5 Reacties
4 maanden geleden
Hier al 2 vliegvakanties gehad met ons meisje. Wij hadden kleine speelgoedjes mee (spinners voor op het raam, activiteitenbal en een boekje). Snackjes meegenomen zoals een cracotte, fruit en maispuffs. Als je savonds vliegt zou ik zeker wel een potje meenemen. Wij hebben zelf in het appartement gekookt voor haar en dat namen wij dan mee als we ergens gingen eten maar soms at ze ook gewoon met ons mee wat ze dan kon eten. Nu gaan we over 2 weken weer op vliegvakantie en ik heb zo鈥檔 busy board map bij Temu besteld, gister binnen gekregen en ziet er erg handig uit voor in het vliegtuig!
4 maanden geleden
Wij zijn gister terug gekomen van onze vlieg vakantie. Ook al is het vliegveld behoorlijk vies. Ik heb hem voor de vlucht nog lekker even fllink laten kruipen en spelen. Mijn zoontje is ook van het gooien momenteel dus wij hebben hem een tijdje bezig gehouden met gekleurde (washi)tape van de stoel voor ons af peuteren, een doosje met rozijntjes eten/snackjes mee, een boekje met schuifjes/beweging en hij drinkt soms nog een flesje dus deze hebben we gegeven tijdens de landing tegen mogelijk oorpijn. De huisarts gaf ook de tip zoutoplossing te geven voor de vlucht/een zetpil maar mijn zoontje heeft wel al regelmatig last gehad voor oorpijn/oorontsteking.
4 maanden geleden
Wij hebben vrijdag een vlucht gedaan van 5 uur met een dreumes van 14 maanden. Ze is vooral druk geweest met de mensen om ons heen 馃ぃ had een tas vol speelgoed maar daar heeft ze niet naar omgekeken. Ze heeft wel heeeeel veel zitten eten, rozijntjes, berenchipjes, druifjes. Allemaal dingen waar ze een tijdje mee bezig was.