5 Reacties

6 maanden geleden

Onze dochter slaapt rond 10u30 een uur en rond 14u/14u30ookeen uur. Als ze moe oogt zou ik ze gewoon naar bed doen

5 maanden geleden

Lastig want denk je dat je kindje het zou redden tot tijdstip naar 1 dutje ? Valt ze om 09:30 makkelijk in slaap? Is ze echt moe ? Dan wordt t lastig om het dutje naar bijvoorbeeld 12;00 te doen.

5 maanden geleden

Bij ons wilde hij het eerste dutje echt niet meer en zo is het vanzelf naar 1 dutje gelopen. Hij is dan eigenlijk wel om 12 uur moe of iets eerder, maar moet altijd 12uur zijn broer ophalen bij psz. Dus dan rek ik het tot 12.15 en dan doet hij zijn dutje. Als hij nu soms toch later slaapt of in de auto in slaap valt of enkele keer toch 2 dutjes.. Dan heb ik savonds echt een probleem en gaat hij pas laat naar bed

5 maanden geleden

Reactie op Nina30

Lastig want denk je dat je kindje het zou redden tot tijdstip naar 1 dutje ...
ja ze valt nog makkelijk in slaap, misschien heeft ze het gewoon nog nodig dan🤗

5 maanden geleden

Onze dochter zat al een paar maand terug op 1 dutje. Toen ze 9 maanden was en het lopen onder de knie had. 🙈 Nu hebben wij hetzelfde wat jij omschrijft met 1 dutje: Het dutje wordt korter! Eerst sliep ze 1 dutje van 2-3 uren achtereen en nu nog 1 dutje van 1,5 uur max en wil geen tweede dutje doen. Mijn advies zou zijn om het gewoon te proberen en kijken hoe het gaat. Niks forceren. Waar ben je bang voor?