Hoi allemaal, mijn baby van 12 maanden slaapt ineens niet meer bij mij. Loopt maar te klieren en lachen en klimmen en jammeren, maar zodra mn vriend met haar gaat zitten is ze weg? 😫😫 lukt mij echt al 2 weken niet meer, en bij mn vriend meteen slapen. Ik weet niet meer wat ik moet doen of waarom dit is 😫 hij heeft nu vakantie dus hij kan het nu wel doen maar gaat straks ook weer werken, dan zal ze toch moeten gaan slapen bij mij.
Sidenote; mijn baby valt bij ons op schoot in slaap, kan niet zelf in bed in slaap vallen. Zijn al gestopt met wiegen vandaar dat we haar nu op schoot in slaap laten vallen, dit ging eigenlijk gewoon weken goed ook bij mij…
Het is echt een fase, maar wat hier hielp is om papa dan gedag te zeggen als er een dutje gedaan moest worden. Zodat ze weet dat ze dan alleen nog maar met jou is. Met mijn zoontje deden we dat en dan was voor zijn gevoel z’n papa weg en moest hij het maar met mij doen 🤣
Misschien tijd om echt in bed te gaan oefenen ? Desnoods met
Hulp van een c ...
We hebben het al 10000x geprobeerd. Er gaat gewoon NIET geslapen worden, uren bezig, alleen maar huilen en alle slaapjes hele ritme van de dag opgefocked het is echt verschrikkelijk
Het is echt een fase, maar wat hier hielp is om papa dan gedag te zeggen al ...
Niks werkt hier helaas 😩 momenteel echt tot huilens aan toe van mij. Ruim een uur gezeten net en er gaat gewoon NIET geslapen worden terwijl ze duidelijk moe is