983 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Sa--696

En omg het bedje staat nog steeds op zolder en vluchtkoffer niet klaar. H ...
Hier hetzelfde, ook nog geen vluchttas staan.. bedje niet klaar. Moet ook nog alles inpakken omdat ik volgende week tijdelijk verhuis naar mijn vriend. Verder geen hulp hierbij en vriend snapt niet dat ik op een gegeven moment graag alles klaar wil hebben om tot rust te komen, vandaag 36+5.

één jaar geleden

Reactie op Sa--696

En omg het bedje staat nog steeds op zolder en vluchtkoffer niet klaar. H ...
Zo herkenbaar. Ik ben bij m’n eerste bevallen met 36.6 en vandaag 37 weken dus had ineens onrust. Wilde het wiegje nu helemaal opgemaakt hebben en alles beneden staat oook klaar, alleen nog even hoeslaken voor box matrasje. Vanaf Vnv ga ik met een onderlegger slapen😂🙊

één jaar geleden

Reactie op Broedkip

Zo herkenbaar. Ik ben bij m’n eerste bevallen met 36.6 en vandaag 37 weken ...
Ohja die onderlegger haha! Goed dat je het zegt. Denk er al weken aan en ze zeggen steeds dat ik heel veel vruchtwater heb, dus dan is een onderlegger wel nodig!!

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Hebben jullie nog ideeen voor leuke dingen om met je partner te doen de laa ...
0 tips en heb echt medelijden met hem want ik kan niks en wil niks maar wil hem wel in de buurt … IK WIL BEVALLEUHHHH 🥲🤣🤣🤣

één jaar geleden

Reactie op KarelG

En gewoon even lekker ergens eten of op een terrasje zitten? Bij m'n eerste deden we dit nog even extra veel en is ook leuk met dit lekkere weer. Misschien naar de bioscoop, aangezien ik inmiddels in de afgelopen 5 jaar alleen maar naar kinderfilms ben geweest en niet meer naar een film voor mezelf!! Wat wil je man dan graag doen op die vrije dag?

één jaar geleden

Reactie op Sa--696

En gewoon even lekker ergens eten of op een terrasje zitten? Bij m'n eers ...
Wat hij zei dat hij wilde doen: zitten/uitrusten. Wat we uiteindelijk hebben gedaan: bank schoongemaakt + ingesmeerd met wax, aanrechtblad opgeschuurd en opnieuw gekit, beneden+bovenverdieping grondig gepoetst. Volgens mij heeft er iemand nesteldrang en it is NOT me 😂😂😂.

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Misschien moeten we onze partners niet opzadelen met to dos op de vrije dagen die ze nu nog hebben, op noodzakelijke dingen na. Ze gaan het dalijk ook druk zat krijgen 🤣 Mijn vriend gaat op z’n vrije dagen nu uit zichzelf stofzuigen en heeft net het bed verschoond en die plastic achtige laag neergelegd voor als de vliezen echt breken 😂 ben helemaal surprised 🤣 Nu ga ik in bad en hij de rest vd avond gamen. Prima haha.

één jaar geleden

Misschien moeten we onze partners niet opzadelen met to dos op de vrije dag ...
Niet in de vorm van to do’s, maar ik zou het zo fijn vinden om onze laatste momenten met z’n tweeen waardevol te besteden en echt tijd met elkaar door te brengen…

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Een nachtje weg (hoeft niet ver weg te zijn, eigen stad kan ook prima) drankje doen uiteten nog een keertje bij een strandtentje korte wandelingetjes maken (zolang de blaas mee werkt) Lekker dagje bankhangen samen en verplicht niks doen en netflixen of iets dergelijks Bios

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Wat hij zei dat hij wilde doen: zitten/uitrusten. Wat we uiteindelijk hebbe ...
Mijn vriend heeft zo erg nesteldrang dat hij wat ik aan kilo's bijgekomen ben de laatste weken, hij denk ik wel afgevallen is 🙄 hij wil geen pauzes nemen, en vergeet steeds te eten. Kan pas rusten als het 'af' is, verschrikkelijk. Vind het wel vervelend worden, er zijn meer dingen dan het praktische aspect om zich op de geboorte van de baby boor te bereiden 😵‍💫

