75 Reacties

9 maanden geleden

Ons zoontje is van 09/07 en heeft sinds 3 dagen een tandje. Uit het niets, ineens spuitluiers en toen ineens een puntje. Nooit iets gevoeld of gezien.

9 maanden geleden

Hier bij 4,5 maand de eerste. Wel super snel hoor. Ze zit nu op maar liefst 8 tanden 🦷 😁

9 maanden geleden

Ja hier ook 9 maanden en nog helemaal niks in het vooruitzicht.. ik vind het prima. Zo heeeerlijk smoeltje zonder tandjes, heerlijk nog baby bekkie.. geen zorgen maken hoor!

9 maanden geleden

Van 07-07 en ook nog geen tandjes 😊

9 maanden geleden

Mijn dochter is 9 maanden en ik zie 1? tand doorkomen beneden, die andere staat er wel maar is nog niet door. Normaal komen ze tegelijk toch? 🤪

9 maanden geleden

Reactie op AnoukHahnraths

Mijn dochter is 9 maanden en ik zie 1? tand doorkomen beneden, die andere s ...
Hier kwamen de onderste twee tanden 3 weken na elkaar door. Dus hoeft niet samen!

9 maanden geleden

Hier nog niks te zien/voelen. Hopelijk heeft ze er net zo weinig last van als grote broer, die had paar weken na eerste tandje er 3 in een week, en had verder nergens last van👍🤗

9 maanden geleden

Hier bijna 9 maanden en al 6 ondertanden 😂😂 boven nog niks te zien

8 maanden geleden

Reactie op ElSaMini

Hier nog niks te zien/voelen. Hopelijk heeft ze er net zo weinig last van a ...
Precies dit had de mijne tot 3 weken geleden tandloos en ineens in een week 4

8 maanden geleden

Gisteren eerste ondertandje door 😬🤗. 9,5 maand

8 maanden geleden

Ooww haha thank god! Mijn dametje is 9 maanden en nog geen tand te bekennen 😂 Gelukkig eet ze wel alles 😂

8 maanden geleden

9 maanden + 3 weken, vandaag komt ze eerste tandje erdoor 😜

8 maanden geleden

Hier ook pas met 8,5 maand de onderste twee tegelijk door maar nu komt het ineens allemaal heel snel.. 2 boventanden tegelijk en van onder naast de onderste twee ook een nieuwe, zoveel last heeft ze ervan echt sneu!

8 maanden geleden

Bijna 9 maanden en nog geen tandjes. Wel al een hele tijd 2 mini streepjes

8 maanden geleden

Hier ook een van 9 maanden en geen tand in zicht

7 maanden geleden

Reactie op Emori

Hier ook een van 9 maanden en geen tand in zicht
Update: er komen nu 2 tegelijkertijd door bij 10 maanden leeftijd

7 maanden geleden

10,5 maand en nog geen tandjes! Al denk ik wel dat ze er aan zitten te komen. Ze is vaker wakker en lijkt soms echt alsof ze pijn heeft. Hopelijk komen er heel veel tegelijk door ✌🏼

7 maanden geleden

Hier negen maanden en al twee tandjes onder en vier tandjes boven deze zijn nu aan het doorkomen. Ik werk op een Kdv en daar zijn kindjes van 1 jaar die nog geen tandjes hebben.

7 maanden geleden

Hier een meisje van 10,5 maand waarbij 1 ondertandje sinds een week of 3 zichtbaar is, maar nog steeds niet echt doorkomt. Voor de rest nog helemaal niets te zien 😂

7 maanden geleden

Hier bij 10,5 maand zitten er opeens 2 ondertanden. Ik dacht hiervoor al maanden steeds dat ze kwamen, nu totaal geen symptomen en opeens waren ze er 🙈