93 Reacties
één jaar geleden
Ja herkenbaar hier mijn zoontje is 11 weken +2 en zit sinds maandag duidelijk in zijn sprong, veel slapen en veel eten eergisteren en gisteren humeurig, hangerig en huilerig en slecht slapen en drinken. Hij kwam vannacht ook vaker voor de fles maar drinkt minder en hij is tijdens zijn slaapjes erg aan het woelen. Ik ben het ritme helemaal kwijt🤭
één jaar geleden
Yes, wij hebben hem ook al gehad. Bij week 9 en 10. Hij is nu 11 en het is weer normaal gelukkig!
één jaar geleden
Ja die van ons volgens mij ook! Al een aantal dagen elke keer dat ze kleine beetjes drinkt en vaker komt
één jaar geleden
Hier ook enorm in sprong 3.. vanaf maandag superkorte slaapjes, huilen bij het neerleggen in bed, slecht drinken, ontevreden.. hoop dat dit snel voorbij gaat, het ie zo zielig en voor iedereen heel vermoeiend l. Je ziet dat ze moe is maar ze geeft zich gewoon niet neer
één jaar geleden
Wij zitten ook in sprong drie vermoed ik. Ons dametje drinkt echt stukken slechter en laat behoorlijk wat staan. Van de week bij het CB geweest en die gaven aan dat ze meer moest aankomen. ( viel nog wel binnen marge maar maakt je toch weer onzeker 😪) kan haar toch niet dwingen om te eten. Ook hier is ze veel wakker overdag en doet alleen maar korte hazen slaapjes. Dit duurt nou al bijna een week. Ik hoop dat het snel voorbij is..
één jaar geleden
Reactie op NiekjeNicole
Wij zitten ook in sprong drie vermoed ik. Ons dametje drinkt echt stukken s ...
Dat hoop ik ook voor jullie 🤞 wat vervelend dat het CB jullie nog eens extra onzeker maakt.
Hier heeft de" vervelende" fase van de sprong, als het inderdaad de sprong was, 3 dagen geduurd
één jaar geleden
Reactie op Doppiej
Dat hoop ik ook voor jullie 🤞 wat vervelend dat het CB jullie nog eens ext ...
3 dagen. Dat klinkt hoopvol. Sprong 3 staat bij ons voor de deur. Ik zie al op tegen sprong 4. Die duurt gewoon een hele maand volgens de oei ik groei app 😩
één jaar geleden
Reactie op Summer2023
3 dagen. Dat klinkt hoopvol. Sprong 3 staat bij ons voor de deur. Ik zie al ...
Volgens mij is het niet zo dat de sprong een maand duurt, maar meer dat de sprong bij de meeste baby's in die fase valt. Bij onze oudste duurde een sprongetje altijd maximaal een paar dagen!
één jaar geleden
Reactie op Happyme1989
Volgens mij is het niet zo dat de sprong een maand duurt, maar meer dat de ...
Ik hoop het. Sprong 2 duurde hier wel echt twee weken
één jaar geleden
Reactie op Happyme1989
Volgens mij is het niet zo dat de sprong een maand duurt, maar meer dat de ...
Volgens oei ik groei kan de lastige fase van sprong 4 wel degelijk een maand duren 😂 volgens mijn app van 18 oktober tot 22 november 🫣 gelukkig geldt dit niet voor alle baby’s en hopelijk ook niet voor die van ons!
één jaar geleden
Reactie op Hel1J
Volgens oei ik groei kan de lastige fase van sprong 4 wel degelijk een maan ...
Hoi! Welke app gebruik jij?
één jaar geleden
Hier ook 3 dagen in sprong 3 vermoeden we. Meneer wilt gedragen worden, veel huilen en humeurig