335 Reacties

5 maanden geleden

Reactie op Hel1J

👍🏻
Alsjeblieft, ik help je graag met sparen! Deze link is 48 uur geldig. https://www.ah.nl/digitaalsparen/zegels-delen/168/e18e75e7-164b-4af8-b49c-9f6dfef99667

5 maanden geleden

Reactie op Hel1J

👍🏻
Link is gedeeld. Is het gelukt?

5 maanden geleden

Reactie op Munkie

Link is gedeeld. Is het gelukt?
Yes dank 🙏🏻

5 maanden geleden

Meer baby's die de hele dag door tandenknarsen? Ik word er bijna akelig van. Is er iets aan te doen?

5 maanden geleden

Reactie op Munkie

Meer baby's die de hele dag door tandenknarsen? Ik word er bijna akelig van ...
Hij heeft dat toen een periode gedaan. Ik heb er zo min mogelijk aandacht aan besteed en het stopte vrij snel. Nu doet hij het heel soms nog even.

5 maanden geleden

Reactie op Jalad

Hij heeft dat toen een periode gedaan. Ik heb er zo min mogelijk aandacht a ...
Dan blijf ik doorgaan met er geen aandacht aan te geven. Hopelijk waait het snel over. Echt een naar geluid is het😖

5 maanden geleden

Iemand ervaring met ielm pakken? Vallen deze wat ruimer of “normaal” op maat. Wil deze voor de herfst/winter aanschaffen maar twijfel beetje over de maat.

5 maanden geleden

Reactie op MichVA

Iemand ervaring met ielm pakken? Vallen deze wat ruimer of “normaal” op maa ...
Weet ik niet precies denk gewoon op maat maar door de boord is het wel flexibel. We hebben een keer een meisje van 110 om het maat 86 pak gehad (uiteraard waren de mouwen en pijpen wat kort) en onze jongste van 11 maanden past ook in het pak maar moet je de boord juist terug vouwen maar dat gaat ook prima.

5 maanden geleden

Reactie op MichVA

Wij hebben een maat 80 gekocht terwijl zoontje nu in 72/80 zit. Pak is zeer ruim maar omdat je de boord goed kan terugvouwen is dit niet zo erg. Verwacht dat hij hier nog heel wat maanden mee kan doen

5 maanden geleden

Wij hebben niet heel veel ruimte in de woonkamer en willen daarom eigenlijk van de box af. Deze wordt zo goed als niet gebruikt, maar is wel handig in deze fase van optrekken, cruisen Etc. Nu kan ik even naar de wc, waarbij ik haar even in de box zet. Om die reden staat de box er dus nog. Een grondbox past bij ons niet en heb geen idee of er andere manieren zijn om te zorgen dat je even tijdelijk kan zorgen dat ze niet vrij rond kunnen gaan in huis. Iemand wellicht de tip hiervoor? We hebben een doorzon woonkamer met open keuken.

5 maanden geleden

Reactie op MichVA

Ze vallen ruim! Vind het fijne pakken.

5 maanden geleden

Reactie op Munkie

Wij hebben niet heel veel ruimte in de woonkamer en willen daarom eigenlijk ...
Je hebt ook van die grondboxen in de vorm van losse hekjes, misschien kan je dan net ff een hoekje afzetten, ook makkelijk op te ruimen als het niet nodig is

5 maanden geleden

Reactie op Caatje1988

Je hebt ook van die grondboxen in de vorm van losse hekjes, misschien kan j ...
Die had ik net gevonden idd. Ik denk dat ik haar gewoon in de bijkeuken ga zetten of meeneem naar de wc. Dat is namelijk het enige noodzakelijke moment dat ik haar niet alleen kan laten in de huiskamer. Kijken hoe dat loopt en anders misschien van die hekjes aanschaffen. Wil van dat ding af😂 Kan ie plek goed gebruiken voor een mooi speelgoedopbergplek.

5 maanden geleden

Reactie op Munkie

Die had ik net gevonden idd. Ik denk dat ik haar gewoon in de bijkeuken ga ...
Onze wc zit in de bijkeuken, dus dan heb ik zicht op haar. Niet dat ik haar in de bijkeuken op ga sluiten 🤣

5 maanden geleden

Merken jullie na de eerste verjaardag ook een verandering in slaap- en eetgedrag? Hier lijkt ze helemaal van slag. Een compleet nieuwe fase of het voelt als stapjes terug zetten. Niet meer zelfstandig in slaap komen, compleet vastgeplakt aan de borst, voorkeur voor bepaald eten en de nachten zijn weer drama.

5 maanden geleden

Merken jullie na de eerste verjaardag ook een verandering in slaap- en eetg ...
Hier ook. Hij wil niet drinken (terwijl hij eerst hele bekers water weg kon drinken) en zelfstandig in slaap komen ‘s avonds gaat ook niet meer…

5 maanden geleden

Ladies, ik dacht dat de slaapregressie/sprongetje was geweest. Ze sliep namelijk dagen lang de avonden slecht en viel moeilijk in slaap. Nu ineens is het overdag raak, ze doet geen 2 dutjes en slaapt nu de laatste dagen amper 2 uur overdag. Wat kan dit zijn? Hoe kan ik hier het best mee omgaan. Vind het op het moment echt zwaar, eten gaat niet goed, slapen gaat niet goed. Probeer het echt los te laten, maar het houdt me zo bezig #moedeloos.

5 maanden geleden

Iemand tips voor een mooie outfit te scoren? Dochter voert zondag haar verjaardag en wil daar toch wel wat leuks voor aanschaffen. Bij prenatal Hema en C&A niks gevonden in de categorie feestoutfit. Bij websites zoals shein en temu wil ik niks bestellen. Dus iemand een tip?

5 maanden geleden

Reactie op Munkie

Iemand tips voor een mooie outfit te scoren? Dochter voert zondag haar verj ...
H&M?

5 maanden geleden

Reactie op issaa

Ladies, ik dacht dat de slaapregressie/sprongetje was geweest. Ze sliep nam ...
Tanden of kiezen?