16 Reacties

6 maanden geleden

Bij de zeeman maatje 92 ff wassen en in de droger en het past haha

6 maanden geleden

Logisch dat je meer opties wilt met dit warme weer. Wij zijn ook aan het experimenteren wat het meest handig/comfortabel is. Ons zoontje heeft net maat 74 en heeft met dit weer een ruimere romper (zonder mouwtjes uiteraard) aan, maat 74-80 of maat 80 (net hoe het metk valt. We doen hem dan verder geen bovenkleding aan. Alleen een klein broekje, een short 鈽猴笍 lekker baggy met romper en zonder romper een strakkere (maat 68 of zelfs 62 is dan ideaal, zit net als een onderbroekje). Benieuwd hoe de rest van jullie dat aanpakt haha 馃槅馃彎馃尀

6 maanden geleden

Ik doe wel eens een bloomer aan. Is volgens mij bedoelt voor onder een jurkje, maat volstaat ook vind ik 馃榿

6 maanden geleden

Ipv geen romper, maar wel shirt.. kan je ook gewoon alleen een romper met een broekje doen, toch? Ik laat gewoon het shirt weg. Je hebt ook rompers met kraagjes en knoopjes etc. Die zien er wat meer aangekleed uit.

6 maanden geleden

Wij doen alleen n romper aan echt dikke prima, en als we buiten zijn soms nog n legging ivm kruipen op de stenen...

6 maanden geleden

Alleen een romper kan inderdaad ook, alleen heb ik allerlei leuke shirts voor hem gekocht en maar hele saaie rompers.. dat vind ik dan ook weer jammer 馃檲

6 maanden geleden

Reactie op Marrrie

Alleen een romper kan inderdaad ook, alleen heb ik allerlei leuke shirts vo ...
Haha ja dat snap ik Dan ook wel weer

6 maanden geleden

Reactie op Marrrie

Echt hoor 馃槅 Zelf had ik uitwasbare luiers gekregen (zonder inleggers die eigenlijk meer lijken op zwemluiers in dat opzicht). Ze zijn super schattig en was vanaf maat 80 (aliexpress) met bvb hondjes, of met eendjes. Ik zou die zeker over zn normale luier aantrekken als hij verder naakt zou spelen. Voordeel van romper of shirt is wel minder verbrand risico. Moest zelf vroeger ook altijd met een shirt aan buiten en zwemmen. 馃槄

6 maanden geleden

Reactie op Marrrie

Ik koop geen t-shirts met korte mouwe, juist om de reden dat ik niet inzie wanneer ik die ooit boven een romper zou aandoen. De t-shirts die ik had heb ik verkocht via Vinted.

6 maanden geleden

Haha zat ik ook al aan te denken! Voor onze dochter toen allemaal leuke rompers of een jurkje met bloomer eronder. Maar voor jongens vind ik het maar lastig. Vandaag trouwens gewoon een tshirt over z鈥檔 mouwloze romper, voordeel dat het niet meer zo heet is 馃槄

6 maanden geleden

Hier zit hij de hele dag in een korte pyjama romper 馃榿馃グ. Ideaal met dat warme weer. Enkel een luier eronder. Zit lekker los en luchtig, maar toch 'aangekleed'. Kwam erachter dat alle korte broekjes die ik gekregen had toch te klein waren... hen deze met Dino erop bij de h en m gekocht, setje van 3 (ook een groene, en witte met kleine dinos) en bij de c en a een setje van 2 met leeuwtje erop.

6 maanden geleden

Reactie op Caatje1988

Hier zit hij de hele dag in een korte pyjama romper 馃榿馃グ. Ideaal met dat wa ...
Ja zo heb ik ook enkele pakjes gekocht via vinted

6 maanden geleden

Reactie op Wendy010

Bij de zeeman maatje 92 ff wassen en in de droger en het past haha
Aah goeie tip! Heb ze vandaag gescoord en ze zitten nu in de was, ben heel benieuwd haha

6 maanden geleden

Ja bij de eerste had ik altijd saaie witte rompers en na de eerste zomer had ik geleerd dat dat niet zo leuk is en sindsdien koop ik dus altijd leuke rompers ipv veel tshirts

6 maanden geleden

Die boxers maat 92 vallen klein bij zeeman vind ik. Mijn zoontje paste ze ook

6 maanden geleden

Ik heb ook grotere onderbroeken gekocht en lekker heet gewassen en daarna een rondje droger 馃き