9 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben 2x 2 kinderen onder de 2 (gehad). Onze oudste 2 schelen 1 jaar en 5 maanden en zijn nu 7 en 6 jaar en de jongste 2 zijn nu net 2 en bijna 1. Zij schelen 13 maanden. Wij hebben zelf wel een duowagen. Deze kun je ook ombouwen naar een enkele met een meerijdplankje. Waar je verder praktisch aan moet denken weet ik eigenlijk zo niet. Het gaat hier allemaal heel natuurlijk en de kleintjes zaten ook zo in het ritme van de oudere. Hier zijn de 2 setjes van kinderen ook echt heel blij met elkaar. De oudste 2 hebben altijd heel veel aan elkaar. En de jongste 2 vinden het ook heel leuk met elkaar.

6 maanden geleden

Bij mij hetzelfde traject ivm PCOS en in juli 2023 een zoontje gekregen. En ook ik zonder medische tussenkomst zwanger geraakt en uitgerekend over 6 weken. Ik heb dus nog geen ervaring maar wel een tip en dat is rust wanneer het kan! Wegens omstandigheden en het feit dat ik ook vaak alleen ben lukt dat mij niet of nauwelijks. Vraag hulp waar het kan en zet 鈥榤 op!

6 maanden geleden

Onze eerste was 1 jaar en 7 maanden, en de tweede nu bijna een jaar oud. Wat mij is opgevallen is dat dit jaar voorbij is gevlogen! Je bent druk met twee kleintjes maar het is erg leuk, ik vond het goed te doen. Geen practische tips, wij hebben niks nieuws aangeschaft en we zijn het jaar prima doorgekomen :) wel een rip om zoveel mogelijk stil te staan bij alle mooie en leuke dingen omdat het de tweede keer zo snelt gaat!

6 maanden geleden

Geen ervaring maar hier gaan ze ook 17 maanden schelen. Ik rust wanneer onze dochter gaat slapen in de ochtend en middag. Wij gaan de bugaboo donkey duo kinderwagen aanschaffen. Ik ben geen voorstand van de kindjes onder elkaar ik wil ze graag beide zien馃ぃ馃 ik heb deze van vriendinnen geleend en ben hier de voorstander van. En gefeliciteerd 馃ス馃馃徑

6 maanden geleden

Hier ook zwanger van de tweede, puur natuur. Terwijl de eerste na een 4 jaar traject en andere medische ingrepen is gekomen. Bizar hoe je lichaam kan werken! Eerst ook wel twijfel gehad of dit dan wel goed zou gaan. Maar toch ben ik echt nog steeds zwanger, 17 weken. Ze gaan straks 15 maanden schelen van elkaar. Ik ga dit keer aankijken wat ik nodig heb, ipv het nu al te kopen. Het is zo besteld of op de dag zelf gekocht. Vele dingen gebruikt de eerste toch niet meer straks omdat ze bijna kan lopen enz. Fijne zwangerschap! 馃崁

6 maanden geleden

Hoi! Wij hebben precies hetzelfde meegemaakt. Erg veel moeite en medisch traject om zwanger te worden van de eerste en toen hij 10 maanden was spontaan zwanger van de tweede. Het eerste jaar was wel pittig, maar daarna alleen maar voordelen. Ze hebben altijd samen gespeeld en altijd iets aan elkaar gehad. Ze zijn nu 12 (bijna 13) en 14 en trekken nog steeds veel samen op. Twee jongens btw. 馃槉 En een jaar geleden hebben we dus nog spontaan een meisje gekregen 馃グ