16 Reacties
5 maanden geleden
Reactie op Novabo
Wij hebben een set stapelstein en onze dochter van 3 jaar en zoontje van bi ...
Dankje voor je reactie! Leuk om te horen. 🤍
5 maanden geleden
Reactie op Chayennn
As we speak zijn mijn zoontjes van 1 en bijna 5 er nu mee aan het spelen ha ...
Ze zijn inderdaad best duur helaas. Mag ik vragen welk merk jullie hebben? Het is zeker leuk om meer te kunnen kopen omdat deze goedkoper zijn. :)
5 maanden geleden
Reactie op Marleentje95
Ze zijn inderdaad best duur helaas. Mag ik vragen welk merk jullie hebben? ...
Ook bijna alle kleurtjes. Weet even niet waar de andere 2 zijn. Deze zijn van ome Ali. Ik heb daar ook bijpassende kleuren doekjes enzo gekocht. Daar deed mijn oudste mee kleuren sorteren.
5 maanden geleden
Reactie op Marleentje95
Dankje voor je reactie! Leuk om te horen. 🤍
Wij hadden eerst de Ali stenen totdat we er eentje kregen van stapelstein. De echte vond ik zelf wat prettiger, ik had het idee dat er meer grip is op de echte. Al moet ik zeggen dat mijn kinderen met beide stenen evenveel plezier ervaarde, ik denk dus die van Ali ook helemaal prima zijn enkel dat het niet verantwoord wordt vervaardigd (volgens men, geen idee hoe dit exact in elkaar steekt).
5 maanden geleden
Wij hebben ze ook voor de eerste verjaardag gegeven afgelopen week! Ze speelt er echt al mee, doet er dingen in, klimt eroverheen of stapt erop om op de bank te komen (dat is dan weer minder handig 😅). Ik vind het ook veel geld, maar ik denk dat je ze ook nog goed door kunt verkopen als je het toch niets vind.
5 maanden geleden
Hier ook die van Ali. 6 stapelstenen en 1 balansbord. Wordt hier ook veel mee gespeeld. Door onze peuter maar ook door ons zoontje die over 2 weken 1 wordt. Voor nu als schattenmand, met allerlei sensorische dingen met een gekleurde doek.
Maar ik ken de echte stenen ook en het lijkt idd dat die meer grip hebben. Ali is een goed alternatief maar wil je kwaliteit zou ik toch voor de echte gaan.
5 maanden geleden
Wij hebben stenen van stepping stones (via marktplaats zijn er aanbieders hier van). Scheelt ook behoorlijk met de originele! Dochter is bijna 1 en speelt er regelmatig mee. Vooral uit elkaar halen en proberen te stapelen en ze gebruikt het om achter te lopen. En ze vindt het hilarisch als we er mee sjoelen of het als hoed gebruiken. Ik was rond de 50€ kwijt voor 6 stenen, is me nu al het geld waard!
5 maanden geleden
Wij hebben een set besteld. Beide opa en oma’s geven er twee en we bewaren er twee om te geven met Sinterklaas (voor onze dochter en zoon)
5 maanden geleden
wij hebben een set van 6 gekocht zonder balansbord. ze vindt het heel interessant maar doet er nog niet zo veel mee. moet er wel bij zeggen dat ze nog niet echt kruipt loopt of zelf tot zit komt. als ze dat kan wordt het meer gebruikt denk ik. zelf heb ik het wel al als krukje gebruikt 😂 mijn overweging was dat het redelijk zijn waarde behoudt, dus als het niks is kan je het nog goed doorverkopen
5 maanden geleden
Bedankt allemaal voor het delen en het geven van tips! Super lief. Ik ben nu helemaal enthousiast om het te kopen en ik denk van stapelstein zelf. Hebben we vast komende jaren plezier van. 😊
5 maanden geleden
Mijn tweeling van net een jaar speelt er elke dag mee en ze doen veel verschillende dingen. Ze lopen er mee, gebruiken om te oefenen met los staan, als trommel gebruiken, balletje er in bewegen, er overheen liggen, kiekeboe mee spelen, rollen, erin zitten en rondjes draaien, stapelen. Het is erg leuk om te zien wat ze er nu al mee doen, en ze kunnen er nog meer mee doen zodra ze ouder zijn.