8 Reacties

3 maanden geleden

Iets in de handen geven om af te leiden

3 maanden geleden

Staand een luier broekje aan doen? Ik las eens dat als ze tandjes krijgen en ze moeten liggen, er erg veel druk komt op de oortjes. Daarom willen ze soms absoluut niet liggen

3 maanden geleden

Herkenbaar... Eerst afleiden met iets (iets dat geluid maakt of iets dat je open en dicht kan doen), hem pas neerleggen als dat zeker gelukt is, en van zodra de luier om is, kan je zijn body ook nog wel rechtstaand toe doen.

3 maanden geleden

Ook super herkenbaar hier! Als het echt niet lukt dan geef ik het soms op en probeer ik paar minuten later nog es. Soms wacht ik echt tot moment dat hij effectief afgeleid is door iets. Hem op het kussen proberen afleiden werkt vrijwel nooit. Ook gebruik ik wel bijna altijd luierbroekjes omdat ik die dan sneller aan krijg. Vroeger lukte dat nog wel es staand op de grond, maar tegenwoordig vanaf dat hij op de grond staat loopt hij weg dus dat lukt ook niet meer.

3 maanden geleden

Het enigste wat hier helpt is naar een filmpje van zichzelf kijken! Dus een filmpje maken van hem die brabbelt en gek doet van zeker 1 minuut 😂 Ze zijn daarvan zo onder de indruk van zichzelf

3 maanden geleden

Wij zijn erachter gekomen dat hij perfect stil blijft liggen als we hem een klein boekje geven, zoals nijntje!

3 maanden geleden

Geen tips wel herkenning 🥹😭

3 maanden geleden

Wij hebben sinds 2 maanden luierbroekjes. Dat scheelt. Dan kunnen ze zitten of staan. Dan hoef je niet te stoeien met dichtplakken. Maar hier ook af en toe een gevecht,savonds werkt het vaak om een tandenborstel met Tandpasta te geven, is ie even zoet met 'zelf', poetsen