7 Reacties

4 maanden geleden

Zo hey wat lang. Daar heb ik geen ervaring mee helaas. 🙈😝 Als hij zeker weten niet ziek is lijkt het me prima? Ik heb vroeger zelf als baby/dreumes bloedarmoede gehad zonder dat mijn moeder het eerst doorhad en sliep dus ook extreem veel maar dit was wel iets van langere tijd en geen 2 dagen.

4 maanden geleden

Het is inderdaad wel veel, maar ze maken momenteel ook een grote ontwikkeling door. Ik zou het even afwachten.

4 maanden geleden

Zeker wel veel zoals ze hieronder ook benoemen maar mijn meisje slaapt nu ook langer merk ik al een tijdje !! Ik denk dat dit toch ook met ontwikkeling te maken kan hebben.

4 maanden geleden

Mijn zoontje is altijd een uitslapen geweest. Hij gaat om 19:00 naar bed en word eigenlijk altijd pas na 09:00 wakker ( vanmorgen 10:00 ). Hij slaapt 1 x ‘s middags van 1 tot vaak 3 uur. Ze maken nu veel mee, me zoontje wilt nu de hele dag staan en denk denk dat die binnenkort gaat lopen, denk dat dat er ook voor zorgt dat ze langer slapen. Denk altijd maar hij slaapt gewoon zolang die het nodig heeft

4 maanden geleden

Reactie op Np22

Zo hey wat lang. Daar heb ik geen ervaring mee helaas. 🙈😝 Als hij zeker w ...
Weet je toevallig of er bij jou ook andere symptomen waren van bloedarmoede? Dan kan ik een beetje in de gaten houden of ik wel aan de bel moet trekken bij de huisarts

4 maanden geleden

Reactie op Caatje1988

Weet je toevallig of er bij jou ook andere symptomen waren van bloedarmoede ...
Morgen is ze bij me oppassen dan zal ik het eens vragen!

4 maanden geleden

Hier is het als ze weer een ontwikkeling doormaakt. Zij slaapt van 18.30/19.00-6.30-7.30 en met een ontwikkeling tot 9.00. Zal haar slaap wel nodig hebben. Denk dat het bij jullie misschien ook zo is?