983 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Nvv10

Rennies helpen hier iets! Toevallig gisteren contact gehad met verloskundig ...
omeprazol is ok gewoon bij drogist verkrijgbaar

één jaar geleden

Pepermunt eet ik sinds dagen een hele rol van per dag 😂 aaaargh wat shit d ...
Rennies en losse kamille thee! Werkt super. Je hebt van Rennies ook die duo die direct helpt. 😊

één jaar geleden

Ik heb het voor het eerst (in m’n leven überhaupt) en heb vanavond een grot ...
Hahaha jaaa het is geweldig 😄 We doen het voor iets moois 💙🩷 Wat jammer dat je zo ziek bent! Bij mij voelt maagzuur meer als iets brandends in m'n keel en hoog in de borst. En wat jammer dat het zwembad koud is! Wij willen dit weekend dagje zwemmen bij center parcs, hoop wel op warm water! Sterkte en nu lekker thuis knuffelen met je katjes!

één jaar geleden

Ik had trouwens net de groeiecho. Aan het eind zei ze ineens nou keurig, alles op 28 weken. Dus ik zei eh maar ik ben al over de 31 weken. Gelukkig had m'n man opgelet en zei nee alle metingen waren wel rond de 31/32 metingen. Dus echo apparaat gereset en toen opnieuw gemeten en klopte het wel gelukkig! Baby ligt nog in stuit. Zelfs helemaal dubbelgeklapt met voetjes over z'n hoofd heen, heel lenig. Lijkt me niet comfortabel! Met 36 weken nog een echo om te kijken of hij is ingedaald.

één jaar geleden

Ik heb het voor het eerst (in m’n leven überhaupt) en heb vanavond een grot ...
Maagzuur… Pff… Ik heb er voor de zwangerschap nooit last van gehad en nu al last van sinds week 20 ongeveer… Het brandt, het doet pijn en heel de dag boer ik alles op, van een slokje water tot een hele maaltijd wat vaak resulteert dat ik de maaltijd weer uitspuug in het toilet… Super leuk, dat zwanger zijn 🤔 Ik eet “gewoon” alles weer, want om nou overal op te letten voor de rest van de zwangerschap zag ik eerlijk gezegd, niet zitten 🙈 Ik eet wel met mate, dus niet meer grote porties inderdaad, maar verdeelt over de dag. De verloskundige gaf aan dat ik “gewoon onbeperkt” Rennies kon gebruiken en anders Omeparzol bij de huisarts kon halen. Kamillethee en/of zuivelproducten voor het slapen gaan (ver voor bedtijd dan) helpt bij mij precies niks 😅 Ik slaap dan ook al wel 10 weken met mijn hoofdeinde van mijn bed omhoog en nu op vakantie op 2/3 kussens 😅 Nog eventjes volhouden en dan zijn we dit allemaal “vergeten” door de kleine wondertjes die we dan in onze armen hebben 🫶🏼

één jaar geleden

Reactie op mcmxxxxxxx

Maagzuur… Pff… Ik heb er voor de zwangerschap nooit last van gehad en nu al ...
En dan hebben we weer heeeeeele andere kwalen 😂 #tepelkloof #slaapgebrek #aambeien #hechtingen joejoe!

één jaar geleden

Reactie op Carmdevries

En dan hebben we weer heeeeeele andere kwalen 😂 #tepelkloof #slaapgebrek # ...
Hahahaha, bedankt voor deze opbeurende woorden hoor 😆🫶🏼 Maar je hebt gelijk inderdaad, kijk er nu al naar uit 😎 grapje 🥲🙃

één jaar geleden

Hoihoi 😊 onze kleine meid doet het zooooo goed ik ben zo trots 😍 ze komt al wat aan en ze is van de beademing af 🥳🥳 hoe gaat het met alle zwangere ladys ? Dikke tip voor jullie vlucht koffer : mocht je van plan zijn borstvoeding te geven, en dus misschien aan de kolf moet " medela purelan crème " wil je hebben, je tepels zullen je dankbaar zijn 😘 En sloffen en een badjas is ook geen overbodige luxe, misschien is het voor jullie anders straks in juli maar ik heb enorme hormonale zweer aanvallen in de nacht en als je dan eruit moet om te kolven koel je af als een malle. Dus verwen jezelf alvast met een chille badjes 😘

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Hoihoi 😊 onze kleine meid doet het zooooo goed ik ben zo trots 😍 ze komt ...
Zweer = zweet (dat is al vervelend genoeg 😆)

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Fijn om te horen!!! 🥰🫶🏼💘

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

wat fijn dat het zo goed gaat. Kleine vechter is het. 🥰😍 Hier gaat het. Merk dat ik veel en snel moe ben. En even gauw de trap op, sta ik boven op adem te komen haha

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Wat fijn zo’n berichtje. Veel succes en liefde daar meid! En bedankt voor de tips ;-)

één jaar geleden

Reactie op MvanAlphenWolf

wat fijn dat het zo goed gaat. Kleine vechter is het. 🥰😍 Hier gaat het. ...
Ja ik zat zo jullie zwangerschaps kwalen te lezen die mij dan maar mooi bespaart zijn gebleven. 😋

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Ja ik zat zo jullie zwangerschaps kwalen te lezen die mij dan maar mooi bes ...
ja dat kan ik me indenken. Maar ik zou ook niet jullie eventuele zorgen willen hoor. of die jullie hebben gehad. Ik sukkel dan nog wel even door.

