983 Reacties
één jaar geleden
Reactie op Emilie-88
Hier is de box vd week binnen gekomen maar nog niet in de woonkamer gezet.
...
Ik wacht denk ik tot een maand voor de uitgerekende datum. Ik wilde hem eigenlijk al direct opzetten maar hij staat dan toch alleen maar te verstoffen 😬
één jaar geleden
Reactie op Summer2023
Ik wacht denk ik tot een maand voor de uitgerekende datum. Ik wilde hem eig ...
Ja klopt! Ik had dit de vorige keer wel gedaan en toen alles met 38 weken weer gewassen en afgenomen met een doekje. Is aan de andere kant ook zo weer gepiept.
Maar wiegje heb ik ook nog in plastic. Ga ik denk ik met 36 weken neerzetten!
één jaar geleden
Volgens mij draait hij nog echt alle kanten op. Soms voel ik zijn rug helemaal overdwars, dan weer rechts met hoofdje naar beneden. Als ik een lang hard stuk voel dan weet ik dat dat z’n rug is.
De box krijg ik over 2 weken van vrienden, dan zet ik het maar alvast klaar. Kunnen we steeds meer wennen aan minder ruimte ;)
Pfff dat slapen is wel heftig nu hoor. Steeds 1,5/2 uur slaap en dan weer lang wakker. Voorbereiding op de korte nachten? 😅
één jaar geleden
denk dat wij de box met een week of 36 in de woonkamer gaan zetten , zodat de hond ook een beetje kan wennen.
één jaar geleden
Reactie op Carmdevries
Volgens mij draait hij nog echt alle kanten op. Soms voel ik zijn rug helem ...
Ik voel hem constant anders door z’n hikjes 😂 ene keer onder, dan weer wat hoger, dan links, etc 😋
Maar wat kijk ik er naar uit om weer fatsoenlijk te kunnen slapen. Ik denk dat ik nog beter slaap met een pasgeboren baby dan nu 😂 (ik kan er bij de vorige moeilijk over meepraten want die heeft 13 dagen op neonatologie gelegen 😅)
Maar mijn neus zit heel de nacht dicht. Dus ik word constant wakker met een droge mond, nog niet eens van mijn buik 😖
één jaar geleden
Reactie op yvonneth90
Ik voel hem constant anders door z’n hikjes 😂 ene keer onder, dan weer wat ...
Ja als je baby verder geen kwaaltjes heeft, dan slapen ze best wel veel in het begin. Ik kijk er ook naar uit 😅
Nu slaap ik super slecht. Merk wel dat rustmomenten overdag veel verschil maken.
één jaar geleden
Reactie op SAN696
Ja als je baby verder geen kwaaltjes heeft, dan slapen ze best wel veel in ...
Ja, ik probeer soms overdag ook m’n powernapjes te pakken, wat niet altijd meevalt met een eigenwijze peuter 🥲
Ik ben alleen sinds een aantal andere supplementen van vitakruid, en ik heb het idee dat die ook wat meer energie geven, maar t kan ook tussen m’n oren zitten 😋
één jaar geleden
Reactie op Emilie-88
Hier is de box vd week binnen gekomen maar nog niet in de woonkamer gezet.
...
Hier staat die al maanden en slapen de katjes erin 🤣
één jaar geleden
Reactie op Carmdevries
Volgens mij draait hij nog echt alle kanten op. Soms voel ik zijn rug helem ...
Dat slapen is bizar hè!!! Ik heb niet veel slaap nodig maar als dit nog 9 weken zo doorgaat krijg ik wel wat extra huilbuien gok ik… wauwie :(
één jaar geleden
Reactie op yvonneth90
Ik voel hem constant anders door z’n hikjes 😂 ene keer onder, dan weer wat ...
Mijn neefje is begin maart geboren en slaapt ook keurig dus ik hoop dat ik dat ook krijg en inderdaad “gewoon” wat uurtjes kan maken 😂😂 ben geslooooooopt al!!!
Middagdutjes gaan beter dan s nachts slapen vreemd genoeg….
één jaar geleden
Hier staat die al maanden en slapen de katjes erin 🤣
Ik denk dat als die van ons weer staat dat onze kat er ook zo weer in ligt 😂 Maar ik stel het zo lang mogelijk uit, dan heeft ons zoontje nog voorlopig zijn speelhoek 😅
één jaar geleden
ik word echt knetter gek van maagzuur. binnenkort maar overstappen naar 2x 20mg. heb nu 10mg omeprazol en neem er daar 4 van om weer een paar dagen zonder te kunnen