19 Reacties

6 maanden geleden

Hier net terug ook om 5:50u wakker, maar wel een vrolijk kindje. Geen last van tandjes? Hier dan ook super humeurig en moeilijk eten als het tandjes zijn

6 maanden geleden

Ja heel herkenbaar hier. Mevrouw is er ook flink verkouden bij, dus dat maakt het allemaal niet beter. Alles gaat erin, behalve het avond eten. Ik ga de strijd niet aan, wil ze wel dan krijgt ze, wil ze niet dan maar niet.

6 maanden geleden

Reactie op Annie123456789

Ja heel herkenbaar hier. Mevrouw is er ook flink verkouden bij, dus dat maa ...
Hier dus ook… snotneus waar je u tegen zegt.. 2 boventandjes die doorgaan komen maakt het ook niet makkelijker

6 maanden geleden

Er gaat nu heel veel gebeuren in het koppie van de kleintjes, ze maken een enorme mentale groeispurt en dat kan zelfs tot na hun eerste verjaardag duren. Maar ook dit is weer een fase. 🤗 Hier sinds een week of twee van half7 naar precies 5 uur wakker. 😅 Hier wordt ze ook nog een paar keer in de avond wakker en heeft ze troost nodig. Verder merken we weinig verandering, wel zegt ze meer woordjes! En brabbelt ze onverstaanbare zinnen of liedjes. Mijn man en ik doen nu in shifts de avond- en ochtenddienst. 😂 De ene dag brengt hij naar bed en haal ik haar de volgende ochtend op, de andere dag wisselen we om.

6 maanden geleden

Er gaat nu heel veel gebeuren in het koppie van de kleintjes, ze maken een ...
Is ook zo… ze kunnen er niks aan doen… maar als je zo goeie slaper gewend ben is het dan gelijk ff pittig ofzo🤪 en dat kletsen is super lief.. maar doe zelf geen oog dicht mja liever dat dan huilen

6 maanden geleden

Reactie op devidevries

Is ook zo… ze kunnen er niks aan doen… maar als je zo goeie slaper gewend b ...
Ja, ik begrijp je volkomen!Van mij mogen ze ook wel lekker klokje rond slapen. Ik heb op een plankje boven haar bedje een knuffeltje met twee rubberen/siliconen speeltjes. Wanneer ze wakker is pakt ze die en gaat ermee spelen. Ik ben heel benieuwd hoe het hierna eruit komt te zien. Hoe doen jullie het met avondeten en hoe laat? Bij ons is het ook nog zoeken wat werkt

6 maanden geleden

Ja, ik begrijp je volkomen!Van mij mogen ze ook wel lekker klokje rond slap ...
Wij eten vaak rond kwart over 5 half 6. Dan ruimen wij daarna lekker alles op en kan zij nog even spelen. Rond half 7 naar boven. Wassen of in bad, flesje, voorlezen en dan in bedje.

6 maanden geleden

Waaauw, niemand last van ‘drama’ om in slaap te vallen bij bedtijd? Onze man kon tot vorige week super flink altijd zelfstandig in slaapvallen. Nu zit hij nog 30-60min in zijn bed te spelen, kletsen en klein beetje zeuren.. Middagdut net hetzelfde probleem..

6 maanden geleden

Reactie op kelldd

Waaauw, niemand last van ‘drama’ om in slaap te vallen bij bedtijd? Onze ma ...
Precies hetzelfde!! Viel altijd na 5-10 minuutjes in slaap en nu ruim 60 minuten aan het zitten, kletsen, zeuren, alles uit z’n bed gooien etc.

6 maanden geleden

Hier oook stipt 05.00 uur al een ruime week.. ook heel laat steeds in slaap omdat dit gemiddeld 60 minuten duurt ipv de gebruikelijke 5-10 minuutjes.. geef hem een flesje in zn bed en een schone luier en leg hem dan weer erin. Kletst erop los maar valt soms wel weer in slaap rond 6.00 voor 1,5 uur ofzo.

6 maanden geleden

Wij zijn van het 05.00u opstaan af. Ze slaapt nu door tot 06.00u. alleen komt ze nu 1x middenin de nacht en is dan ontroostbaar. 😭 Ben kapot

6 maanden geleden

Wij zijn er eindelijk doorheen 😌 slaapt tot kwart over 7 en kan niet genoeg eten binnen krijgen haha. Er komt een einde aan!

6 maanden geleden

Reactie op Narcis23

Wij zijn er eindelijk doorheen 😌 slaapt tot kwart over 7 en kan niet genoe ...
Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?

6 maanden geleden

Reactie op Narcis23

Wij zijn er eindelijk doorheen 😌 slaapt tot kwart over 7 en kan niet genoe ...
Pfoeeeee wij nu middenin.. hoelang duurt dit? Was t bij jullie ook veel huilen overdag?

6 maanden geleden

Hoe lang heeft het bij jullie geduurd?
Alle weken van gekke trekjes gecombineerd toch wel maandje zoiets

6 maanden geleden

Reactie op devidevries

Pfoeeeee wij nu middenin.. hoelang duurt dit? Was t bij jullie ook veel hui ...
Dat viel wel mee gelukkig, maar hebben sowieso een kindje dat nauwelijks huilt

6 maanden geleden

Reactie op Narcis23

Alle weken van gekke trekjes gecombineerd toch wel maandje zoiets
Haha thanks, dan zitten wij er nog middenin 😂😂😂😭

6 maanden geleden

Wat is deze sprong verschrikkelijk!!! Vanacht gewoon van 1 tot half 5 wakker geweest, daarna geslapen tot half 9 vervolgens rond 11:00 moe half uur geslapen, 15:00 naar bed tot 16:15 en nu al een uur bezig om in slaap te krijgen..

5 maanden geleden

Pfff Ben kapot. Het is zo’n drama in de avond met naar bed gaan. Was nooit iets aan de hand en nu dra-ma. Daardoor de oudste ook elke keer wakker en om ons roepen. Hele vicieuze cirkel zo, houden elkaar wakker. Ik loop nu in sportkleding omdat ik wilde gaan sporten maar zit er weer niet in 😵‍💫 word weer avondje heen en weer lopen tussen beneden en boven (laten we dat dan maar als sport zien). Zitten hier denk ik nu echt al 6 weken in. Hoe lang kan je dit volhouden 😅