9 Reacties

6 maanden geleden

Wij hebben 2x 2 kinderen onder de 2 (gehad). Onze oudste 2 schelen 1 jaar en 5 maanden en zijn nu 7 en 6 jaar en de jongste 2 zijn nu net 2 en bijna 1. Zij schelen 13 maanden. Wij hebben zelf wel een duowagen. Deze kun je ook ombouwen naar een enkele met een meerijdplankje. Waar je verder praktisch aan moet denken weet ik eigenlijk zo niet. Het gaat hier allemaal heel natuurlijk en de kleintjes zaten ook zo in het ritme van de oudere. Hier zijn de 2 setjes van kinderen ook echt heel blij met elkaar. De oudste 2 hebben altijd heel veel aan elkaar. En de jongste 2 vinden het ook heel leuk met elkaar.

6 maanden geleden

Bij mij hetzelfde traject ivm PCOS en in juli 2023 een zoontje gekregen. En ook ik zonder medische tussenkomst zwanger geraakt en uitgerekend over 6 weken. Ik heb dus nog geen ervaring maar wel een tip en dat is rust wanneer het kan! Wegens omstandigheden en het feit dat ik ook vaak alleen ben lukt dat mij niet of nauwelijks. Vraag hulp waar het kan en zet 鈥榤 op!

6 maanden geleden

Onze eerste was 1 jaar en 7 maanden, en de tweede nu bijna een jaar oud. Wat mij is opgevallen is dat dit jaar voorbij is gevlogen! Je bent druk met twee kleintjes maar het is erg leuk, ik vond het goed te doen. Geen practische tips, wij hebben niks nieuws aangeschaft en we zijn het jaar prima doorgekomen :) wel een rip om zoveel mogelijk stil te staan bij alle mooie en leuke dingen omdat het de tweede keer zo snelt gaat!

6 maanden geleden

Geen ervaring maar hier gaan ze ook 17 maanden schelen. Ik rust wanneer onze dochter gaat slapen in de ochtend en middag. Wij gaan de bugaboo donkey duo kinderwagen aanschaffen. Ik ben geen voorstand van de kindjes onder elkaar ik wil ze graag beide zien馃ぃ馃 ik heb deze van vriendinnen geleend en ben hier de voorstander van. En gefeliciteerd 馃ス馃馃徑

6 maanden geleden