93 Reacties

één jaar geleden

Reactie op Carmdevries

Volgens de app begint morgen sprong 3 (hij is net 9 weken, maar wel pas geb ...
Heel herkenbaar! Hier ook weer meer krampjes savonds 😪

één jaar geleden

Reactie op meikenicolien

Kunnen baby’tjes ook moe worden van zo’n sprong? Mijn dochter is 10 weken e ...
Okeeee yes it’s a sprong! Pfff. Vandaag drinken niet drinken huilen slapen lachen huilen slapen onrustig meteen weer wakker huilen drinken nee niet drinken huilen nee lachen nee weer huilen blabla zucht 😂

één jaar geleden

Reactie op devidevries

Andere kindjes ook veel spugen in sprong 3 na voeding? Maar ook uur later n ...
Ja cb zei tegen mij doordat ze nu veel met hun beentjes omhoog gaan en meer bewegen ook weer meer gaan spugen

één jaar geleden

Reactie op meikenicolien

Okeeee yes it’s a sprong! Pfff. Vandaag drinken niet drinken huilen slapen ...
Dit PRECIES vandaag 😂

één jaar geleden

Herkent iemand dit: > Niet slapen (echt totaaal niet). Draagzak, reiswieg, op bed, op schoot, nergens. In tegenstrijd ondanks slaapsignalen. Oververmoeid uiteindelijk. Veel huilen. > Slecht of niet willen drinken. Heeft maar 3x aan de borst gedronken vandaag. Met tegenzin! Wederom veel huilen, lijkt wel te willen, maar niet nemen. > Niet alleen willen zijn. Alleen nog maar face-to-face willen zitten en dan onwijs veel en hard lachen. Ook op de verkleedkussen veel lachen. > Graag bewegende beelden willen zien, muziek willen luisteren, maar totaal niet een boekje lezen of spelen onder babygym of met speeltjes. Bij iets anders doen, huilen. > Continu in beweging moeten zijn. Anders huilen. > de hele dag "Aboeh" zeggen en belletjes blazen > vuist in mond stoppen en spugen. > huid-op-huid contact heeft kort geholpen, maar is snel te heet. Op schoot maar 30minuten geslapen. Past dit bij sprong 3 of zou dit iets anders zijn? Ik heb dit nog niet eerder meegemaakt en begon vanmiddag rond 13u ineens. Spontaan... ze is vrijdag precies 3 maanden.

één jaar geleden

Herkent iemand dit: > Niet slapen (echt totaaal niet). Draagzak, reiswi ...
Jep, heel herkenbaar met uitzondering van de belletjes blazen

één jaar geleden

Klinkt inderdaad als signalen van een sprong. Je hebt ook een regeldag rond 3 maanden dus misschien kan het dat ook zijn

één jaar geleden

Haha onze dochter heeft echt precies hetzelfde! Normaal huilt ze echt bijna nooit en gisteravond opeens een uur zitten gillen en niet willen slapen terwijl ze overdag echt maar 2x20 minuten had geslapen ofzo 🤭 vannacht gelukkig wel goed geslapen, gister om 19;30 lag ze erin en ze slaapt nu nog. Vandaag hopelijk weer een betere dag want tjonge dit is vermoeiend zeg 👀 ik wil graag m’n lieve, tevreden baby terug ❤️

één jaar geleden

1 dag last gehad, was eenkennig en onrustig, huilen. Doet ze normaal nooit. Maar toen ook gewoon weer normaal. Is wel druk aan de klets 😂. Maar slaapt nog als een roos van 7 tot 7 😵

één jaar geleden

Hadden jullie ook ineens een heel ander kind na sprong 3?

één jaar geleden

Heeft iemand hier toevallig tips om een baby in sprong 3 in slaap te krijgen? 😅 ellende begint vanaf 13 a 14u en wil dan geen dutjes meer doen. Niks is goed.

één jaar geleden

Reactie op Xkirstnn

Hadden jullie ook ineens een heel ander kind na sprong 3?
Goh, mag hopen van wel. 🥲

één jaar geleden

Sprong 1 en 2 was hij heel erg huilerig en wilde hij alleen bij mij zitten of slapen. Sprong 3 was hij eigenlijk nog steeds een vrolijk jongetje maar was het overdag slapen drama! Alleen maar hazenslaapjes en constant troosten en wiegen. Het is nu voorbij, en hij slaapt overdag weer redelijk goed. Hij is zich nu wel veel meer bewust van alles om zich heen en veel aan het kletsen, heel leuk om te zien :)

één jaar geleden

Heeft iemand hier toevallig tips om een baby in sprong 3 in slaap te krijge ...
Hier hetzelfde 🙈 ik ga maar wandelen dat vind ze leuk en soms heb ik geluk dat ze in slaap valt

één jaar geleden

Reactie op Np22

Hier hetzelfde 🙈 ik ga maar wandelen dat vind ze leuk en soms heb ik geluk ...
Hier dus ook sprong 3 , maar slaapt dus wel gewoon goed.. alleen afgelopen 3 avonden drama maar slaapt dus overdag wel goed? Wel hangerig… maar ik heb dus white noise apparaat baarmoeder geluid en helpt goed

één jaar geleden

Spring 3 begint ‘officieel’ over 5 dagen. Maar sinds gisteren slaapt mijn zoontje ineens in bed?! Ik kan hem zo neerleggen en hij heeft voor het eerst in 9 weken een avond in z’n bed gelegen?! Kan dit de voorloop op de sprong al zijn? Of moet ik er deze dagen even van genieten en komt de ellende komende dagen nog? Hij heeft van de andere springen veel last gehad

één jaar geleden

Onze zoon wordt opeens om 3 uur in de nacht klaar wakker... We moeten dan echt de wakkertijd weer uitzitten voordat hij weer in slaap valt... Is dit ook herkenbaar voor sprong 3? Verder drinkt hij minder en klakt hij opeens bij het drinken..

één jaar geleden

Hoelang duurde sprong 3 bij jullie kinderen?

één jaar geleden

Reactie op Thegodfather

Hoelang duurde sprong 3 bij jullie kinderen?
Bij ons duurde het 6 dagen. Het begon 2 dagen eerder dan de app zei ( oei ik groei ). Het was de eerste 4 dagen duidelijk zichtbaar dat hij in zijn sprongetje zat, en daarna bouwde het wel af tot dag 6 en toen was het voorbij

één jaar geleden

Reactie op Dana&Noël

Bij ons duurde het 6 dagen. Het begon 2 dagen eerder dan de app zei ( oei i ...
Oké dat is toch vrij lang nog. Duurde de andere sprongen ook zo lang of toevallig alleen deze sprong bij juliie?