983 Reacties

één jaar geleden

vandaag voor het eerst gehad dat m'n buik echt even de in de weg zat met schoenen aandoen

één jaar geleden

Reactie op Emilie-88

Wat gaan jullie doen met het kraambezoek. Wordt het beschuit met muisjes of ...
Ik heb ze wel in huis gehaald, maar weet ook dat ze vaak niet gegeten worden En ik had dus ook nog best vaak dat kraambezoek later kwam (super irritant overigens, want je houdt er echt rekening mee qua voeden en rust pakken). En dan waren ze soms al niet meer zo lekker. Voor meisjes zijn er echt veel leuke opties vind ik. Verder haal ik wel geboorteflikken blauw en wit in huis, makkelijk om neer te zetten. En ook geboortekoekjes.nl een bestelling geplaatst. Dit kunnen m'n Kids ook uitdelen en kan ik ook makkelijk op tafel z3tten.

één jaar geleden

Omg dat worden dikke enkels enzo 🥹🤣
Eerst zien en dan geloven, zag net voorspellingen die waren niet zo hoog.. max 22 graden, maar... We gaan het zien...

één jaar geleden

Reactie op Broedkip

9 juli uitgerekend, ik denk zelf 23 juni. Man denkt 37,5 week (dus 21/22 ju ...
Ik ook 9 juli maar ik hoop/denk 4 juli, verjaardag van m’n overleden oma 😊

één jaar geleden

Omg dat worden dikke enkels enzo 🥹🤣
Pfoe! Dat word verkoeling opzoeken😱🙃

één jaar geleden

Meiden die maat M passen (ondergoed) Deze zitten super lekker!!! En nu 3 sets voor 10€, normaal 6,99 per set. Echt goedkoop :)

één jaar geleden

Reactie op SAN696

Ik heb ze wel in huis gehaald, maar weet ook dat ze vaak niet gegeten worde ...
Wat een goede tips. Geboorte flikken 😍😍😍 en op de site ga ik ook even kijken. Dankje!!

één jaar geleden

Nog 1 dagje werken!!! Morgen.. En dan verlof 🥳🥳 Zo ik kijk er nu echt naar uit en ben er ook helemaal aan toe. Dit weekend ook veel vinkjes kunnen zetten op m'n to do list voor de baby komt, dus dat voelt superfijn!!

één jaar geleden

Reactie op SAN696

Nog 1 dagje werken!!! Morgen.. En dan verlof 🥳🥳 Zo ik kijk er nu echt ...
heerlijk. hier nog 5 cliënten over 3 dagen

één jaar geleden

baby kamer is behangen 🥰

één jaar geleden

Reactie op Emilie-88

Heb gehoord dat je een Maandverband nat moet maken en in de vriezer moet le ...
Zorg dat je veel appelstroop in huis hebt. Je kunt dan zakjes vullen met appelstroop. Het wordt niet hard, maar blijft flexibel. Net een coolpack! Heb ervaring met maandverband in de vriezer. Maar zo’n harde plaat tussen je benen/billen is echt niet ideaal🙈🤣

één jaar geleden

Zijn er meiden in deze groep die slaappillen nemen, uiteraard na overleg met de verloskundige/huisarts ? :)

één jaar geleden

Reactie op SAN696

Nog 1 dagje werken!!! Morgen.. En dan verlof 🥳🥳 Zo ik kijk er nu echt ...
Oh ik ben ook aan t aftellen! 😄 vandaag 3 klanten (heb een eigen salon (pedi/schoonheid) aan huis), morgen en donderdag nog en dan zaterdag een halve dag! 🙌🏼

één jaar geleden

Reactie op kleine Uk💕

Zorg dat je veel appelstroop in huis hebt. Je kunt dan zakjes vullen met ap ...
Ik kende appelstroop wel voor je borsten maar nog niet voor je billen. Heb afgelopen weekend alvast een pot gekocht! Wie weet

één jaar geleden

Zijn er meiden in deze groep die slaappillen nemen, uiteraard na overleg me ...
Ja af en toe een nacht voor mijn nekhernia

één jaar geleden

Reactie op Caroliene

Ja af en toe een nacht voor mijn nekhernia
Heb je dit via de huisarts moeten vragen of is dit “gewoon” te koop? Lees allerlei diverse dingen. Ik wil echt wat vaker slaap pakken dus ga ook om medicatie vragen. Mag ik vragen wat jij gebruikt?

één jaar geleden

Ik heb nu van de huisarts Oxazepam 10 mg voorgeschreven gekregen. Dit was alleen in begin voor het nemen van de andere medicatie Oxycodon. Ik kon van de Oxycodon niet slapen. Wat overigens ook liever niet gegeven wordt. Maar in dit geval vonden ze de stress van de moeder door de pijn zwaarder wegen. Zit aan lichte dosering.

één jaar geleden

Reactie op Caroliene

Ik heb nu van de huisarts Oxazepam 10 mg voorgeschreven gekregen. Dit was a ...
Oké Thanks. Die sla ik ook op in m’n notities. Moet echt slaap krijgen anders word ik langzaam gek. Misselijk en draaierig van de vermoeidheid als ik overdag niet plat lig en de nachten duren zo lang en voel me dan zo verdrietig…. Heb zo ontzettend veel last van niet kunnen slapen, met name door pijn vanwege de bewegende baby. Oprecht ieder uur heeft die minimaal 20 minuten hysterisch drukke buien 🫠 dag en nacht…

één jaar geleden

Oké Thanks. Die sla ik ook op in m’n notities. Moet echt slaap krijgen ande ...
Jeetje dat klinkt niet fijn. Wel herkenbaar, zonder medicatie, lag ik ook veel wakker. Ik probeerde ook wel eens valeriaan voor een paar nachten. Het is belangrijk dat je goed je rust krijgt. Vooral als het mentaal ook minder gaat. Ik zou met je huisarts overleggen. Heb van andere zwangeren in mijn omgeving gehoord dat ze om de nacht Wel eens een Oxazepam voorgeschreven kregen als ze nachten wakker lagen.

één jaar geleden

jaa sinds vanmiddag 14.00 zwangerschaps verlof. heb hier echt naar uit gekeken.