één jaar geleden

Misschien moeten we onze partners niet opzadelen met to dos op de vrije dag ...
Ja ik heb ook hele to dos voor m'n man op elk vrij moment 🙈🙈 Vandaag was het vaderdag en hij was gisteren laat thuis. Dus geprobeerd vandaag niet veel te vragen. Ging hij uiteindelijk wel uit zichzelf 2 uur aan de slag met snoeien in de tuin en daarna ons zwembad voor de Kids leeghalen en schoonmaken. Maar merk dat hij ook moe is steeds. Dus probeer de nesteldrang een beetje te beperken. Sommige klusjes zoals de onderkant van de trap schilderen heb ik maar even uit m'n hoofd gezet, want daar is het en te warm voor en niet de allerhoogste prio nu.

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Wat hij zei dat hij wilde doen: zitten/uitrusten. Wat we uiteindelijk hebbe ...
Nou lekker samen uitrusten dan en op de bank zitten?

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Niet in de vorm van to do’s, maar ik zou het zo fijn vinden om onze laatste ...
Ah ja snap ik wel.. het “kutte” is dat onze dagen mega lang en eenzaam voelen hè, maar voor die mannen is het puur wachtennnnnnnn 😂 ik kan nergen lekker zitten of liggen dus kan niet gezellig doen.. dat scheelt ook… 🥲

één jaar geleden

Hmmmm ik kan niet slapen (vanmiddag ook al niet) en normaal lukt dat wel. Elke keer denk ik nu, is dat omdat het nu gaat beginnen😂 gisteren had ik regelmatig weeen, maar zette niet door en waren niet intens. Net was ik paranoia dat ik haar niet meer voelde, nu rommelt het geheel, ik voel haar en ook onderrug en vajayjay steken. En net ook naar wc voor nr 2 wat ik NOOOIT savobds doe en al helemaal niet zo ‘laat’. Zou het,🙊🤪 M’n moeder zegt ook: als je gezicht verandert dan zal t niet lang meer duren. Bakerspraatje of niet, m’n gezicht is duidelijk anders dan paar dagen geleden (pofferiger en ogen amper open)

één jaar geleden

Reactie op Broedkip

Hmmmm ik kan niet slapen (vanmiddag ook al niet) en normaal lukt dat wel. E ...
Oehh spannend!! Bij mij was nr 2 wel echt een voorteken bij beide keren haha.en zo fijn dat het vaak zo werkt.. want daar wil je net na je bevalling toch niet aan denken te moeten doen. Ik kan echter al weken niet goed slapen en vandaag ook niet. Dus voor mij gaat die niet op!! Nou spannend, wie weet ❤️❤️

één jaar geleden

Reactie op Sa--696

Oehh spannend!! Bij mij was nr 2 wel echt een voorteken bij beide keren ha ...
Ik ben uiteindelijk in slaap gevallen en echt een van de betere nachten qua slaap gehad in weken 😂 ze laat nog op zich wachten. Minder haast dan dr broer! Haha

één jaar geleden

Hahaha hoe bedoel je ik ben hormonaal. Ik had muziek op staan in de auto, James Arthur - Dont let go komt op, en ik begin gewoon spontaan te huilen 😂😂😂 hahahahahaha

één jaar geleden

Meiden h&m sale is van start en echt goedkoop en veel en leuk voor de mini’s 🥹🥹❤️

één jaar geleden

Meiden h&m sale is van start en echt goedkoop en veel en leuk voor de ...
Nee zeg dit niet!! Ik heb al veel te veel😂 zowel voor mezelf als m’n zoontje en de mini me die hopelijk snel komt hehe

één jaar geleden

Reactie op Broedkip

Nee zeg dit niet!! Ik heb al veel te veel😂 zowel voor mezelf als m’n zoont ...
Salaris juni 2023 = op 🥹😂