67 Reacties
6 maanden geleden
Reactie op Marita88
Heyla
Mijn zoontje is ook 11 maand en weegt 7,340kg en 67cm. We vermoeden ...
Begrijpelijk! Mijn zoontje had voorheen een stijgende lijn met de groei, was boven het gemiddelde, nu nog steeds zag ik. Maar ze zei dat het “beter” kon.. maar hoe wil ik de lengte en gewicht verbeteren..
6 maanden geleden
Mijn zoontje is 11 maanden en een paar dagen. Maandag laten wegen en meten: 7,8 kg en is 72 cm. Ieder kindje is uniek en mijn zoontje groeit netjes zijn lijntje (wel een lijntje onderaan hoor) 😊
6 maanden geleden
Reactie op 1995_
Begrijpelijk! Mijn zoontje had voorheen een stijgende lijn met de groei, wa ...
Voor zijn gewicht geven we al maanden Faltomalt maar moet door de kinderarts voorgeschreven worden. Maar ik denk niet dat dat voor jou van toepassing is? Ieder kind volgt zijn curve. Zelfs die van ons ook al zit ie er flink onder😉
6 maanden geleden
Mijn zoontje had van de week zijn 11 maanden afspraak. Hij was 76cm en 9,6kilo. Ze zeiden dat alles goed was!
6 maanden geleden
Weet je zeker dat je het goed begrepen hebt? Als ik de curve bekijk is 76cm namelijk gemiddeld voor een jongen van 11 maanden? Was hij misschien sterk afgebogen t.o.v. de vorige meting?
Wij zijn in maart voor het laatst geweest, dus geen idee wat het nu is. Toen was ons zoontje 72cm.
6 maanden geleden
Oh dat is gek dat ze dat bij jou te kort vinden? Mijn zoontje was 76cm bij 11 maanden en hij zat qua lengte precies op de nullijn (en met 12,1kg qua gewicht bijna ruim op +2).
6 maanden geleden
Hier een meisje met 75 cm en 9,8 kilo en dat was helemaal keurig!