983 Reacties
één jaar geleden
https://www.instagram.com/reel/Cte2OgOuVgS/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
😍🫶🏼 ...
Ik denk gefeliciteerd💗😗, maar kan dit niet openen ☺️🌟
één jaar geleden
Reactie op Fertility_4
Te cute. Wanneer ben je bevallen?
Haha dat is onze eerste, dus deze foto is van 2 jaar terug 😋
één jaar geleden
Reactie op yvonneth90
Yay! Dat is zo’n fijn nieuws om altijd te krijgen! Krijg je nog wat couveus ...
Blijven voorlopig wel terug komen bij de nazorg poli, ze gaat met sondevoeding mee naar huis dus dat is ook nog iets voor de komende tijd. en ze heeft een aangeboren hartafwijking, blijven dus ook onder controle bij de cardioloog. En haar volgende opname staat alweer op de planning, als ze 2 maand is krijgt ze dr vaccinatie en moet ze 24uur opgenomen worden. Dus het blijft voorlopig nog wel een hele ziekenhuis sleur... maargoed ben zo blij dat we EINDELIJK weg kunnen🥰
één jaar geleden
Reactie op Lexi Lena
Blijven voorlopig wel terug komen bij de nazorg poli, ze gaat met sondevoed ...
Ach gosh, best een heftige start voor jullie mooie dochtertje. Heel veel sterkte en geluk en liefde voor jullie🪁🌟
één jaar geleden
Reactie op Lexi Lena
Blijven voorlopig wel terug komen bij de nazorg poli, ze gaat met sondevoed ...
Ik bedoelde eigenlijk kraamzorg. Dat heet dan couveuse nazorg ☺️. Bij een bepaalde tijd opname heb je daar nog recht op als jullie samen naar huis mogen (althans, dat was toen bij ons)
Maar heftig allemaal zeg! Lekker genieten vanaf maandag 🥰
één jaar geleden
Reactie op Hel1J
Spannend! Heel veel succes 🍀
🫶🏻🫶🏻🫶🏻
Wat is trouwens de reden dat j ...
Oh kut ik meende het niet… ik dacht dat de hoop ik dat wel duidelijk maakte 🤣🤣🤣 sorry sorry sorry hahahaha wel lief van je SORRY ❤️❤️❤️
Inleiden heb ik van af gezien…. Dus het is gewoon afwachten zoals iedereen…
🫶🏼
één jaar geleden
Reactie op yvonneth90
Ik bedoelde eigenlijk kraamzorg. Dat heet dan couveuse nazorg ☺️. Bij een b ...
😅🙈 ooow.. ja 3 dagen 3 uurtjes komt er inderdaad kraamzorg om even te helpen opstarten thuis 😊 sorry ik had die term niet opgevangen noemde het gewoon uitgestelde kraamzorg 😅
één jaar geleden
Vandaag begonnen met het wassen van de babyspulletjes! Maar wat een ellende met deze hitte.. Ben super strategisch aan het plannen en wassen zodat de droger alleen 's morgens hoeft te draaien 😅
En de twee wasjes babykleding van vandaag hangt nu binnen aan het droogrek. Wij wonen landelijk en er zijn ontzettend veel pollen in de achtertuin. Leuk, zomers weer... 🥲
één jaar geleden
Is er al iemand vruchtwater verloren? Ik heb het idee dat ik mini beetjes verlies vandaag…. Kan dit? Is dit ok? Google maakt me niet veel wijzer…
één jaar geleden
Is er al iemand vruchtwater verloren? Ik heb het idee dat ik mini beetjes v ...
Het kan! Maar is niet oké.. tenminste dat betekent dan dus wel dat je vliezen zijn gebroken. Dus je moet er niet heel lang mee rondlopen en wel seintje richting verloskundige geven!
Bij m'n eerste zat het scheurtje van het vlies blijkbaar hoog en niet zo groot. Had een gigantische plas verwacht, maar verloor de hele tijd kleine beetjes vanaf half 10 sochtends. Na 5 schone onderbroeken de verloskundige gebeld en ze zei van aankijken of de weeën op gang komen en je bevalt dan sowieso binnen 2 dagen.
Ik had m'n man eerst niet eens gebeld van z'n werk, omdat het dus steeds beetjes waren. Maar uiteindelijk begon het einde van die dag toch!
Nou spannend!!
één jaar geleden
Reactie op Sa--696
Het kan! Maar is niet oké.. tenminste dat betekent dan dus wel dat je vlie ...
Heb er nu een boterhamzakje ingelegd. Het is echt “goed vochtig, niet nat”…. Dus even aankijken…😅 spannend ja
één jaar geleden
Hebben jullie nog ideeen voor leuke dingen om met je partner te doen de laatste momenten met z’n tweetjes? Ik merk dat de tijd die we samen hebben (weinig) niet perse heel ‘gezellig’ is. Hij heeft het druk en ik verwacht zijn ene vrije dag in de week iets samen te gaan doen, maar weet dan niet wat. Conclusie: ik verdrietig want ‘hele week al alleen’ en ‘partner wil niks samen doen’. (En invloed van hormonen ofc haha 🥲)
Misschien hebben jullie nog inspo? 🥹