983 Reacties
één jaar geleden
Wanneer ben je uitgerekend en wanneer denk je zelf dat de baby komt? 😎
15 juli uitgerekend. En ik hoop ergens dat hij met 41+1 komt; op 23 juli. Op die datum hebben mijn vriend en ik elkaar 2 jaar geleden ontmoet. Dat zou wel echt ✨universe✨ zijn 😉
één jaar geleden
De eerste dacht ik overtijd te gaan. Uit eindelijk na een strippoging(geen inleiding) met 39+4 bevallen.
Ik heb nu het gevoel dat ik 18 juli ga bevallen. Ben dan 40+3, geen idee waarom 😅.
één jaar geleden
Reactie op Emilie-88
14 juli, maar denk dat de baby ietsjes eerder komt.... gebaseerd op niks!!! ...
Bij mijn eerste was ik 4 juli uitgerekend en ik dacht steeds dat ik 21/6 zou bevallen. Bij bevalcursus heb ik specifiek gevraagd wat nou als ik 36+6 beval, ‘dan ben je medisch en moet je zkh’. Ik beviel 36+6😂😂😂 en dat was niet 21/6 maar 12/6. Dus misschien maak ik mezelf wel gek, maar geloof er wel in dat je lichaam het wel beetje weet hahaha
één jaar geleden
15 juli uitgerekend maar denk al weken dat hij 02-03 juli komt. Ook al een aantal keer gedroomd dat hij met 38+2 zou komen, dus ben benieuwd 🌙✨
één jaar geleden
Gisteren verrast met de leukste babyshower! Zoveel lieve mensen, heerlijk eten, gezelligheid en overspoeld met schattige en handige cadeautjes voor zowel de kleine man, mij als mijn vriend. 🥰
Ik zat er de laatste tijd echt even doorheen ivm de bekkeninstabiliteit en gezeik op werk maar dit heeft mij echt weer energie gegeven die ik zo hard nodig had 🥰💙
één jaar geleden
Omg volgens mij heb ik een gigantische aambei. Morgen bellen. Is schijnbaar een zwangerschapskwaal. Nooit eerder gehad 🥲🥲
één jaar geleden
Reactie op ViviaanM
Gisteren verrast met de leukste babyshower! Zoveel lieve mensen, heerlijk e ...
Super fijn zeg, zulke lieve mensen om je heen. Dubbel en dwars verdiend 💚
één jaar geleden
Omg volgens mij heb ik een gigantische aambei. Morgen bellen. Is schijnbaar ...
Super fijn ook weer ziek wakker geworden. Keiharde buik (al maanden heel de dag door nu net wat harder ofzo), spugen, diarree, steken in m’n achterwerk, kramp, dood en doodmoe. De baby ligt ook heel vreemd, alsof die overdwars is gaan liggen 🥹
Iemand die nog wel leuk zwanger is? 😂 vertel me je positieve verhalen aub. Deel je roze wolk. 💘🩵
Ga echt een petitie starten. We zouden hierover op school moeten leren!!!!
één jaar geleden
Reactie op ViviaanM
Gisteren verrast met de leukste babyshower! Zoveel lieve mensen, heerlijk e ...
Mooie versiering en outfit 😍😍😍
één jaar geleden
Ach jeetje wat een verhalen allemaal! Grappig en bijzonder dat toch elke zwangerschap anders is en ieder lichaam er anders op reageert.
Voelt bijna gek om te zeggen maar Ik ben heel leuk zwanger’ voel me heel m’n zwangerschap al goed buiten een paar kwaaltjes om die ik met alle liefde voor lief neem. Dat zijn kwaaltjes als in pijn in m’n bekken en de confrontatie dat ik niet alles meer kan als voordat ik zwanger was, gelukkig is dat tijdelijk! Ik weet nu al dat ik het zwanger zijn en de schopjes en beweginkjes ga missen.
Wij zijn namelijk 3 jaar bezig geweest om zwanger te raken. Al door de hele molen in het ziekenhuis gegaan; conclusie was zijn zaad was super goed (meerdere malen gehoord) en bij mij konden ze ook niks vinden. Ja een paar kilo’s verliezen kan misschien helpen. In september besloten we samen geen vervolg behandeling te willen en maar voor lief te nemen dat we misschien wel met z’n 2en zijn de rest van ons leven. Oktober kwam en ik werd ongesteld, daarna ben ik niet meer ongesteld geworden en kwam ik erachter dat ik zwanger was. Eerst moesten we het wel echt verwerken want we hadden eigenlijk geen verwachtingen meer en nu ben ik 33+4 zwanger 🤩.
Meiden nog een hele fijne laatste loodjes van de zwangerschap! Voor we het weten hebben we de kleine in onze armen!
één jaar geleden
Ach jeetje wat een verhalen allemaal! Grappig en bijzonder dat toch elke zw ...
Heel mooi dit! 🩵🩷
één jaar geleden
Super fijn ook weer ziek wakker geworden. Keiharde buik (al maanden heel de ...
Ach wat vervelend voor je 😩 Nog even volhouden, het is bijna voorbij!
Hier ook een positief verhaal. Door de zwangerschap nog geen 1x overgegeven. Mooiste huid ooit en een lekkere bos met haar. En verder vlieg ik straks (32+3) naar Frankrijk voor een conferentie voor werk. Nog even 5 dagen ‘alleen’ in een hotel en dan wel de smoes hebben om het heeeeeel rustig aan te doen 😉
Ik had nooit verwacht dat ik dat nog had kunnen doen in dit stadium, maar het gaat gewoon goed! Natuurlijk wel buiten adem, minder energie en last van rug/bekken. Maar met genoeg balans, afwisseling en sporten is het heel goed te dragen.
En ik kijk uit naar de bevalling, ook dat nog 😂 Maar spreek me daarna nog eens en dan even zien of ik dan nog zo positief ben haha
één jaar geleden
Reactie op Carmdevries
Hi ...
Hahaha heerlijk meid. Geniet ervan. Lekker eten daar!! Hopelijk een mooie douche, bad en leuke mensen. 🫶🏼
één jaar geleden
Reactie op Carmdevries
Hi ...
Wat een fijne positieve verhalen ook! Is weer eens wat anders dan de donkergrijze wolk waar vele van ons op zitten. Des te mooier dat het ook anders kan. Ik geniet vanaf de bank stiekem even mee dat je naar Frankrijk gaat 🥰.
Veeeel plezier!
één jaar geleden
https://a.aliexpress.com/_mtgDV2M
Deze net binnen. 2 van besteld. 1 voor vluchttas (en later voor onderweg) en 1 voor thuis! Getest en werken toppie . Levering was ook maar 8 dagen!