12 Reacties

5 maanden geleden

Je kan het aan! Uiteindelijk komt alles altijd weer goed. Ik heb een dochter van net 2 weken 1 en ben 23 weken zwanger. Best een beetje pittig maar de kinderen gaan het straks ontzettend leuk hebben samen. Mijn eerste 2 dochters schelen ook maar 17 maanden.

5 maanden geleden

Lekker van genieten. Het is een geschenk dat je weer zwanger mag worden/zijn. Het is nu misschien even een “klap”, maar het genieten komt vast nog!

5 maanden geleden

Tussen mijn kindjes zitten 10 maanden. Moet zeggen dat ik het heel erg vind meevallen. Mijn eerste reactie toen was ook echt paniek. Gelukkig bleef m’n man heel kalm en zei dat het allemaal wel goed kwam dat we t wel zouden redden. En dat lukt best aardig. Oudste is nu 1 jongste 3. Maand

5 maanden geleden

Ik snap je helemaal dat je nu denkt ik zit er niet op te wachten, zou ik namelijk ook hebben. Dat is geen schande! Maar ook ik zou het nooit weg laten halen. Nu is het even een mega klap en baal je waarschijnlijk enorm dat je niet kan genieten. Maar 9 maanden is een lange tijd en in die tijd komt er vast een moment dat je dolgelukkig bent dat je nog een wondertje mag krijgen 😍 Zwanger zijn is ook absoluut niet mijn hobby maar je kan het mama! Je bent ervoor gemaakt. Hoe staat je partner erin? Hopelijk lukt het samen om de knop om te zetten er van het idee te genieten dat er een 3e komt 💖

5 maanden geleden

Ik snap dat je ook erg tegen de zwangerschap op ziet als je de vorige zwangerschappen veel last heb gehad van misselijkheid. Ik ben bij de eerste (bijna 1) ook opgenomen geweest ivm HG. Nu zwanger van de 2e en gelukkig veel minder last ervan gehad. Ik had gelezen dat magnesium slikken kon helpen bij zwangerschapsmisselijkheid. Heb dit in best hoge dosering geslikt (wel binnen wat mocht natt). Ik merkte als ik het een dagje minder trouw slikte dat de misselijkheid snel verergerde. Misschien mag dit bij jou ook wel helpen.

5 maanden geleden

Als eerst gefeliciteerd met je zwangerschap! Jouw emoties zijn heel begrijpelijk maar je kan het! Uiteindelijk komt alles goed, dikke knuffel💗

5 maanden geleden

Gefeliciteerd meid! ❤️ Ik snap de schrik, but please dont forget to be thankful! Inderdaad niet weghalen, jij kunt dit!

5 maanden geleden

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap ❤️. Ik snap je schrikreactie, wanneer ben je erachter gekomen? Misschien even alles laten bezinken? Je zegt dat je altijd wel al een 3e wilde, dus misschien heb je even tijd nodig. En hoe staat je partner erin? Super vervelend zeg dat je daar 9 maanden lang zo last van hebt gehad. Lijkt me verschikkelijk dus snap dat je daar erg tegenop ziet. Wel hoor ik om me heen dat geen enkele zwangerschap hetzelfde is, dus wie weet.. en mocht het wel zo gaan ie weet helpt het mentaal wel om je huidige kindjes al om je heen te zien (wat je ervoor terug krijgt ❤️) Sterkte en succes met welke beslissing je ook neemt. Heel veel liefde gewenst. Maar weet dat je het echt kan! Je hebt het nota bene al 2x gedaan, power mama 💪❤️

5 maanden geleden

Reactie op baloubadou94

Allereerst gefeliciteerd met je zwangerschap ❤️. Ik snap je schrikreactie, ...
Ik ben er pas eergisteren achtergekomen.. toen was ik 2 dagen overtijd. Ik wil heel graag een 3e maar de laatste maanden (jaren) waren bewogen en heftig en sta op dit moment nog steeds op ‘niet leven maar overleven’ plus dit zou ook mijn 3e keizersnede worden, de verloskundige vertelde mij ook dat het word geadviseerd daarna te stoppen. Ik ben nog heel jong dus als ik er nog 1 zou mogen krijgen wou ik dat echt in alle rust. Maar toch ik laat het op me afkomen het zal even pittig worden maar I got this. Alles gebeurt met een reden. Bedankt voor je lieve woorden💞.

5 maanden geleden

Gefeliciteerd! Hier zwanger van de tweede, ook snel achter de eerste aan. Ja, pittig is het. Maar ik ben nu 20 weken en ik kan het nu eindelijk een beetje bijsloffen. Kijk het even aan de komende tijd. Misschien kun je rust inbouwen voor jezelf door goede samenwerking met je man. Als je maar goed slapen kunt, vind ik de helft al schelen. Maar goed je hebt ook nog eens 2 kinderen in huis, ik maar 1 en zij is erg makkelijk, geen idee hoeveel pret de jouwe hebben hihi. Pittig vind ik het wel, maar aan de andere kant, er komt weer zo’n prachtig kindje aan, en je hebt ook maar weer gehad (die bevalling enz), klinkt misschien een beetje gek, maar mijne was een hel. Ook heb ik veel moeite gehad bij de eerste waardoor ik ook denk van ik grijp het met beide handen aan, want een 3e poging zit er misschien niet in, dus ik moet gewoon even de tanden op elkaar zetten. Jaa, alles heeft z’n voor en z’n na. Valt van zelf op z’n plek. Je weet het ook net sinds een paar dagen. Geef het even de tijd 🍀❤️

5 maanden geleden

Ik zie hier veel felicitaties en goedbedoelde adviezen om het niet te laten weghalen. Echter, alleen jij kunt die beslissing nemen. Luister naar je gevoel, je hart en je verstand. Wat je ook kiest, als je het met de beste intenties doet, is het goed♥️.

5 maanden geleden

Reactie op ChristinaLCM

Gefeliciteerd! Hier zwanger van de tweede, ook snel achter de eerste aan. J ...
Aah leuk ook gefeliciteerd! Ja mijn kindjes zijn ook allebei heel erg lief alleen de kleinste is aan het kruipen en moet overal achteraan rennen, en ze beginnen nu al ruzie te maken als echte broer en zus🙈 maar nee ik heb echt niks te klagen met ze. Ik ben ook 2 jaar thuis moeder gebleven en ik ben het helemaal zat ik heb een nieuwe baan gevonden en wil vanaf deze maand weer aan het werk. Over de bevalling dit zou mijn 3e keizersnede worden (op advies ook de laatste) maar ben nog super jong en heb bewogen jaren achter de rug dus wou dit graag in alle rust doen. Over moeite gesproken heb ik ook iemand die dicht bij me staat die er alles voor zou doen om zwanger te raken, als ik dat dan zie denk ik ook hoe erg het is om zo een geschenk weg te laten halen. Het word even op me kiezen bijten maar I got this. Bedankt voor je lieve woorden❤️