas ook best wel neerslachtig? Herkent iemand dat? Had me bij hormonen altijd voorgesteld dat ik sneller boos of verdrietig zou zijn maar heb nu al anderhalve week zo’n zwaar en loom gevoel en nul motivatie voor dingen. 😔

één jaar geleden

Reactie op Raisethemwild

Leuk dit! 😊 Hier volgens eigen berekening 1 juli uitgerekend van ons eerst ...
Dit herken ik! Ik heb ook al de hele week bijna nul motivatie en zie overal als een berg tegenop, zo niet mij! Hoop dat dit gauw overgaat 😅 En veel succes donderdag! Ik heb donderdag ook de eerste echo gepland staan, blijft een spannend moment die eerste echo. Hopelijk krijgen we allebei een mooi kloppend hartje te zien!🍀

één jaar geleden

Wat leuk zo’n kletsgroep! Volgens eigen berekening ben ik nu 6+2 en uitgerekend op 8 juli. Volgende week hebben we onze eerste echo! Sinds afgelopen zaterdag week 6 is aangebroken, zijn ook alle symptomen tevoorschijn gekomen. In de eerste weken alleen last gehad van mijn borsten en snel buiten adem en nu volop misselijkheid en loom. Vertel maar dat ik buikgriep heb om dingen te annuleren 🫢

één jaar geleden

Naar eigen berekening ben ik uitgerekend op 4 juli. 21 november de eerste echo! Ben benieuwd of ik het goed heb uitgerekend.

één jaar geleden

Bij mij helpt het echt om om de zoveel uur iets te eten... ook al wil ik het niet, het helpt wel!!

één jaar geleden

Reactie op Roosframboos

Ah wat naar, ik ben het zelf maar als buikgriep gaan behandelen. Wat eet ji ...
Nou ik ben echt nooit ziek… ja normaal tijdens menstruatie ziek van de pijn haha maar eten kan ik altijd.. heb nu crackers op, avocado en een stuk komkommer 😂

één jaar geleden

Reactie op Raisethemwild

Leuk dit! 😊 Hier volgens eigen berekening 1 juli uitgerekend van ons eerst ...
Ik zit nog niet op 7 weken en ben 5 juli uitgerekend… klopt onze berekening dan wel! 🤗

één jaar geleden

Reactie op E11e

Lukt het jullie wel om te eten?
Ik wilde net dezelfde vraag stellen. Ben al een week echt zo beroerd. 2x overgegeven maar ik kan geen eten bedenken waar ik zin in heb. En overal waar ik een hapje van neem staat me niet aan. (Normaal is dit andersom 😂) Ik baal ervan want ik eet altijd best gezond en wil ook zo gezond mogelijk blijven eten maar krijg gewoon bijna geen hap door mn keel.

één jaar geleden

Volgens eigen berekening uitgerekend op 5 juli. Het is de eerste zwangerschap en heel spannden voor ons. Tot nu toe geen klachten behalve pijnlijke borsten. 24 november hebben we de eerste echo.

één jaar geleden

Reactie op Roosframboos

Haha hier precies het zelfde qua klachten. Giga honger maar voor bijna al h ...
Ah dat is wel heel vervelend die afkeur ken ik wel een beetje, maar vooralsnog kan ik nog redelijk veel eten zo, heb ik gisteren nog pizza kunnen eten maar dag er voor gehakt balletjes niks van moest hebben. Hopelijk heb je snel weer zin in het eten

één jaar geleden

Volgens mijn berekening ben ik 2 juli uitgerekend. Volgens de meting op de echo ben ik nu 7+3wkn. Eerste kindje. Meteen jullie advies nodig. Eerste 2 weken helemaal in de hemel en vol ongeloof. Alle apps downloaden, websites afstruinen enz. 1,5 week geleden begonnen met me belabberd voelen, heel misselijk en 0,0 energie. Sinds toen ook niet meer echt blij geweest met het nieuws, alleen maar heel onzeker en bang. Bang dat ik het niet kan, onzeker of dit wel is wat ik wil (al jaren mijn droom en 6 mnd proberen zwanger te worden, extreem teleurgesteld als ik weer ongesteld werd). Had gehoopt dat de eerste echo me zou opvrolijken, maar ik vond het vooral heel raar dat dat in mijn lichaam zat. Ik voel me echt schuldig over die gevoelens en gedachten en ben ook bang dat dat niet meer weg gaat.

één jaar geleden

Reactie op Raisethemwild

Leuk dit! 😊 Hier volgens eigen berekening 1 juli uitgerekend van ons eerst ...
Precies dit. Voel me futloos. Geen energie en kan sinds een week ook niet meer blij zijn met het nieuws, alleen maar onzeker en bang dat dit gevoel niet weg gaat. Terwijl ik al zo lang zwanger wil worden en het nu is gelukt. Ik snap er niks van.

één jaar geleden

Reactie op Np22

Ik wilde net dezelfde vraag stellen. Ben al een week echt zo beroerd. 2x ov ...
Oh wat vervelend dat je zelfs moet overgeven! Ik zou gewoon proberen lief voor jezelf te zijn. Wat mij helpt is aan eten te ruiken en als ik dan merk, dit is ok, het dan te eten... Helpt altijd tegen de misselijkheid. Succes! En als je je te veel zorgen maakt, de VK bellen.