983 Reacties

één jaar geleden

Super fijn ook weer ziek wakker geworden. Keiharde buik (al maanden heel de ...
Oh wil niet irritant doen maar heb geen ene dag ergens last van gehad. Niet misselijk. Beetje moe maar dat was ik ook voordat ik zwanger was haha. Nu 32 weken. Beetje zwangerschapssuiker dus even op het eten letten maar dat is goed te doen. Wel corona en longontsteking gehad. Dat was niet fijn! Verder vind ik het helemaal leuk en gezellig met de herrieschopper in m'n buik.

één jaar geleden

Haha dat is niet vervelend hoor!! Ik heb diverse collega’s die zwanger zijn en echt sinds moment van testen een droom beleven. Had ik dat maar 🥹 vind het juist fijn om te horen dat het zo niet hoort. Kan ik me wat minder schuldig voelen over zeiken en het continue willen slapen enzo hahahaha 💤💤🫶🏼

één jaar geleden

Haha dat is niet vervelend hoor!! Ik heb diverse collega’s die zwanger zijn ...
Heel herkenbaar! Vind de "minder" positieve verhalen ook fijn om te lezen. Het gaat niet altijd over rozengeur en mannenschijn.. en voel mij juist mega schuldig als ik "klaag" dat ik niet zo'n zwangerschap heb.

één jaar geleden

Ja zo dubbel. Ik gun echt iedereen een fijne zwangerschap. Maar ik had bijv een manager die tegelijk zwanger was met mij (bij de 2e). En zij had werkelijk waar nergens last van, was ook superfit en nog aan het sporten tot laatste moment. Terwijl ik alle klachten zowat kon aftikken Maar ik merkte dus veel onbegrip bij haar. Alsof ik me elke keer aan het aanstellen was.

één jaar geleden

Ik lees dat 85% last heeft of krijgt van aambeien tijdens de zwangerschap of erna. Iemand tips om ze weg te krijgen? Ik heb er zichtbaar 1, fucking groot 🥲

één jaar geleden

Ik lees dat 85% last heeft of krijgt van aambeien tijdens de zwangerschap o ...
Zo naar!! Mijn schoonzus deed er volgens mij neusspray op. Ik had het inderdaad in de weken erna. Ik kreeg ook niks van de dokter. Alleen tips van gezond eten, veel vezels, lijnzaad elke dag door yoghurt eerste maanden, veel groene thee.. Sterkte. Echt super naar is dat!

één jaar geleden

Reactie op SAN696

Zo naar!! Mijn schoonzus deed er volgens mij neusspray op. Ik had het ind ...
Ik had oude topics doorgelezen. Las inderdaad ook overal dat neusspray hielp 😅😂

één jaar geleden

Ik kan mij totaal niet voorstellen hoe het is om een minder goede zwangerschap te hebben. Maar als je dat hebt is het totaal super logisch dat je meer zeurt en zucht en doet hoor!! Lijkt mij super zwaar en heftig om mee te maken.

één jaar geleden

Ik lees dat 85% last heeft of krijgt van aambeien tijdens de zwangerschap o ...
Heb gehoord dat je een Maandverband nat moet maken en in de vriezer moet leggen. Kan je dat later tussen je billen leggen waardoor het kan zijn dat de aambei weg gaat of minder wordt. Zelf niet meegemaakt maar dat is wat men zegt.

één jaar geleden

Reactie op Emilie-88

Ik kan mij totaal niet voorstellen hoe het is om een minder goede zwangersc ...
HG (-9 kilo) Tussendoor Noro virus gehad Zwart geval spugen Bloed spugen Kramp in benen Rugpijn/algehele bekkenpijn Enorme groeipijn Harde buiken sinds week 20 en al sinds week 25 de hele dag door Heel drukke baby, dag en nacht kapot geschopt Haaruitval Diarree wekelijks Koorts wekelijks Maagzuur sinds 2 weken Nu dus aambeien ook Enz 🥹😂

één jaar geleden

11 juli uitgerekend, eerste kindje. Ik heb sinds kort een sterk voorgevoel dat ze 22 Juni komt, geen specifieke reden 🤷🏻‍♀️🩷

één jaar geleden

dames wat zouden jullie doen .. Morgen is er bij m'n zoon op school inloop ochtend. Als ouders mag je dan van 8.20 tot 8.45 bij je kind in de klas. Nu heersen er waterpokken in de klas. Ik heb vroeger 2x waterpokken gehad

één jaar geleden

Reactie op MvanAlphenWolf

dames wat zouden jullie doen .. Morgen is er bij m'n zoon op school inloop ...
Ik zou denk ik het niet aandurven 😅 Is er niemand die in jouw plaats kan gaan, zodat je kind toch iemand heeft te kijken?

één jaar geleden

Reactie op Nvv10

Ik zou denk ik het niet aandurven 😅 Is er niemand die in jouw plaats kan g ...
nee helaas.. net even bij een moeder van een klasgenoot navraag gedaan, zij is assistent verloskundige en t kan geen kwaad omdat ik antistoffen heb

één jaar geleden

Dan zou ik wel gaan! Ik heb geen kinderziektes gehad volgens m’n ma 🥹 helaas

één jaar geleden

Reactie op smcc

11 juli uitgerekend, eerste kindje. Ik heb sinds kort een sterk voorgevoel ...
Ik 10 juli en denk 21 juni 🥹 hoop het zo haha

één jaar geleden

Als jij waterpokken hebt gehad als kind ben jij in principe veilig.

één jaar geleden

HG (-9 kilo) Tussendoor Noro virus gehad Zwart geval spugen Bloed spugen ...
Ow wauwwww ik wist van een paar dingen geen eens dat men dat heeft tijdens zwangerschap..... :-( heel veel sterkte met de laatste loodjes!!!! Hopelijk zal elke dag ietsjes beter gaan

één jaar geleden

Reactie op Broedkip

Als jij waterpokken hebt gehad als kind ben jij in principe veilig.
Als je het hebt gehad.. Dan zou ik wel gaan. Ik probeer het sowieso een beetje los te laren. Ik heb 1 zoontje op de basisschool en 1 zoontje op kdv en peuterspeelzaal. 2 maanden terug heersten er ook krentenbaard, toen zei m'n verloskundige wel van houd hem een weekje thuis. Maarja de huisarts zei dat de besmetting al veel eerder is en dat het eigenlijk een proces van een week of 5/6 kan zijn voordat het de klas doorgeweest is. Dus ik loop wel het risico. Ik was wel al een moeder van gelijk handen goed wassen als je uit school komt en nu let ik er extra op. Maar je kan niet alles voorkomen helaas.

één jaar geleden

Hier op 11/7 uitgerekend, maar ik hoop dat hij of zij zich 2 a 2,5 week eerder gaat melden.. vorige 2 zwangerschappen moest ik met 38 weken komen, nu mag ik omdat bloeddruk al voor 20 weken begon het uitlopen.. Maargoed heb erg veel last (pijn) bij elke beweging die ik maak bij mijn bekken en van onderen kon wel bont en blauw zijn.. en dan zei de verloskundige dan ligt het waarschijnlijk met hoofd naar beneden… nou dat was dus niet zo haha.. Maargoed belangrijkste is dat alles goed gaat met de kleine.. 🤗