93 Reacties
één jaar geleden
Hier ook in de sprong. Woensdag wordt ze 11 weken. Iemand tips? Wil niet liggend slapen. Overdag oke, maar ook snachts is de co sleeper niet meer goed. Ik slaap momenteel al zitten met haar tegen m'n borstkast.. ik wil ze tegen de 4 maanden slaap regressie echt wel in bed zien slapen... anders zitten we dan ook weer te klooien :)
één jaar geleden
Reactie op Doppiej
Wat vermoeiend, hoe gaat het slapen inmiddels? Lukt slapend wegleggen ook n ...
Het ergste van de sprong is voorbij. Slapen lukt wel nog steeds niet... vandaag langs de arts gegaan en hij zou druk op haar oor zien. Dus hij vermoed iets van een ontsteking daar. Start vandaag met antibiotica en hopelijk kan ze snel ik bed slapen want ik ben helemaal stik kapot 🥴
één jaar geleden
Reactie op Dana&Noël
Mijn zoontje van 11 weken zit nu sinds gister in zijn 3e sprongetje. Hij sl ...
Hier precies hetzelfde 😅
één jaar geleden
Pff denk dat we er hier nu ook inzitten! De kleine man is nu 11 weken precies en het zou pas over 3 dagen zijn volgens de app.
NIKS is goed, echt niks. Net welliswaar 1 uurtje geslapen in de draagzak maar de rest van de dag is het chaos. Ook in de draagzak moet ik blijven bewegen anders is hij weer wakker en weer huilen. Heb hem nu even in zijn mom stoel met happy sensory op de tv om even naar de wc te kunnen. Eten en eten maken is me nog niet gelukt 😪 manlief om 00.00 weer thuis, maar hopelijk kan ik hem zo gewoon na de borst op bed leggen...
één jaar geleden
Ik merk steeds meteen als hij in een sprong zit. Helaas merk ik het niet als hij er weer uit is 😅
één jaar geleden
Sinds vandaag in sprong 3, maar al 3 dagen aan het rommelen met de voeding. Valt gewoon in slaap tijdens het drinken, huilt soms kort maar intens meteen na de voeding… Ik heb wel echt volle borsten dus dat lijkt echt niet het probleem te zijn. Ik vind het echt heel moeilijk als het voeding aangaat merk ik. Plasluiers zijn ook wat minder vol…
Zou het ermee te maken hebben?
één jaar geleden
Hier is hij morgen 11 weken oud. En vandaag was echt alleen maar aan het huilen/jammeren, niks was goed. Wou/kon niet slapen, trapte veel. Gelukkig sinds 20.00 uur wel aan het slapen. Zie nu pas deze topic en denk ineens, zou dat het zijn?
Oei ik groei zegt dat ik nog 2 dagen in sprong 2 moet zitten 🤔 (is 2 weken eerder geboren)