8 Reacties

5 maanden geleden

Wij hebben dit plankje boven onze dochter haar bed. Ze kan er in haar slaapzak staand bij en speelt ermee bij wakker worden. Het boekje 'tellen tot 10' vindt ze het leukste.

5 maanden geleden

Wij hebben dit plankje boven onze dochter haar bed. Ze kan er in haar slaap ...
Ziet er leuk uit! Maar doet ze dit niet stiekem al s avonds? Onze dreumes kan net bij maar een klein stukje vensterbank dus zit ook aan een plankje te denken, maar we horen ook vaak s avonds al speelgoed op de grond vallen 😉 en als alles in bed ligt wordt hij daar s nachts weer wakker van ben ik bang voor

5 maanden geleden

Waarom wil je speelgoed in bed?

5 maanden geleden

Ben ook wel nieuwsgierig waarom je speelgoed in bed wil 😜

5 maanden geleden

Reactie op Nina30

Ik wil graag een plankje met speelgoed bij zijn bedje, dit zodat ik zelf een beetje fatsoenlijk wakker kan worden.

5 maanden geleden

Reactie op Nini1234

Ziet er leuk uit! Maar doet ze dit niet stiekem al s avonds? Onze dreumes k ...
Onze dochter slaapt als een blok en aan één stuk door. Soms voor het slapengaan speelt ze met de dino's en valt ermee in slaap en bij het wakker worden speelt ze zoet. Pas als ze klaar is dan begint ze te roepen. 😂 Hier kan het in ieder geval wel en vind het zelf wel ideaal.

5 maanden geleden

Reactie op Nina30

Hier zodat hij 's ochtends nog even kan spelen voor het alarm afgaat 😉 met speelgoed kun je toch net iets langer blijven liggen

5 maanden geleden

Hier verschillende kleine knuffels in bed, voor het slapen en bij het wakker worden speelt hij er even mee. En als hij het zat is gooit ie ze 1 voor 1 op de grond uit ze bed. Is het bed leeg dan gaat ie gillen dat ie eruit wil😆