983 Reacties

één jaar geleden

Reactie op L202123

Blehh ja heel herkenbaar, vervelend hè! Manlief slikt 40, dus die pak ik af ...
Ja, herkenbaar. Ik merk dat appels eten ook wel helpt!

één jaar geleden

Reactie op Cmgraz

Ja, herkenbaar. Ik merk dat appels eten ook wel helpt!
Ja en savonds eet ik niet echt meer, dat helpt ook wel een beetje. En spa rood en kauwen op ijsblokjes!

één jaar geleden

Hallo meiden, Op zaterdag 6 mei is onze prachtige dochter Bobbi geboren. Ze heeft nog een lange weg te gaan maar ze doet het heel goed 🩷

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Hallo meiden, Op zaterdag 6 mei is onze prachtige dochter Bobbi geboren. ...
Ohh gefeliciteerd 🩷🩷🩷 wat een mooie naam en fijn dat het goed gaat. Hopelijk sterkt ze goed aan de komende weken en dan naar huis. Hoe is het met jou?

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Gefeliciteerd. Veel sterkte met de komende tijd maar vooral veel genieten. Mooi om te lezen dat Bobbi het goedmaakt. Hopelijk ook de moeder 😊

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Oh wauw! Wat een leuke naam en van harte gefeliciteerd! Wat een spannende tijd voor jullie ♥️♥️♥️ Veel geluk jullie kant op!

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Proficiat met de geboorte van jullie dochter! Veel kracht en geluk gewenst de aankomende tijd 🩷

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

gefeliciteerd, wat een mooie naam.❤️ heel veel succes de komende periode

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Van harte samen. Veel gezondheid en geluk 💗

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie Bobbi! 💖 fijn om te lezen dat ze het goed doet 🌺

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter 💖💕 heel veel liefs en kracht voor jullie 🍀✨

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Meid wauw! Wat fijn om te horen dat het goed gaat. Wat een achtbaan voor je. Super leuke naam! 💘💘💘

één jaar geleden

🤷‍♀️ Ik wil even kwijt dat ik het spuugzat ben al die harde buiken, oneindige gedraai en getrap in m’n buik… de kramp in m’n benen en de extreme vermoeidheid en m’n bips verdwijnt elke dag wat meer en m’n buik voelt echt als een meter naar voren hangend ennnnnn slapen lukt niet meer en ik zie zoveel leuke kleding in de winkels maar durf niks te kopen want weet m’n maat niet van na de bevalling enz… Wilde ik even kwijt 🥹😂

één jaar geleden

Toevoeging aan m’n bericht van gisteren; Maagzuur kan afgevinkt worden want is vandaag gestart 😂 Iemand tips?

één jaar geleden

Toevoeging aan m’n bericht van gisteren; Maagzuur kan afgevinkt worden wan ...
Ai ai. Ja echt naar. Bij mij helpt rennies een beetje. Verder helpt koude spa rood en ijsklontjes en waterijsjes. Maar vooral niet te grote en vettige maaltijden. Laatst toch pizza besteld, maar had al rekening gehouden met hele avond maagzuur 🙈 Ik heb het vooral savonds dus dan probeer ik echt minder te eten

één jaar geleden

Reactie op SAN696

Ai ai. Ja echt naar. Bij mij helpt rennies een beetje. Verder helpt koude ...
Ik heb het voor het eerst (in m’n leven überhaupt) en heb vanavond een grote pannenkoek met stroop en suiker op. Vet en veel eten wordt afgeraden lees ik. Oops. 🤣 Zit op een landal park wat dagen. Om te rusten en zwemmen. Zwembad is ijskoud en gisteren was ik alweer doodziek (diarree en spugen en koorts) en hebben ze nog een emmer moeten brengen. Vandaag overdag ging prima, voelde wel “wat branden”, maar wist niet wat maagzuur inhield. Net gespuugd, leek meer gal spugen dan echt kotsen en dat is dus dat maagzuur?! Lekker brandend keeltje, wat shit zeg. Kan echt de hele zwangerschapskwalenlijst afvinken ondertussen 😂 Hebben hier in het huisje weinig boodschappen die zullen helpen. Heb net thee gekregen maar lees nu dat thee juist afgeraden wordt. Morgen zsm Rennies halen. Gaan morgen al naar huis, toch shitweer en ben steeds ziek. Thuis kan m’n vriend tenminste gamen en ik m’n katten kroelen. 💘❣️🫶🏼 zwanger zijn is leuk 😍🥰😘

één jaar geleden

Toevoeging aan m’n bericht van gisteren; Maagzuur kan afgevinkt worden wan ...
Rennies helpen hier iets! Toevallig gisteren contact gehad met verloskundige vanwege maagzuur en zij adviseerden rennies en als het aanhoudt kon ik bij de huisarts omeparzol vragen. Verder gaf ze deze tips: - Veel vezels eten en minimaal 1,5-2L water per dag - Verdeel de maaltijden over de dag, liever 6 kleine dan 3 grote - Vermijd het eten en kies bij voorkeur magere producten - Door pepermunt, koffie, sterke thee, chocolade, pittig/scherp gekruid eten, koolzuurhoudende dranken en zuur vruchtensap kunnen klachten verergeren dus hier beetje voorzichtig mee zijn - Geen melkproducten voor het slapen gaan - Niet naar bed gaan met volle maag en indien nodig hoofdeinde iets omhoog of op je zij slapen Hopelijk heb je er iets aan. Super vervelend he, dat maagzuur!! Hier was het dit weekend flink raak 😵‍💫

één jaar geleden

Reactie op Nvv10

Rennies helpen hier iets! Toevallig gisteren contact gehad met verloskundig ...
Pepermunt eet ik sinds dagen een hele rol van per dag 😂 aaaargh wat shit dit allemaal.. Ik ga me houden aan jouw tips en de rest maar ga morgen denk sowieso ff bellen voor omeprazol als rennies niet gaan helpen.. En ja: suuuuuuuper vervelend is echt nog zacht uitgedrukt. 🥲🤣

één jaar geleden

🤷‍♀️ Ik wil even kwijt dat ik het spuugzat ben al die harde buiken, onein ...
Ik voel je helemaal! Leuk hè, zwanger zijn. 😅 sterkte nog even!

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Gefeliciteerd met jullie dochter ❤️. Fijn om te horen dat ze het goed doet! Liefs!