402 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Kellssss

Dat is je eigen keuze om het dan alsnog te doen. Je weet wat er dan van kan ...
Dan snap je het toch niet 🤷🏻‍♀️

één jaar geleden

Reactie op Mzahhhhh

Ja het is onverwachts. We hadden toevallig geen condoom he. En anticoncepti ...
Maar dan heb je toch gewoon geen seks? Als dit de situatie is op dat moment en je wilt niet zwanger raken. 😅

één jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Maar dan heb je toch gewoon geen seks? Als dit de situatie is op dat moment ...
- edit admin Micky - Reactie weggehaald

één jaar geleden

Reactie op Mzahhhhh

- edit admin Micky - Reactie weggehaald
Neee ‘mijn man heeft 0 begrip en er word er gewoon nog eentje gepompt’ .. dat klinkt slim😂 laat maar, dit gesprek gaat nergens over haha!

één jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Neee ‘mijn man heeft 0 begrip en er word er gewoon nog eentje gepompt’ .. d ...
Heel bijzonder inderdaad. Ik probeer het ook oprecht te begrijpen, maar lukt niet. Als niet zwanger wil worden en ik gebruik geen pil o.i.d. en er is toevallig ook geen condoom, dan heb ik inderdaad geen seks. Je stemt er zelf mee in, toch?

één jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Neee ‘mijn man heeft 0 begrip en er word er gewoon nog eentje gepompt’ .. d ...
Nee dit gesprek slaat zeker nergens op. Erg jammer, voor mij is dit een erg belangrijk topic. het zou een veilige omgeving moeten zijn. Iedereen in zijn waarden laten, je kent mensen hun situatie niet. Jammer dat er nu mensen zijn die van dit topic geen veilige omgeving maken en hoop dat deze mensen tot inkeer komen.

één jaar geleden

Reactie op SkumurRT

Nee dit gesprek slaat zeker nergens op. Erg jammer, voor mij is dit een erg ...
Ja het lijkt wel alsof sommige mensen het gewoon expres doen, om maar gewoon onrust te veroorzaken in een topic. Want sommige berichten kan ik gewoon echt niet serieus nemen. Ik denk dat we zulke mensen maar gewoon moeten negeren en ik hoop dat je alsnog wat hebt aan dit topic, want er zijn voogensmij genoeg mensen die wel serieus zijn.

één jaar geleden

Reactie op Lippie91

Heel bijzonder inderdaad. Ik probeer het ook oprecht te begrijpen, maar luk ...
Ja dat is het meer.. normaal probeer ik dit soort mensen te negeren, maar ik snap het inderdaad gewoon oprecht niet 😅 en wij zijn niet de enige Volgensmij, maar toch word er gedaan alsof wij dom zijn, terwijl het gewoon een heel vaag verhaal is 😂

één jaar geleden

Een vraagje aan de mama's die vlot voor een broertje of zusje gaan: hebben jullie een makkelijke baby? Gewoon uit nieuwsgierigheid. Onze dame is heel pittig met de dutjes overdag, gewoon dramatisch. Zou echt niet weten hoe ik het met een tweede erbij zou moeten doen.

één jaar geleden

Reactie op Doppiej

Een vraagje aan de mama's die vlot voor een broertje of zusje gaan: hebben ...
Bij mij zit er wel wat meer leeftijd tussen.. maar mijn 2 kindjes zijn echt gewoon een kopie van elkaar als baby 😅 allebei pittige baby’tjes, slecht slapen etc. Ik hoopte na onze dochter een wat makkelijkere baby te krijgen.. maar dit is gewoon echt precies hetzelfde kind alleen dan van het ander geslacht. Maar mijn dochter is nu gelukkig wel een hele makkelijke peuter. Dat zeggen ze wel is toch.. de moeilijkste baby’s, worden de makkelijkste peuters 😂 bij mij klopte het.. dus wie weet bij jou ook! Maar ik zou inderdaad ook niet hebben geweten hoe ik deze baby had moeten doen met een drukke dreumes erbij ofzo, ben wel blij dat m’n dochter wat ouder is nu.

één jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Bij mij zit er wel wat meer leeftijd tussen.. maar mijn 2 kindjes zijn echt ...
Dat zou echt heel fijn zijn haha

één jaar geleden

Reactie op Doppiej

Een vraagje aan de mama's die vlot voor een broertje of zusje gaan: hebben ...
Dat ik nu een makkelijke baby heb speelt zeker mee in de afweging, maar omdat dit mijn 2e is zorgt ook wel dat het voor mij makkelijker is aangezien je al de ervaring van de 1e meeneemt bij nummer 2 (en straks nummer 3). Vooral mijn man heeft erg moeten wennen aan nr 1 daarom dat er 3,5 jaar zit tussen 1 en 2 😉

één jaar geleden

Reactie op Lippie91

Heel bijzonder inderdaad. Ik probeer het ook oprecht te begrijpen, maar luk ...
- edit admin Micky - Reacties weggehaald

één jaar geleden

Reactie op SkumurRT

Nee dit gesprek slaat zeker nergens op. Erg jammer, voor mij is dit een erg ...
Het zou een veilig omgeving moeten zijn? Terwijl er niet begrepen wordt? Als iemand een situatie uitlegt en diegene wordt door alle kanten aangevallen “omdat ik het zogenaamd toelaat” of iemand het “verhaaltje” niet begrijp. Je leest toch duidelijk dat zo een moment onverwachts is gebeurd. Ik heb hiervan zelfs een topic geopend, Omdat ik door deze oeps moment moest testen.

één jaar geleden

Reactie op ManonElaani

Ja dat is het meer.. normaal probeer ik dit soort mensen te negeren, maar i ...
Als je het niet snapt. Negeer het dan? Er zijn wel genoeg mensen die mij serieus kunnen nemen. Heb jou commentaar dus niet nodig. Houd het lekker voor jezelf 😘

één jaar geleden

Reactie op Mzahhhhh

🤣

één jaar geleden

Reactie op Mzahhhhh

Ik begrijp nog steeds niet hoe je onverwachts opeens seks kan hebben. Hij floept er toch niet zomaar in? Maar maakt niet uit. Heb het geprobeerd maar heeft geen zin en laat het topic liever niet uit de hand lopen voor de dames die de echte en serieuze gesprekken hier voeren.

één jaar geleden

Reactie op Lippie91

Ik begrijp nog steeds niet hoe je onverwachts opeens seks kan hebben. Hij f ...

één jaar geleden

Reactie op Mzahhhhh

Totaal niet relevant geloof ik, maar een HBO opleiding. En nee, ik heb nog nooit seks zonder bescherming gehad (behalve toen ik voor een kindje wilde proberen).

één jaar geleden

Dit topic gaat zo afgesloten worden denk ik. Jammer ..