983 Reacties

één jaar geleden

Zowaar een goede nacht gehad hier 🥳🥳 ik had ook niks meer gedronken na 19.00 uur. Dus hoefde niet 4x naar de wc! Kreeg net wel op het schoolplein nog even een.. wow moet je nog 8 weken. Je buik is al ZO groot. Thanks...🙄

één jaar geleden

Reactie op Nvv10

Zijn jullie ook al aan het aftellen tot het verlof? Hier nog 5 weken werke ...
Deze week en volgende week vakantie, daarna start m’n verlof officieel dus ik ben al heerlijk met verlof 🤩

één jaar geleden

Vandaag echo gehad van de kleine man, alles helemaal goed op lengte. Ik helemaal blij dat we eindelijk een goeie foto hebben van zijn gezicht, zegt een vriend van me, het is net of je op de achtergrond 2 gezichten ziet 😅👻 😬

één jaar geleden

Zo leuk die echo's elke keer 😍😍😍

één jaar geleden

Omfg https://www.instagram.com/reel/CsE57Ejgm9W/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== Ik zou m’n pink inleveren voor zo’n bevalling 🤣

één jaar geleden

Omfg https://www.instagram.com/reel/CsE57Ejgm9W/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== ...
😳😳 alsof ze m er zo even uit poept 🙈

één jaar geleden

Reactie op Hel1J

Of dit is kind nr 9 en alles lag al open of ze heeft gewoon echt geen pijngrens. Bizar mooi wel 🥹

één jaar geleden

Omfg https://www.instagram.com/reel/CsE57Ejgm9W/?igshid=MzRlODBiNWFlZA== ...
Ook helemaal geen bloed...

één jaar geleden

Soms dan denk ik achja ben "pas" 32 weken zwanger en het duurt mij best lang allemaal. En dan te gelijke tijd denk ik.. wow... ik ben gewoon over 8 weken uitgerekend. Wat betekent dat de baby er over 5 weken ookal kan zijn 😵. Maar... ook nog 10 weken kan duren 🤭😂. Is dit herkenbaar voor jullie? 😊

één jaar geleden

Reactie op Onzekeremama

Soms dan denk ik achja ben "pas" 32 weken zwanger en het duurt mij best lan ...
Ik had vanmorgen een controle bij de verloskundige en ik zei precies hetzelfde! Ik zei dat ik mijn buik soms even “beu” ben en even mezelf weer wilde zijn, maar aan de andere kant gaat het zo snel en denk ik dat hij nog laaang niet kàn komen want ik heb nog zoveel te doen 😂

één jaar geleden

Reactie op Onzekeremama

Dit PRECIES! Hahahah. Als ik dan denk 5 weken. 5 weken ?!?!? Ik ben net gewend aan het zwanger zijn!

één jaar geleden

Reactie op Hel1J

Wow bizar! En zo kalm en rustig lijkt het! Echt heel bijzonder en mooi wel

één jaar geleden

Reactie op Onzekeremama

Dit! Ja, heel herkenbaar OnzekereMama. Ben precies met dit soort gedachten bezig 🙃☺️

één jaar geleden

Wat heerlijk dat veel van jullie al bijna verlof hebben. Heeft iedereen dubbel en dwars verdiend 🙂💗

één jaar geleden

Ik had zo graag gewoon gewerkt en 4-6 weken voor de uitgerekende datum gest ...
Same girl. Same!

één jaar geleden

Reactie op Onzekeremama

Jaaaa het is alleen maar van dit soort gedachten hier 😂

één jaar geleden

Hoi allemaal, mag ik hier ook een "medische" vraag stellen aan jullie? We zijn allemaal ongeveer even ver en misschien hebben meerdere mensen ervaring met de kleurverandering van afscheiding. Bij mij is het sinds zondag ineens bruinig. Bij afvegen is er niets aan de hand maar als ik naar de wc ga zie ik in m'n inlegger dus wat bruine afscheiding. Ook steekjes in mijn buik rondom de navel. Bekkenpijn want komt en gaat rondom mijn schaambot (heb soms weinig last down under en andere keer kan ik amper lopen). Volgens Google ben ik nu al aan het bevallen, maar zit nog steeds op de bank. VK bellen? Of normale verschijnselen? Is mijn eerste zwangerschap en heb zo'n beetje alle kwalen die er zijn en wil niet steeds de vk bellen 🙈😂

één jaar geleden

Reactie op Maplo92

Hoi allemaal, mag ik hier ook een "medische" vraag stellen aan jullie? We z ...
Hahahaha jemig Google sucks. Ik heb ook al 4 kids gebaard de afgelopen maanden 🤣 afscheiding; nee Steken buik; ja, eng vind ik dat Als ik nu op de bank ga zitten of in de auto doet het ook enorm zeer in m’n schaamstreek sinds wat dagen 😣 Harde buiken dag en nacht De baby draait 72636364663 keer per dag om z’n as Maarre lekker bellen hoor, wie weet kunnen ze tips geven om het leed te verzachten. Deel deze dan ff 🤣

één jaar geleden

Hahahaha jemig Google sucks. Ik heb ook al 4 kids gebaard de afgelopen maan ...
Ja herkenbaar die pijn bij schaambot/schaambeen. Het lijkt soms erger te worden als ik ga liggen ..kan nog niet echt een verband vinden of het nou te maken heeft met teveel doen of trappen lopen of iets anders. Want ook als ik rustige dagen heb, komt het. En soms ook weer niet. Heel gek, maar vooral pijnlijk 😵

één jaar geleden

Hahahaha jemig Google sucks. Ik heb ook al 4 kids gebaard de afgelopen maan ...
Hahaha, ja Google sucks. Ik ga er morgen denk ik toch maar even achteraan!