11 Reacties

6 maanden geleden

Mijn zoontje is 10 maanden en 25e is doe 11 maanden kruipt en tijgert ook niet wilt alleen maar zittend daar komt die dan wel naar voren en staan vind die leuk mijn oudste dochter had dit ook en alles is goed gekomen

6 maanden geleden

Idemdito hier. 10,5 maand en kruipt nog niet. Tijgert soms naar voren maar doet dit ook sinds een weekje of twee. Hij schuift zittend naar voren en wil ook veel aan de hand staan. Hier lijkt hij het kruipen ook te willen overslaan. We shall see

6 maanden geleden

Mijn zoontje van bijna 1 doet dit ook niet hoor.. hij probeert het wel maar raakt gefrustreerd (huilen) als het niet lukt. Hij gaat ook nog niet zitten vanaf buik of rug

6 maanden geleden

Onze meid kruipt en tijgert (nog) niet, kan wel zelfstandig zitten. Schuift een beetje achteruit of draait zittend rondjes.

6 maanden geleden

Sommige kinderen slaan dit volgens mij gewoon over 🤷‍♀️

6 maanden geleden

Onze dochter heeft het kruipen over geslagen. Die is van zitten naar kontschuiven gegaan en vanuit zit omhoog komen tot staan (ergens vast houdend).

4 maanden geleden

Vroeg me even af of jullie kindjes ondertussen al kruipen? De mijne is 5 dagen voor z'n verjaardag ineens gaan kruipen namelijk. Terwijl er daarvoor nog geen beweging in te krijgen was 😂

4 maanden geleden

Hier ook eentje die niet kruipt, maar billen schuift of aan de handen. Meubels dichter bij elkaar zetten helpt de route wat te verlengen 🙈😂

4 maanden geleden

Niet te druk maken.. 2 maand later en mijn zoontje is wel een billenschuiver.. maar trekt zich nu op aan alles, gaat zelf zitten, loopt aan 1 hand. Kan allemaal ineens heel snel gaan

4 maanden geleden

Hier (13 maanden) ook geen kruiper/tijgeraar. Wel een hele snelle billenschuiver. Gaat sneller dan de meeste kruipers (en sneller dan ons lopend🤣) Inmiddels ook wel een beetje aan het stappen, maar als ze snel wil verplaatsen, gaat het op haar billen

4 maanden geleden

Komt vanzelf(of niet, en das ook prima) Onze dame doet ales door elkaar. Ze begon met tijgeren, daar kwam een beetje billen schuiven bij voor kleine stukjes, en sinds afgelopen weekend heeft ze ook het kruipen ontdekt. En nu doet ze dus alles door elkaar🤭 Ook trekt ze zich op en schuivelt langs de tafel.