983 Reacties

één jaar geleden

Reactie op MvanAlphenWolf

hier dagje Avonturenboerderij Molenwaard met onze zoon van 4,5
Oooh leeeuk

één jaar geleden

Reactie op mcmxxxxxxx

Ik zal jullie niet jaloerser maken… Maar vandaag is een heerlijk dagje aan ...
😎😄 Heerlijk hoor!! 🍹

één jaar geleden

M’n harige witte benen eens wat vitamientjes gunnen … Morgen gaat het mes ...
😂

één jaar geleden

Hier lekker dagje gezwommen bij center parcs. Nu willen manlief en jongens van 4 & 2 een rondje door het park, maar ik kan niet meer. Ze proberen nu een golfkarretje te huren haha, anders blijf ik mooi op een stoel zitten en kunnen zij gaan. Liefst ga ik een dutje doen. Was wel heel leuk om weer eens te zwemmen!

één jaar geleden

Reactie op Fertility_4

Oooh leeeuk
hij heeft zichzelf goed vermaakt. vooral op het eind in de modder 🤣

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Vandaag 1 week geleden is m'n kleine mer spoed gehaald. Vraag ik vanmorgen ...
Gefeliciteerd met jullie kleintje. Gaat alles goed met jullie?

één jaar geleden

Reactie op amandaieniniminie

Gefeliciteerd met jullie kleintje. Gaat alles goed met jullie?
Ja ze doet het hartstikke goed, ze heeft ook voor het eerst een rompertje aan maat 44 en die is echt veel te groot maar het staat wel super lief 🤣

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Ja ze doet het hartstikke goed, ze heeft ook voor het eerst een rompertje a ...
Ach zo lief en klein 🩷🩷🩷 Fijn om te horen dat ze het goed doet!! En hoe is het met jou? Is het al een beetje bezonken wat er allemaal is gebeurd de afgelopen weken?

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Ach popje!! Wat een heldin ♥️♥️♥️

één jaar geleden

Vandaag mijn babyshower gehad 💖 Ondanks dat ik het al vermoedde toch verrast en heerlijk verwend met een high (non-alcohol) cocktail met lekkere hapjes 🌸🍸☺️

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

O kijk nou 😍 zo mini!!!! Lekker aankomen kleine meid ❤️❤️❤️❤️❤️

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Ach gosh. Kleintje… zet em op 💗

één jaar geleden

Reactie op Lexi Lena

Awh mupke 💕 herkenbaar dat met die rompertjes 🥲 was bij die van ons ook allemaal groot. Heb je ook nu niet als je een andere baby ziet dat je denkt: tjee wat is die groot (terwijl die van jezelf gewoon heel klein is 😂)

één jaar geleden

Zijn jullie ook al aan het aftellen tot het verlof? Hier nog 5 weken werken, dat zijn incl. alle vrije dagen nog 17 werkdagen. Nog anders gezegd: over één maand + 1 dag zit de laatste dag er op! 😁

één jaar geleden

Reactie op Nvv10

Zijn jullie ook al aan het aftellen tot het verlof? Hier nog 5 weken werke ...
Jaa enorm!! Alleen zijn het bij mij nog maar 7 dagen!! Komt nu wel lekker dichtbij 🥰

één jaar geleden

Ja enorm ! Hier nog 10 dagen .

één jaar geleden

Reactie op Nvv10

Aftellen? 😳 Ik moet nog 21 werkdagen (ik werk onregelmatig + feestdagen), ik vind 21 werkdagen nog iets te enthousiast om nu al te beginnen met aftellen hahaha 🙈

één jaar geleden

Reactie op Nvv10

Enorm aan het aftellen! Maar ik moet ook nog 5 weken eraan geloven. Deze week gelukkig Hemelvaart. Volgende week moet ik 5 dagen naar een conferentie in Lyon (heerlijk even eruit en daar heel rustig aan doen 😉) Dan nog 2 weken lessen en laatste week is toetsweek voor m’n studenten. Dan zie ik mezelf alleen nog maar thuis op bed nakijken haha 😂 Ik tel de weken echt af inderdaad, maar ben ook blij dat ik nog alles kan doen wat ik mezelf had voorgenomen!

één jaar geleden

Reactie op Nvv10

Zeker! Nog 5 weken werken whoohoo. Wat gaat dat toch opeens hard hé. Het wordt zo echt nu!!!!!

één jaar geleden

Wat knap nog 5 weken werken voor een aantal! Voor mijn gevoel zou ik dat echt niet kunnen, maar heb dan ook wel veel klachtenm Maar misschien is het ook wel iets mentaals dat ik me heb ingesteld op 30 mei! Zet hem nog even op allemaal 💪