6 Reacties
4 maanden geleden
Toevallig een vergelijkbaar verhaal.
Midden juli keizersnede gehad van dochter. Geef nog steeds borstvoeding.
In januari echo gehad om niche uit te sluiten, zag er goed uit. Inmiddels 8 menstruaties gehad vanaf januari. Al gauw kreeg ik mijn normale cyclus van 28 dagen en 3 dagen licht bloedverlies.
De laatste menstruatie (8ex), dus vorige maand, had ik 7 dagen lang veel bloedverlies met veel stolsels. Heel hevig! Met daarbij koorts, hoofdpijn en heel ziek gevoel. Nog niet eerder gehad.
Dus beetje vergelijkbaar, maar geen idee wat het is. Ben niet naar de huisarts geweest. Had deze maand ook voor het eerst in 10 manden weer stuwing. Dus ik denk dat mijn hormoonhuishouding uit balans is.
Heb helaas geen antwoord.
4 maanden geleden
Ik geef sinds enkele weken geen bv meer. Ik ben nu voor de 4e keer weer ongesteld. De eerste 2x waren veel lichter en korter dan voor de zwangerschap, maar de 3e en helaas nu ook 4e keer is het echt geen pretje meer. Veel meer bloedverlies en ook regelmatig buikkrampen erbij. Nu bij de 4e keer heb ik ook ineens heel veel last van m'n bekkenbodem, zoals in de periode na de bevalling. Ik moet tussendoor echt steeds liggen omdat de druk anders veel te groot wordt. Ik hoop echt dat dit niet iets blijvends/terugkerends is
4 maanden geleden
Bedankt voor jullie reacties. Toch wel ook wat zelfde soort verhalen! Hopelijk wordt het ooit weer beter 😒