één jaar geleden

nog even werken. maar kijk ook wel uit naar m'n verlof. Vannacht veel last van maagzuur. Dus geen hele goede nacht. Vanmiddag na het werk maar even een dutje doen

één jaar geleden

Reactie op MvanAlphenWolf

ja dat kan ik me indenken. Maar ik zou ook niet jullie eventuele zorgen wi ...
Zeker niet. Ik had ook liever de hele zwangerschap klagend en puffend af willen maken dan dit. ALLES liever dan dit.

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Wat fijn om van jullie te horen! Zo bizar dat het allemaal zo anders kan lopen dan je van tevoren verwacht… ben zo benieuwd naar al jullie verhalen (en mijn eigen verhaal) straks. Hier ook wel wat zwaarder aan het worden, met name door de slechte nachtrust steeds. Nog 5 weken werken.. 😅 Ik ga door tot 36, maar foi. Hoop toch echt dat hij me dan nog even wat verlof gunt erna haha

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Zeker niet. Ik had ook liever de hele zwangerschap klagend en puffend af wi ...
ja snap ik. Gelukkig is ze heel sterk. en als je ergens mee zit gewoon hier spuien. we zijn er voor elkaar 😘

één jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Wat fijn om van jullie te horen! Zo bizar dat het allemaal zo anders kan lo ...
Mijn verlof zou met Pinksteren ingaan maar werk al sinds eind nov vrijwel niet. Miste het eerst erg, nu vooral dankbaar dat ik er geen gedoe mee heb gekregen en eigenlijk geen lelijk woordje over heb gehoord. Lees wel eens verhalen over werkgevers waar m’n haar van overeind gaat staan. Heb gisteren ook besloten om de laatste weken (ja ik weet dat dat er nog 8 zouden moeten zijn haha) vrijwel alles af te zeggen want ik ben zoooooo belachelijk moe 😪 alleen de écht nodige afspraken e.d. moet van mezelf wel koken & wasjes doen & wanneer de zon komt even een rondje voor de deur lopen. Fitness bal ga ik mezelf ook toe dwingen te gebruiken&heb m’n vriend gevraagd me hierbij echt te helpen want anders doe ik niks. Slapen gaat hier echt zooooo slecht ook. Steeds zo’n 45 min dan wakker, 45 min & weer wakker. Draaien, draaien, draaien. Kussen erbij, kussen weg. Elke dag 05:00 eruit. Gelukkig gaan dutjes wel. Net weer heerlijk uurtje geslapen en ga dat zo weer doen. Harde buiken dag en nacht. Ik heb het idee dat die nu al wat dagen overdwars ligt. Voel z’n gehele rug aan m’n voorkant vaak heb ik het idee. Hij is extreem beweeglijk en het is zo ongemakkelijk en soms zelfs erg pijnlijk. Maagzuur hoop ik nooit meer te krijgen na de zwangerschap, ik snap dat sommigen die als “ergste kwaal” benoemen. Wat is dat naar en pijnlijk. Blij dat ik het zo laat pas gekregen heb en eigenlijk pas elke dag ‘s avonds. Hopelijk trekt het weg. Volgende week een extra groei echo na de normale controle. Ben benieuwd naar hoe groot die is en hoe die dan ligt. Ik begin toch wel nerveus te worden en was dat echt helemaal niet. Ik weet dat ik geen inleiding zal krijgen, maar rond wk 37 mag de man echt wel aankloppen. M’n lichaam voelt als te klein voor hem om te wonen. Heb het zo benauwd soms dat ik denk dat ik stik. Ga dan altijd ff snel wat frisser douchen en heel langgerekt staan. Huid staat al weken zo strak. Jeukt zo mega erg. Smeer wel 2-3 keer per dag in. Ik voeg een foto toe van m’n gewichtstoename. Kom amper aan en was juist bang voor de laatste periode. Ben benieuwd wat er nog aan komt 😂 zit er niet mee gelukkig.. heb voor mezelf als doel volgend jaar uitgerekende datum weer terug op m’n begingewicht.. M’n ma vertelde dat ze bij m’n broer en mij de laatste 6 weken enorm veel last had van oa maagzuur. Dat ze geen zout meer mocht eten en vrijwel 100% plat moest ivm ook extreem veel harde buiken e.d. Ik blijf maar zooi bestellen via Vinted enzo, terwijl ik al te veel heb 😂 Mochten er dames in deze groep zitten die het echt heel krap hebben. Stuur me een berichtje dan kan ik wel wat kleding enz delen. Heb enorm veel gratis gekregen van anderen!!! Nu genieten van baby ganzen voor de deur en keiharde onweer onder het genot van wat stoten van m’n kindje 🫶🏼 Aftellen dames!!!! Ben benieuwd naar onze minionsssss en bevallingsverhalen en ben blij hier lekker van me af te kunnen schrijven!!!! 🥰🥰🥰🥰

één jaar geleden

Hoi 🙃 Kreeg als tip een spuit om de pijn te verzachten tijdens het plassen te bestellen voor op toilet thuis en eventueel 1 voor in de luiertas. Deze neem ik ook mee in de vluchttas . Via Ali Express kun je zoeken op; peri bottle postpartum Scheelt een hoop geld!