12 Reacties
6 maanden geleden
Ja hier ook! Lees dat jij ook borstvoeding geeft, ik ook, heb weleens gelezen dat het daarmee te maken kan hebben. Het verschilt bij mij qua periodes hoe pijnlijk het is. Maar afgelopen week kon ik helemaal "niets". Bijvoorbeeld een nat doekje uitwringen is níet te doen. Net alsof mijn pols gebroken is, ga echt door de grond van de pijn dan. Ene pols bij mij heftiger dan de andere, heb jij last van beide polsen?
6 maanden geleden
Ja, drama die polsen!! Fysiotherapie helpt hier enigszins. Maar ik moet wrs geopereerd worden, echter kan dit pas na mijn 2e bevalling. Dus nu moet ik het doen met fysio massages en tape 😩 Doet echt zeer soms. Hier is er sprake van het syndroom van Quervain. Ontsteking in de polsen.
6 maanden geleden
Reactie op Jnfsfs
Ja hier ook! Lees dat jij ook borstvoeding geeft, ik ook, heb weleens gelez ...
Ja beide kanten! Maar ik kan er vooral niet op steunen.. uitwringen wil wel
6 maanden geleden
Reactie op ChristinaLCM
Ja, drama die polsen!! Fysiotherapie helpt hier enigszins. Maar ik moet wrs ...
Oh balen.. 😒 kan het niet overgaan als al die hormonen uit je lijf zijn?
6 maanden geleden
Oh balen.. 😒 kan het niet overgaan als al die hormonen uit je lijf zijn?
Helaas werd het alleen maar erger, vooral 7 a 8 maanden na de bevalling.
6 maanden geleden
Ja ik!
Ik ben naar een handenfysio geweest. Die zei dat het idd een combinatie was van zwaar tillen en gewrichten die nog verweekt waren na de bevalling (blijkbaar is het gebied rondom je vagina daarvan sneller hersteld dat je polsen).
Ik heb een andere computermuis, een trackball om oefeningen met de doen en geleerd om alles met een brede greep te pakken/doen.
Dit hielp wel enigszins.