12 Reacties

5 maanden geleden

Ja hier nog zo 1 馃ゲ

5 maanden geleden

Hier ook hoor. Ik denk weer een slaapregressie. Bij 4 en 8 maanden was deze ook heftig..

5 maanden geleden

Ja hoor. Hier net zo.. *alles is een fase, alles is een fase.

5 maanden geleden

Pfff hier ook zo erg. Van de week behoorlijk ziek geweest. Ze heeft echt nog 2 dutjes nodig. Maar elk dutje is jammeren en roepen. Ook hele slechte nachten gehad, afgelopen 2 nachten gelukkig wel wst beter. Maat je moet zoooveel geduld hebben.

5 maanden geleden

Hier net zo erg! Ineens is alles huilen, slapen had hij normaal niet echt moeite mee maar nu.. pfff om gek van te worden en de laatste paar nachten is het ook drama.. Heel de tijd zeg ik maar in m'n hoofd " het is een fase "馃ぃ

5 maanden geleden

Hier ook zondag 1 jaar en vanaf dan ... Ze rolt naar zij, buik in haar slaap. Of gaat ze zitten. 馃檮. Overdag slapen was van 2 naar een gegaan maar is nog te vroeg. In de avond is ze erg moe en kan dan moeilijk in slaap vallen. Afgelopen nacht om de 2-3 uur gillend wakker. Hoop dat deze fase snel voorbij is 馃檪

5 maanden geleden

Hier ook sinds een aantal dagen... overdag gaan de slaapjes prima, geen gehuil enz maaarrr... de nachten daarentegen... elke nacht van 3 tot 5 drama! Mag toch hopej dat dit snel over gaat 馃き馃槄

5 maanden geleden

Ja hier ook sinds 3 nachten. Wordt elke keer rond 23.00 uur wakker en wil dan niet meer slapen, alleen maar uren krijsen. Heb de eerste nacht vanaf 4 uur totdat de wekker ging met haar op schoot gezeten, gisternacht was het half 1 en sliep ze uiteindelijk pas om 4 uur weer bij ons in bed. Nu is ze weer wakker en zit ik maar met haar beneden. Heb al 2 nachten amper tot niet geslapen. Mijn man weigert te helpen, die is slechthorend dus hoort het gehuil niet en vindt dat ik maar oordoppen moet komen. Hij gaat niet naar haar toe of neemt mij bijvoorbeeld even over dat ik ook kan slapen, nee ik sta daarin alleen

5 maanden geleden

Ja hier ook sinds +- 3 weken, terwijl hij daarvoor in de meeste nachten doorsliep. Ik hoop dat we er binnenkort weer doorheen zijn. Vannacht ook weer meerdere keren eruit geweest.

5 maanden geleden

Ons zoontje is op 01-08 1 geworden. Sinds gisteren gaat hij staan in bed en gaat dan niet meer liggen. Als hij slaapt is het goed. Wordt wel snachts nog wakker rond 00.00u voor de fles.

5 maanden geleden

Zoontje is net 1. En sinds een week wordt hij standaard na 40-45 min wakker terwijl het dan echt bed tijd is. Dutjes verkort en beperkt gehouden tot max 3 uur per dag. Zelfs geprobeerd 2e dutje eruit te halen. Vervolgens klaar wakker na 40-45 min voor minstens weer 3 uur. Ik hoop zo dat dit een sprong is

5 maanden geleden

Paar weken voordat ze 1 werd en leerde optrekken tot staan alles met inslapen drama.