983 Reacties

één jaar geleden

Krijgen jullie ook een streep op je buik? 🥲🤣 Hoe is t met iedereen? All ...
Ja slapen, wat is dat 😅 Echt vreselijk. Ik Google ook elke dag nieuw bed of nieuw matras. Maar eigenlijk is het gewoon dat ik geen houding kan vinden. Verkas ook regelmatig naar de bank, vooral als ik pijn in m'n rug heb, dan geeft de bank een beetje tegendruk zeg maar. Verder maagzuur is echt een dingetje! Babyhoek in onze slaapkamer is zo goed als af. Laatste puntjes op de i alleen nog. De rest van het huis ook, dus dat is superfijn voor mijn nesteldrang. Die streep kreeg ik de laatste weken bij m'n vorige zwangerschappen pas. Nu nog niet gezien! En hoe is het met jou?

één jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Ik heb er al 1 tot m’n navel vanaf week 10 🙈 bizar hè! Maar vind het ook w ...
Slapen lukt eigenlijk alleen overdag…. S nachts maximaal 3 uur verspreid over de hele nacht van 00:00-07:00 zeg maar 😂 Ahhhh wat leuk dat festival!!! Heb je een dikke buik? Veel leuke reacties? Vluchtkoffer gaan we morgen ofzo maken, wil m’n vriend graag 😂😂

één jaar geleden

Reactie op SAN696

Ja slapen, wat is dat 😅 Echt vreselijk. Ik Google ook elke dag nieuw bed o ...
Gisteren een topdag qua fysieke staat… verlof op werk besproken..naar een prenatal gegaan enz… Vandaag vanaf vanmorgen vroeg al harde buiken en het gevoel alsof die ieder moment dwars door m’n huid naar buiten komt knallen als 1 of andere ninja turtle 😂😂

één jaar geleden

Oja ik had een vochtige trui vanavond.. Colostrum… dikke gele drap 😂

één jaar geleden

Slapen lukt eigenlijk alleen overdag…. S nachts maximaal 3 uur verspreid ov ...
Ja joh, best een dikke toeter al hoor! Meeste mensen moesten vooral lachen om m’n krukje en gaven me groot gelijk 😂 En door het slechte weer was het best rustig en geen rij bij de toiletten: mijn redding van de dag hahaha

één jaar geleden

Oja ik had een vochtige trui vanavond.. Colostrum… dikke gele drap 😂
Ik had dat ‘s nachts een keer! Vocht aan de binnenkant van m’n elleboog, dus ik dacht al: dat moet gewoon uit m’n borsten komen 😂🙈

één jaar geleden

Gisteren een topdag qua fysieke staat… verlof op werk besproken..naar een p ...
Gelukkig nog wel afwisseling met goede dagen. Maar ook wel herkenbaar dat je dan soms teveel doet en dat de volgende dag merkt! We hadden vorige weekend bezoek en ze bleven heel lang en ik ben toen echt over m'n grenzen gegaan met alles regelen en maken en opruimen. Had toen zeker 4 slechte dagen, maar gelukkig voel ik me de afgelopen 2 dagen weer wat beter

één jaar geleden

Slapen lukt eigenlijk alleen overdag…. S nachts maximaal 3 uur verspreid ov ...
Wat grappig! Wel leuk om te zien waar die mannen zich nou druk om maken en belangrijk vinden Die van mij wilde ineens een lijstje met alle nummers van verloskundige en kraamzorg en was druk aan het kijken of een vast energiecontract een goede optie is voor ons.. zodat het huis lekker warm is voor de baby. Leuk om te zien hoe hij er mee bezig is! Vluchtkoffer ga ik ook vast over na denken!

één jaar geleden

Krijgen jullie ook een streep op je buik? 🥲🤣 Hoe is t met iedereen? All ...
Hihi, ik kan zo genieten van dit kletsgroepje. Ja! 🙋🏻‍♀️Die streep heb ik al weken, denk sinds week15 ongeveer. Bij mij loopt ie nog wel 10cm door tot boven m’n navel. 💪🏽 De nachten zijn m’n minst favoriete moment nu. Dat slapen is echt ver te zoeken. Alleen gisteren als unicum 3,5 uur achter elkaar geslapen. Hoopte dat vannacht weer, maar nee hoor. Vrijwel elke 2 uur gezien.🕰️ Wij hebben bijna alle spullen in huis van de uitzetljjst en meubels, maar alles moet nog een plek krijgen. De commode moet nog komen en dan kan ik echt gaan inruimen. Vluchttas dachten we vanaf volgende week te gaan doen. Ergens denk ik nog steeds dat de baby eerder komt 😇 Nergens op gebaseerd natuurlijk.🤷🏻‍♀️ Ik lees laatste tijd weer lekker veel boeken als tijdverdrijf en geniet nog een beetje van de in tuin (met handschoenen) rommelen. 🐝 Sinds een weekje ben ik Ziek met Zwangerschap gemeld. De HR belde mij, of dat niet beter was voor me. Het was even moeilijk voor me, na een ivf traject heb ik het gevoel al ‘zoveel ingeleverd te hebben van mezelf’, maar ik ben onwijs opgelucht en blij nu. Ik heb een baan met veel presenteren, sessies leiden etcetera. Leuk, en meestal goed te doen. Maar nu, als de klanten dan weg waren, hobbelde ik door het pand met veel pijn en vermoeidheid. De roze wolk was ver te zoeken en m’n concentratie vermogen ook. Daarbij slecht slapen en alle kwaaltjes die jullie kennen… Heel fijn dat ze dit idee bij me opperde en samen met de Arbo is besloten dat ik dus al ging stoppen. Dus nu scroll ik snachts hier op me te verheugen op onze lieve baby. 🤭Zij (of hij) groeit goed, begrepen we tijdens de check afgelopen donderdag.💛 Fijn weekend allemaal. ☀️⭐️🦄 Ik hoop dat het voor LexiLena en jou KRMLK nog even rustig blijft in de buik. 💕

één jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Ik had dat ‘s nachts een keer! Vocht aan de binnenkant van m’n elleboog, du ...
Oh jeetje🤭

één jaar geleden

Reactie op mcmxxxxxxx

Die streep heb ik vanmorgen voor het eerst gespot, ofja, ik niet, mijn part ...
Veel plezier nog even op babymoon! ☀️

één jaar geleden

Morning Hebben jullie een idee hoe je kindje ligt?

één jaar geleden

Reactie op Fertility_4

Hihi, ik kan zo genieten van dit kletsgroepje. Ja! 🙋🏻‍♀️Die streep heb i ...
Pff wat vervelend dat slaap tekort, herkenbaar maar gelukkig slaap ik nog eens in de zoveel nachten goed omdat ik dan zo vermoeid ben. Fijn dat je de rust hebt gevonden om te genieten van je vervroegde verlof! Het is ook een mooie en fijne tijd en hopelijk kan je daar nu lekker van genieten! Bij mij is het nu ook de vraag, as we speak 31 weken zwanger en vrijdag is mijn knie uit de kom gegaan🤕😣 Superpijnlijk was het!! Maar nu gaat het eigenlijk verbazingwekkend goed, ik kan er best wel veel mee. Alleen autorijden waarbij ik continu de koppeling in moet duwen durf ik echt niet aan, naar werk(kinderopvang) rijden word dus lastig. Op een babygroep is nu sowieso niet meer te doen aangezien ik niet kan bukken en tillen door de knie maar bso zou evt nog wel kunnen, behalve dat ik er niet kan komen. Ik moet/moest nog 4,5 week werken en vind het best een lange tijd als ik nu al thuis zou komen te zitten. Hopelijk kan ik de middagen dadelijk nog wel werken 🍀🥲

één jaar geleden

Reactie op Lottevdakker1997

Pff wat vervelend dat slaap tekort, herkenbaar maar gelukkig slaap ik nog e ...
Ohhhh wat shit en schrikken maar gelukkig heelt het snel!!! Zou me toch echt wel ziek melden die weekjes :( wandelen en rusten.. goed herstellen voor onze big day er is !!! 🫶🏼

één jaar geleden

ik heb ergens het idee nog in stuit. Ik voel de baby wel heel laag.

één jaar geleden

Hier lag ze maandag met haar hoofdje ingedaald in m'n bekken. Nog regelmatig indalingspijn/indalingsweeën dus gok eigenlijk dat ze er nog steeds zo bij ligt!

één jaar geleden

Ik vind het heel moeilijk om te bepalen. Maar hij ligt continue helemaal rechts. Mn rechterkant van ribben worden ook telkens flink toegetakeld haha. Kan dan ook met mn hand van boven naar links onder hem voelen liggen. Maar weet niet of hij dan al "goed" ligt of dat hij gewoon "lekker" ligt 😅 dit juist omdat ze ook zeggen dat ik teveel vruchtwater heb en misschien dat hij dus nog zoveel ruimte heeft dat hij alle kanten op kan. Woensdag weer afspraak bij VK dus hopelijk kan die mij bevestigen hoe de kleine man er bij ligt 🤞

één jaar geleden

Totaaaaaaal geen idee. Laatste x echo lag hij overdwars, maar dat is alweer weken geleden. Ik probeer vaak te voelen maar geen idee wat ik precies voel. Sommige zijn daar zo goed in, die weten waar de billen liggen etc maar ik heb echt geeeeeeeen idee.

één jaar geleden

Reactie op Emilie-88

Totaaaaaaal geen idee. Laatste x echo lag hij overdwars, maar dat is alweer ...
Precies dit!! Ik heb elke keer het gevoel overdwars want ik voel de schopjes overal. Maar wel meer druk en pijn down under, dus soms denk ik misschien toch wel ingedaald? Woensdag een groeiecho, super benieuwd!

één jaar geleden

Reactie op SAN696

Precies dit!! Ik heb elke keer het gevoel overdwars want ik voel de schopje ...
Oeh leuk weer een echo 😍 Ben benieuwd of je gevoel hoe hij/zij ligt dan ook klopt. Ik moet nog 3 weekjes wachten op de volgende echo :-( duurt zo lang! Ben overgezet naar het ziekenhuis omdat m'n suiker 0,1 te hoog is.... 🤦‍♀️ Anders had ik aankomende week ook een groei echo bij de verloskundige.