983 Reacties

één jaar geleden

Hoi 🙃 Kreeg als tip een spuit om de pijn te verzachten tijdens het plasse ...
Ja superhandig! Al deed ik ook gewoon vaak plassen in de douche 🙈 vond ik het minst pijnlijk de eerste dagen en ook fijn om op die manier paar keer per dag alles te spoelen down under.

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Hallo meiden, Op zaterdag 6 mei is onze prachtige dochter Bobbi geboren. ...
Gefeliciteerd 🌸💕 Goed om te horen dat het goed gaat. Premies zijn vechtertjes 💪🏼 Hopelijk groeit ze goed en snel dat jullie binnenkort met z’n drietjes thuis zijn 💕

één jaar geleden

Reactie op SAN696

Ja superhandig! Al deed ik ook gewoon vaak plassen in de douche 🙈 vond ik ...
Ik deed dat alleen maar, maar ik heb sowieso de eerste 6 dagen in het zkh doorgebracht 😅 dus ik bevond me maar op een paar vierkante meter 😅

één jaar geleden

Reactie op yvonneth90

Ik deed dat alleen maar, maar ik heb sowieso de eerste 6 dagen in het zkh d ...
6 dagen? Ahhh waarom! Pittig :-(

één jaar geleden

6 dagen? Ahhh waarom! Pittig :-(
Zoontje was 4 weken te vroeg en te klein geboren (1875 gr) dus ze hebben mij zolang als mocht op de kraamafdeling gehouden en hij lag op de Neonatologie. Hij mocht gelukkig op dag 13 mee naar huis 😊

één jaar geleden

Reactie op yvonneth90

Zoontje was 4 weken te vroeg en te klein geboren (1875 gr) dus ze hebben mi ...
Ohhhh ik voel me echt schuldig nu… ik zeg echt iedere dag dat die van mij mag komen… moet nog 8 weken maar ik heb echt zo’n kut zwangerschap & vind het ook eng worden want kan soms amper opstaan in m’n uppie en haal soms net het toilet 😂 1875gr is wel mini. Wat fijn dat je mocht blijven ❤️

één jaar geleden

Ohhhh ik voel me echt schuldig nu… ik zeg echt iedere dag dat die van mij m ...
Haha don’t be. Ik ben er ook af en toe al klaar mee hoor 🤣 Anderzijds met deze geschiedenis wil ik dat hij idd nog even blijft zitten 😋 heb nog steeds de wens voor een thuisbevalling maar vooral een normale kraamweek. 3 juni heb ik m’n laatste werkdag, dan ben ik 34+2. Ik tel de dagen af 🥲 Nog ff volhouden 🙈💪🏼😂😩

één jaar geleden

Vandaag 1 week geleden is m'n kleine mer spoed gehaald. Vraag ik vanmorgen aan m'n man even te kijken of de keizersnede wond goed geneest.. zegt die " je hebt nog wel een dikke buik hé, vergeleken met voor je zwangerschap" are you fk kidding me.. wtf 🤦‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Vandaag 1 week geleden is m'n kleine mer spoed gehaald. Vraag ik vanmorgen ...
Oh wauwie jakkes dat is niet leuk zeg om te horen 🥹 Geef jezelf lekker de tijd hoor om weer te worden hoe je was óf om hoe je wilt zijn 💘

één jaar geleden

Oh wauwie jakkes dat is niet leuk zeg om te horen 🥹 Geef jezelf lekker d ...
Nou echt he.. ik zei hier is jou baby in gegroeid dus tenzij je me komt ophemelen en bewondering komt brengen moet je lekker je mond houden.. toen had die wel door dat het niet oke was om te zeggen..

één jaar geleden

https://www.instagram.com/reel/CsG49IAvlqU/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

één jaar geleden

Het is zomerjurkje-dag vandaag dames! Ein-de-lijk!😊 Hoop dat jullie allemaal fijne plannetjes of niks-doen-in-het-zonnetje hebben. ☀️

één jaar geleden

Reactie op Fertility_4

Het is zomerjurkje-dag vandaag dames! Ein-de-lijk!😊 Hoop dat jullie allema ...
Sorry, 🤣random berichtje omdat de zon zo fijn schijnt! 😊😇

één jaar geleden

Reactie op Fertility_4

Sorry, 🤣random berichtje omdat de zon zo fijn schijnt! 😊😇
Heeeerlijk! Eindelijk die jurkjes aan! Wij hebben net de tuin even aangepakt en gaan zo maar even naar Tuinland en IKEA voor keukenlades-organizers. Wie zijn we geworden?! 😂👌🏼 #nesteldrang #burgerlijk

één jaar geleden

hier dagje Avonturenboerderij Molenwaard met onze zoon van 4,5

één jaar geleden

Reactie op Fertility_4

Ik zal jullie niet jaloerser maken… Maar vandaag is een heerlijk dagje aan het strand in Griekenland met in de ene hand een boek en de andere hand een mocktail 🌴🌞🌊🍹👙🤭

één jaar geleden

M’n harige witte benen eens wat vitamientjes gunnen … Morgen gaat het mes erover, maar dat moet m’n vriend doen, de bofkont 😂

één jaar geleden

Reactie op Fertility_4

Lievigggg 🥰

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Vandaag 1 week geleden is m'n kleine mer spoed gehaald. Vraag ik vanmorgen ...
Gefeliciteerd met je kleintje! Hoe gaat met jullie? Die opmerkingen lekker ene oor in, andere oor uit. Je hebt een kindje!! Mijn stiefzoon van 4 zegt ook de hele tijd dat ik heel dik ben omdat mijn yogabal "vet heel erg" in zakt. Thanks honey.....

één jaar geleden

Ohhhh ik voel me echt schuldig nu… ik zeg echt iedere dag dat die van mij m ...
Niet schuldig voelen. Ik herken deze gedachten en heb daarna ook een gedachte van; wil ik dit eigelijk wel? Straks vind ik het super k*t en wil ik het niet.. Ben in daar weer bang voor. Pijn, angst, paniek... echt heel gezond voor de baby 🙈😅