983 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Carlijnxoxo

Wat een nacht… onze Jurre is om 03:26 geboren 🩵 over het algemeen een goed ...
Gefeliciteerd!!! 🩵🩵🩵🩵

één jaar geleden

Reactie op Carlijnxoxo

GEFELICITEERD 🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🫶🏼🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵🩵

één jaar geleden

Reactie op Carlijnxoxo

Gefeliciteerd! Hopelijk mogen jullie snel bij elkaar op de kamer 💙

één jaar geleden

Reactie op Carlijnxoxo

Gefeliciteerd !!!

één jaar geleden

Reactie op Carlijnxoxo

Gefeliciteerd 💙💙💙 zo fijn dat hij er is. Hopelijk snel samen op een kamer!!

één jaar geleden

Reactie op Carlijnxoxo

Gefeliciteerd!!! 🩵💙🩵

één jaar geleden

Reactie op yvonneth90

Zijn er al meerdere bij wie het nog meer een beetje rommelt (en dan heb ik ...
Ik ben ook enorm aan het twijfelen. Bij mij ‘rommelt’ het al 3 dagen, de ene dag erger dan de ander. Zolang ik rustig blijf zitten of liggen voel ik niets, maar zodra ik een beetje in beweging kom beginnen de krampen weer. Ik moet sinds dat ik de krampen heb ook 4/5x per dag naar het toilet voor #2, dus misschien is het gewoon een buikgriepje? Dit word mijn eerste bevalling en ik merk dat ik over alles super rustig ben, behalve over wat ik zou moeten voelen/ ervaren wanneer het écht zo ver is. Ik ben alleenstaand en de vader is militaire en op dit moment midden in een cursus/ training. Vandaar dat ik me zorgen maak of ik het wel optijd merk zodat ik hem zsm kan inlichten. Ellende 😂

één jaar geleden

Reactie op Carlijnxoxo

Gefeliciteerd met Jurre! Leuke naam! 🫶🏼 Wat spannend allemaal zeg, hopelijk mogen jullie snel bij elkaar op de kamer!

één jaar geleden

Reactie op smcc

Ik ben ook enorm aan het twijfelen. Bij mij ‘rommelt’ het al 3 dagen, de en ...
Bij allebei m'n bevallingen moest ik de dag ervoor heel vaak nr2 naar de wc. Darmen helemaal leeg. Ik denk echt een slimmigheidje van moeder natuur. Zodat je de eerste dagen ook niet hoeft, want ik durfde echt geen druk te zetten nog. Spannend!!!

één jaar geleden

Reactie op smcc

Ik ben ook enorm aan het twijfelen. Bij mij ‘rommelt’ het al 3 dagen, de en ...
Hahaa ik zei vanmiddag hetzelfde. Misschien is het een buikgriep, maar denk dat ons lichaam gewoon aan het reinigen en klaarstomen is😉😉😉

één jaar geleden

Reactie op Broedkip

Hahaa ik zei vanmiddag hetzelfde. Misschien is het een buikgriep, maar denk ...
Bij mij idem dito, heel de zwangerschap moeite gehad met nummer 2, soms dagen niet “gekund” en vandaag echt al 3 keer 😅 Voel (en hoor) mijn buik ook al de hele middag “rommelen”. Dacht dat ik iets verkeerd gegeten had, maar als ik jullie verhalen zo lees… Hmm 🤔

één jaar geleden

Net bij de vk geweest en zij gaf idd ook aan dat het je lichaam is die zich voorbereid op de bevalling. Hoofdje is nu helemaal mooi ingedaald, dus nu gewoon lekker rustig aan doen ( ivm de hitte ). Ik zou het totaal niet erg vinden als ze vanaf volgende week komt ( dan ben ik 38 weken )🍀

één jaar geleden

Reactie op smcc

Net bij de vk geweest en zij gaf idd ook aan dat het je lichaam is die zich ...
Hier hetzelfde! Eigenlijk toch wel heel tevreden daar de deur uit gegaan. Alle pijntjes en krampen zijn eigenlijk allemaal goed. Bij mij ook ingedaald en morgen 37 weken dus mijn thuisbevalling krijgt groen licht ✅🙌🏼 helemaal blij! Hopelijk krijg ik nu wat meer rust in m’n hoofd en kan ik nog ff lekker doorbroeden 🤰🏻 en volgens mij ben ik een van de weinige die juist geen last heeft van de warmte 🤣 vanmiddag nog lekker vol in de zon ff op een terrasje gezeten! Heerlijk haha

één jaar geleden

Reactie op Carlijnxoxo

Gefeliciteerd

één jaar geleden

Even geknutseld met de 3D echo. 🤣

één jaar geleden

Reactie op Carlijnxoxo

gefeliciteerd 💙

één jaar geleden

Reactie op Carlijnxoxo

Gefeliciteerd 💙🥳

één jaar geleden

Ik had vannacht echt menstruatiekrampen en veel steken, krampen enz. Ik dacht: dit gaat het zijn! Vandaag hele dag niks, alleen zo wat de hele dag een harde buik 😅. Geen pijl op te trekken…..

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Ik had vannacht echt menstruatiekrampen en veel steken, krampen enz. Ik dac ...
Precies hetzelfde 🥲

één jaar geleden

Reactie op KarelG

Ik had vannacht echt menstruatiekrampen en veel steken, krampen enz. Ik dac ...
Erger nog; ik heb het idee dat hij de verkeerde kant op aan het draaien is al een half uur 😞