57 Reacties

één jaar geleden

Heel veel sterkte gewenst! ❤️

één jaar geleden

Jeetje, wat heftig.. Heel veel sterkte! ❤️

één jaar geleden

Reactie op Stip

Dank je wel! Mooie ideeën ❤️ Ik heb een lijnentekening met zn 3tjes.. maar ...
Wat een ontzettend verdrietig bericht. Als je wilt kan ik een kaartje in zo'n stijl voor je tekenen van jullie drie met de baby erbij en dan in een compositie die recht doet aan wat er gebeurd is. Ik heb je een vriendschapsverzoek gestuurd voor als je het er verder over wil hebben. In iedergeval heel veel sterkte.

één jaar geleden

Geen tips maar gewoon gecondoleerd een hele dikke knuffel en sterkte 😞❤️🫶🏼

één jaar geleden

Heel veel sterkte meis ❤️❤️🦋 , misschien wat moois in vorm van een gedicht of tekst wat bij hem past?

één jaar geleden

Heel veel sterkte!

één jaar geleden

Reactie op RowanV

Wat een ontzettend verdrietig bericht. Als je wilt kan ik een kaartje in zo ...
Och jeetje ik heb je bericht helemaal gemist.. wat ontzettend lief dat je dit had willen doen, ik ga je verzoek alsnog accepteren. Wie weet kan je nog iets voor me betekenen :) alhoewel het denk ik niet meer zal lukken voor een geboortekaartje

één jaar geleden

Heel erg veel sterkte 😞❤️

één jaar geleden

Oh nee ik krijg er tranen van in mijn ogen als ik dit lees, wat moet je door een verschrikkelijke tijd gaan nu. Heb je genoeg mensen direct om je heen die je kunnen steunen? Ik wens je heel veel sterkte met alles en ik hoop dat je het allemaal kan verwerken /een plekje kan geven en door kunt gaan met je leven als mama voor 2 prachtige kinderen ❤️

één jaar geleden

Reactie op Mi Lady

Oh nee ik krijg er tranen van in mijn ogen als ik dit lees, wat moet je doo ...
Ja het is niet makkelijk.. ons zoontje en baby in de buik zorgen dat ik door ga ❤️ Ik kijk ontzettend uit naar ons kleine meisje, maar het is ook hartverscheurend dat zij haar vader nooit zal ontmoeten! Ik heb gelukkig hele lieve mensen om me heen die me steunen, maar het is niet zoals je het wilt.. Ik mis mijn man verschrikkelijk.. zeker nu de bevalling nadert en je dat gewoon samen had willen doen

één jaar geleden

Hi! Ik vroeg me af hoe het met je ging en of je nog een mooi kaartje uit hebt kunnen kiezen? Veel liefs!😘

één jaar geleden

Reactie op Hallo1234---

Hi! Ik vroeg me af hoe het met je ging en of je nog een mooi kaartje uit h ...
Hier was ik idd ook wel benieuwd naar!

één jaar geleden

Reactie op Hallo1234---

Hi! Ik vroeg me af hoe het met je ging en of je nog een mooi kaartje uit h ...
wat lief, bedankt voor je berichtje. ik heb hier eigenlijk niet meer gekeken dus zie het nu pas.. het gaat ok, het gemis is groot, maar gelukkig wel 2 lieve kindjes die weer veel vreugde brengen. ik heb een mooi passend kaartje gevonden, helaas niet via hier.. maar toch iets moois ❤️

één jaar geleden

Reactie op Stip

wat lief, bedankt voor je berichtje. ik heb hier eigenlijk niet meer gekeke ...
Heel veel sterkte in deze moeilijke tijd ❤️

8 maanden geleden

Ik vroeg me af hoe t nu met je gaat? Alles kunnen verwerken? Hoe ist met de kids? Red je t allemaal?

8 maanden geleden

Heel veel sterkte❤️❤️❤️

5 maanden geleden

Reactie op Chelss

Ik vroeg me af hoe t nu met je gaat? Alles kunnen verwerken? Hoe ist met de ...
Wat lief dat je nog een berichtje stuurde, ik kijk hier bijna niet dus zie m nu pas. Het gaat.. de kindjes brengen veel vreugde. Maar vind het ook echt heel pittig in mn eentje. De zorg voor 2 kinderen icm rouw en ook nog werken is veel.. Het continu aan staan, alles zelf regelen en overal aan denken speelt wel af en toe parten. Maar we staan nog! ;)