1056 Reacties

6 maanden geleden

Mijn vraag in het vorige deel geplaatst, kort daarna werd het gesloten haha. Dus vandaar nog een keertje zo.🙂

6 maanden geleden

Reactie op Roosframboos

Mijn vraag in het vorige deel geplaatst, kort daarna werd het gesloten haha ...
Ik vind het mooi verwoord! Wat mensen vaak waarderen is als je geen vraag stelt; dan zijn ze niet ‘verplicht te reageren’. Ik zou misschien je laatste zin zelfs weghalen, enkel zeggen dat je veel aan haar hebt gedacht en hoopt dat het goed met haar gaat. Als ze behoefte heeft om erop te reageren maak je hiermee al kenbaar dat ze hierop kan antwoorden, zo niet, dan heb je op een respectvolle manier laten weten dat je aan haar dacht. Lief van je!

6 maanden geleden

Reactie op KarelG

Ik vind het mooi verwoord! Wat mensen vaak waarderen is als je geen vraag s ...
Dankjewel 🥰 ga haar morgen even rustig een berichtje sturen en je tips daarin meenemen.

6 maanden geleden

Reactie op Roosframboos

Dankjewel 🥰 ga haar morgen even rustig een berichtje sturen en je tips daa ...
Dat idd. Laat weten dat je aan haar denkt. Als ze dan ergens behoefte aan heeft komt het wel

6 maanden geleden

Het leed wat niet slapen heet. Ons zoontje leggen we gemiddeld rond 19.00 tegenwoordig boven in de co-sleeper. Helaas heeft die dat die meerdere keren dat die echt (paniekerig) wakker wordt, meteen keihard huilen. Vervolgens nadat ik hem getroost heb slaapt die weer in en dan is het eigenlijk wachten tot het weer opnieuw gebeurd. Totdat wij zelf naar bed gaan, dan lijkt het “goed” te zijn. Mensen die dit herkennen? Of tips hebben.

6 maanden geleden

Weet iemand waarom je een baby tot 3 mnd geen paracetamol mag geven zonder overleg met een arts?

6 maanden geleden

Reactie op MichVA

Het leed wat niet slapen heet. Ons zoontje leggen we gemiddeld rond 19.00 t ...
Ik herken het. Zo sneu hè. Ik merk dat het bij m’n dochtertje soms iets beter gaat als ik haar naast me in het grote bed leg. Moet je je wel goed bij voelen natuurlijk en wat rekening houden met hoe je dit zo veilig mogelijk kan doen. ( Instagram the_nurturingkind staan veel tips voor veilig samen slapen)

6 maanden geleden

Reactie op LouiseLight

Ik herken het. Zo sneu hè. Ik merk dat het bij m’n dochtertje soms iets bet ...
Ja ontzettend sneu, vooral dat paniekerige huiltje. Als ik hem in bed naast of op me hebt dan slaapt die zo. Maar het beperkt me zo waardoor ik graag zou willen voor beide dat die lekker in ze eigen bedje gaat slapen. Het lijkt dat hij de geborgenheid/veiligheid mist, maar inbakeren moet die niks van weten.. 😅

6 maanden geleden

Reactie op MichVA

Ja ontzettend sneu, vooral dat paniekerige huiltje. Als ik hem in bed naast ...
Ja ik snap je. Ik vind het ook niet altijd ideaal hoor, maar merk wel dat ze dan vaster slaapt en rustiger is waardoor ik ook meer rust heb. Sommige kindjes zijn heel prikkelgevoelig en hebben ons echt nodig om te kunnen ontladen. Maar ik vind de bewegingsvrijheid ook een ding hoor. als ik de gouden tip voor je heb hoor je het meteen!

6 maanden geleden

Mijn man en ik hebben vanmiddag vol verbazing naar de baby camera gekeken en zagen dat ons meisje van 10 weken haar beentjes in de puckababy omhoog gooide, heup wiegend naar recht draaide en door zwaartekracht dus op haar zij valt. Kapot eng vind ik 😭🤌

6 maanden geleden

Reactie op LoisLois1992

Mijn man en ik hebben vanmiddag vol verbazing naar de baby camera gekeken e ...
Heb je de puckababy piep? Want dan snap ik dat je het spannend vind! Is er een mogelijkheid om een andere slaapzak te proberen als ze het blijft doen? Mijn ervaring is dat nu ze het eenmaal hebben gedaan, ze het gaat blijven doen... Onze dochter draait in bed direct op haar zij en valt in slaap. Ook als ze beneden in de box of op het speelkleed ligt draait ze op de zij om aan te geven dat ze moe is

6 maanden geleden

Ons meisje wordt elke dag zo rond 06:30 wakker. Perfecte tijd ook als ik weer ga werken. Ik kijk alleen al gigantisch op tegen de wintertijd over een aantal weken en dat ze dan heel vroeg wakker gaat worden. Iemand hier al over nagedacht en die tips heeft?

6 maanden geleden

Reactie op LoisLois1992

Mijn man en ik hebben vanmiddag vol verbazing naar de baby camera gekeken e ...
Hier nog 1! Ik ben al 3 dagen als een gek op zoek naar een alternatief voor de puckababy piep. Durf t niet meer te gebruiken nu

6 maanden geleden

Heeft iemand van jullie de numsy en is daar tevreden over? Thuis gebruiken we gewoon onze telefoons voor witte ruis, maar straks gaat de kleine naar mijn ouders en dit leek me wel handig

6 maanden geleden

Reactie op Is4b3l

Weet iemand waarom je een baby tot 3 mnd geen paracetamol mag geven zonder ...
Denk vooral om uit te sluiten dat er niet iets ergs aan de hand is. Koorts kan bijv een teken zijn van een infectie en jonge kindjes kunnen dan heel erg (en ook heel erg snel) ziek worden.

6 maanden geleden

Reactie op meikenicolien

Denk vooral om uit te sluiten dat er niet iets ergs aan de hand is. Koorts ...
Ja dat klinkt wel logisch... thanx voor je reactie!

6 maanden geleden

Reactie op meikenicolien

Heeft iemand van jullie de numsy en is daar tevreden over? Thuis gebruiken ...
Ja ik ben heel tevreden over de Numsy! Werkt perfect

6 maanden geleden

Reactie op Nath93

Ja ik ben heel tevreden over de Numsy! Werkt perfect
Ja super fijn! We hadden wel eerst de Numsy maar die was zo kapot. Dus op bol.com veel goedkoper een zelfde variant gekocht. Inmiddels drie in huis🤣 top dingen!

6 maanden geleden

Reactie op meikenicolien

Heeft iemand van jullie de numsy en is daar tevreden over? Thuis gebruiken ...
Ook tevreden! Geluidje baarmoeder staat hier aan en de man slaapt er goed op.

6 maanden geleden

Mijn zoontje doet steeds maar dutjes van max 30 min. Maar wat doen jullie dan? Eruit halen en maar weer verder met de dag? Ik krijg hem met geen mogelijkheid meer in slaap namelijk.. maar hij slaapt zo kort op een dag in totaal op deze manier..