93 Reacties

één jaar geleden

Ja herkenbaar hier mijn zoontje is 11 weken +2 en zit sinds maandag duidelijk in zijn sprong, veel slapen en veel eten eergisteren en gisteren humeurig, hangerig en huilerig en slecht slapen en drinken. Hij kwam vannacht ook vaker voor de fles maar drinkt minder en hij is tijdens zijn slaapjes erg aan het woelen. Ik ben het ritme helemaal kwijt🤭

één jaar geleden

Yes, wij hebben hem ook al gehad. Bij week 9 en 10. Hij is nu 11 en het is weer normaal gelukkig!

één jaar geleden

Mijn zoontje is 11 weken en echt net uit sprong 2 😅 zit je dochter niet misschien in sprong 2

één jaar geleden

Ja die van ons volgens mij ook! Al een aantal dagen elke keer dat ze kleine beetjes drinkt en vaker komt

één jaar geleden

Reactie op Cayley01

Mijn zoontje is 11 weken en echt net uit sprong 2 😅 zit je dochter niet mi ...
Sprong 2 heeft ze al gehad, dat herkende ik aan haar nieuwe vaardigheden daarna 😊

één jaar geleden

Hier ook enorm in sprong 3.. vanaf maandag superkorte slaapjes, huilen bij het neerleggen in bed, slecht drinken, ontevreden.. hoop dat dit snel voorbij gaat, het ie zo zielig en voor iedereen heel vermoeiend l. Je ziet dat ze moe is maar ze geeft zich gewoon niet neer

één jaar geleden

Hier ook na 40 min wakker op schoot verder Dik een uur nog. Drinkt slecht huilt veel kan moeilijk een glimlach vanaf. Maar zie wel nieuwe dingen en hoor andere geluidjes bij haar. Hoop dat alle babys er zo min mogelijk last van hebben want dit is best vermoeiend

één jaar geleden

Ik heb het gevoel dat ik zo van de ene de andere sprong in ben gegaan, kan dat? Ze is echt maar 4 daagjes tevreden geweest en ze kan ook alles wat bij sprong 2 past maar nu lijkt het wel alsof ik zo weer opnieuw begin. 🙈 Huilerig hangerig slecht drinken en slecht slapen..

één jaar geleden

Reactie op Np22

Ik heb het gevoel dat ik zo van de ene de andere sprong in ben gegaan, kan ...
Dat kan denk ik wel , er staat 2 weken marge voor de sprongetjes begreep ik . Pittig!

één jaar geleden

Onze dochter ook met 10,5 week in sprong 3 vermoed ik. Wilde niet slapen overdag niet snachts niet. Kwam 2 keer per nacht waar ze hiervoor door sliep tot 5:30. Dus zou heel goed kunnen!

één jaar geleden

Wij zitten ook in sprong drie vermoed ik. Ons dametje drinkt echt stukken slechter en laat behoorlijk wat staan. Van de week bij het CB geweest en die gaven aan dat ze meer moest aankomen. ( viel nog wel binnen marge maar maakt je toch weer onzeker 😪) kan haar toch niet dwingen om te eten. Ook hier is ze veel wakker overdag en doet alleen maar korte hazen slaapjes. Dit duurt nou al bijna een week. Ik hoop dat het snel voorbij is..

één jaar geleden

Reactie op NiekjeNicole

Wij zitten ook in sprong drie vermoed ik. Ons dametje drinkt echt stukken s ...
Dat hoop ik ook voor jullie 🤞 wat vervelend dat het CB jullie nog eens extra onzeker maakt. Hier heeft de" vervelende" fase van de sprong, als het inderdaad de sprong was, 3 dagen geduurd

één jaar geleden

Reactie op Doppiej

Dat hoop ik ook voor jullie 🤞 wat vervelend dat het CB jullie nog eens ext ...
3 dagen. Dat klinkt hoopvol. Sprong 3 staat bij ons voor de deur. Ik zie al op tegen sprong 4. Die duurt gewoon een hele maand volgens de oei ik groei app 😩

één jaar geleden

Reactie op Summer2023

3 dagen. Dat klinkt hoopvol. Sprong 3 staat bij ons voor de deur. Ik zie al ...
Volgens mij is het niet zo dat de sprong een maand duurt, maar meer dat de sprong bij de meeste baby's in die fase valt. Bij onze oudste duurde een sprongetje altijd maximaal een paar dagen!

één jaar geleden

Reactie op Happyme1989

Volgens mij is het niet zo dat de sprong een maand duurt, maar meer dat de ...
Ik hoop het. Sprong 2 duurde hier wel echt twee weken

één jaar geleden

Reactie op Happyme1989

Volgens mij is het niet zo dat de sprong een maand duurt, maar meer dat de ...
Volgens oei ik groei kan de lastige fase van sprong 4 wel degelijk een maand duren 😂 volgens mijn app van 18 oktober tot 22 november 🫣 gelukkig geldt dit niet voor alle baby’s en hopelijk ook niet voor die van ons!

één jaar geleden

Reactie op Hel1J

Volgens oei ik groei kan de lastige fase van sprong 4 wel degelijk een maan ...
Hoi! Welke app gebruik jij?

één jaar geleden

Hoi! Welke app gebruik jij?
De app van Oei ik Groei zelf :)

één jaar geleden

Reactie op Summer2023

3 dagen. Dat klinkt hoopvol. Sprong 3 staat bij ons voor de deur. Ik zie al ...
Jaa wij zien daar ook tegenop, begreep dat die sprong om het draaien gaat op de buik? Dat zijn we nu alvast maar aan het oefenen. Dan duurt het hopelijk wat korter 🙈

één jaar geleden

Hier ook 3 dagen in sprong 3 vermoeden we. Meneer wilt gedragen worden, veel huilen en humeurig