983 Reacties

één jaar geleden

Meiden h&m sale is van start en echt goedkoop en veel en leuk voor de ...
Ik zie geen sale?? 🙁🙁😔

één jaar geleden

Reactie op Nvv10

Ik zie geen sale?? 🙁🙁😔
Nee lees net in een ander topic dat je dan plus member moet zijn, sorry…. Morgen begint die als het goed is voor iedereen 😅

één jaar geleden

Nee lees net in een ander topic dat je dan plus member moet zijn, sorry…. M ...
Las het inderdaad ook net. Zo jammer!! Dan morgen maar een slag slaan 😂 kun jij er wel in? Is het wat?

één jaar geleden

Reactie op Nvv10

Las het inderdaad ook net. Zo jammer!! Dan morgen maar een slag slaan 😂 ku ...
Jaaaa heb mega veel besteld. Veel voor 1,99/2,99/3,99 per stuk enz. Voor mezelf vooral. Jurken van 19,99 nu 2,99 🤣 En h&m home niet vergeten als je gaat kijken!!! Vond deze mat leuk, maar krijgen een jongen en had dan liever wit of blauw ofzo

één jaar geleden

Jaaaa heb mega veel besteld. Veel voor 1,99/2,99/3,99 per stuk enz. Voor me ...
O jeetje, dat zijn flinke kortingprijzen 😅 denk dat ik vannacht na een toiletbezoek de app maar even ga openen.. 😂

één jaar geleden

Reactie op Nvv10

O jeetje, dat zijn flinke kortingprijzen 😅 denk dat ik vannacht na een toi ...
Gooi alvast dingen in je winkelmandje! Wie weet zijn ze in de aanbieding?! Als je wilt stuur me een berichtje en dan zoek ik Het voor je op 😃

één jaar geleden

Vind dit kleed ook echt cool 😂 past hier totaal niet helaas

één jaar geleden

Gooi alvast dingen in je winkelmandje! Wie weet zijn ze in de aanbieding?! ...
Oh, dat is een goede tip. Dank je! 😀

één jaar geleden

Meiden h&m sale is van start en echt goedkoop en veel en leuk voor de ...
Bedankt meid 😂😂😂 tijdens middag slaapje van m’n zoontje, ipv zelf ook slapen heel H&M app door gescrolld en hebberig zoals ik ben veel te veel spullen geshopt 😂🙊🙋🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Broedkip

Bedankt meid 😂😂😂 tijdens middag slaapje van m’n zoontje, ipv zelf ook sl ...
Ik ben nog steeds bezig 🥹😂 ben ook bij de heren aan t kijken voor leuke hoodies voor mezelf 😂😇

één jaar geleden

Vraagje. Ik heb echt enorm veel harde buiken vandaag, vooral vanavond. Wel veel gedaan vandaag. De harde buiken zijn niet pijnlijk ofzo, meer ongemakkelijk. Elke 10 min ongeveer. Is dit voor iemand herkenbaar of zou het toch begonnen zijn? Morgen 37 weken…

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Vraagje. Ik heb echt enorm veel harde buiken vandaag, vooral vanavond. Wel ...
Ik heb de hele dag door harde buiken. Al vanaf 26 weken. Maar als het ineens komt nu en ook regelmatig is dan zou het zomaar kunnen dat het voorweeën zijn. Zodra ze pijnlijk zijn zeker even bellen. Verder horen harde buiken er aan het einde bij is mij verteld door de gynacholoog

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Kunnen ook goed voorweeën zijn. Hou in de gaten dat ze niet heftiger/pijnlijker worden. Ik had dat 2 weken terug een keer de hele nacht en ook nog in de loop van de dag. Ook na een best drukke dag. En als je het niet vertrouwd, gewoon de vk bellen

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Ik heb hier vandaag voor gebeld en ze gaf aan dat het oefenweeen zijn en dat het dan nog een dag maar ook weken kan duren 🥲

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Pfff nou ik las jou verhaal vanavond en ja hoor, toen moest ik er ook aan geloven 😅 Heel de avond harde buiken en steken onderin. Geen eens super veel gedaan vandaag. Ach ja, hoort er allemaal bij hé. Hopelijk heb je wel een goede nacht!

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Het zou kunnen.. maar blijft altijd moeilijk. Bij m'n 2e had ik dit weken en elke keer gevoel dat het ging doorzetten en was niet zo Volgens mij als je gaat douchen moet het minder worden als het voorweeën zijn en bij echte weeën blijven ze dan constant. Spannend wel hoor!!

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Bedankt voor jullie reacties! 🤍 Wel een aantal keer wakker geworden van een harde buik maar dat heb ik vaker. Verder een rustig nachtje en een droog bedje! Heb vanochtend een afspraak bij de verloskundige, ben benieuwd wat zij zegt!

één jaar geleden

Morning allemaal! Hier eindelijk wat koeler, hopelijk betekent het dat ik vandaag even flink wat vinkjes kan zetten op m'n to do list! Kleine man is trouwens al maanden superactief in m'n buik Sinds gisteren ineens minder. Ben al meerdere keren op m'n linkerzij gaan liggen om te voelen. Uiteindelijk voel ik hem gelukkig altijd wel, maar niet zo hard meer als eerder. VK zegt dat ik het in de gaten moet houden, maar ben er veel mee bezig merk ik!

één jaar geleden

Reactie op Sa--696

Morning allemaal! Hier eindelijk wat koeler, hopelijk betekent het dat ik v ...
Goedemorgen. Vind wel dat ze je ff mogen monitoren dan 🫶🏼 toch?

één jaar geleden

Straks afspraak bij de gyn en ik zag al in m’n dossier dat we het straks over een inleiding vanaf week 37 gaan hebben. Nou, dat ben ik vandaag precies. Spannend!!!! Heb milde pre-eclampsie, maar de eiwitten in mn urine stijgen exponentieel nu en ik heb echt ENORM last van vocht in mn enkels, voeten en benen, waardoor ik nauwelijks kan lopen…. Helemaal klaar mee en helemaal klaar voor 🤭