Hee allemaal!
Zijn er nog meer kindjes tandloos met nu bijna 9 maanden oud, nog geen tandje te bekennen hier. Maak me er niet druk om, maar ben wel benieuwd.
Ja hier ook 9 maanden en nog helemaal niks in het vooruitzicht.. ik vind het prima. Zo heeeerlijk smoeltje zonder tandjes, heerlijk nog baby bekkie.. geen zorgen maken hoor!
Hier nog niks te zien/voelen.
Hopelijk heeft ze er net zo weinig last van als grote broer, die had paar weken na eerste tandje er 3 in een week, en had verder nergens last van👍🤗
Hier ook pas met 8,5 maand de onderste twee tegelijk door maar nu komt het ineens allemaal heel snel.. 2 boventanden tegelijk en van onder naast de onderste twee ook een nieuwe, zoveel last heeft ze ervan echt sneu!
10,5 maand en nog geen tandjes! Al denk ik wel dat ze er aan zitten te komen. Ze is vaker wakker en lijkt soms echt alsof ze pijn heeft. Hopelijk komen er heel veel tegelijk door ✌🏼
Hier negen maanden en al twee tandjes onder en vier tandjes boven deze zijn nu aan het doorkomen.
Ik werk op een Kdv en daar zijn kindjes van 1 jaar die nog geen tandjes hebben.
Hier een meisje van 10,5 maand waarbij 1 ondertandje sinds een week of 3 zichtbaar is, maar nog steeds niet echt doorkomt. Voor de rest nog helemaal niets te zien 😂
Hier bij 10,5 maand zitten er opeens 2 ondertanden. Ik dacht hiervoor al maanden steeds dat ze kwamen, nu totaal geen symptomen en opeens waren ze er 🙈