7 Reacties

4 maanden geleden

Onze zoon van nu 13 maanden doet nu maar een dutje en dat al sinds een paar weken. Het was ook echt een strijd elke keer, tot ik het in de ochtend langer ging rekken tot ong 12 uur en toen sliep vet mannetje 2.5 uur. Dus zijn sindsdien maar een slaapje gaan doen. En ook de nachten gaan een stuk beter nu

4 maanden geleden

Dat verschilt echt enorm per kind! Ik zou proberen zijn ochtenddutje pas om 12 uur half 1 te laten doen zodat hij tot 3 kan slapen (hopelijk) en dan rond 19:00-19:30 weer naar bed. En als hij toch behoefte heeft aan meer slaap dan zou ik hem in de ochtend van 10-11 laten slapen en dan om half 2-2 uur weer. Wakkertijd van 11-15 is iets te lang!

4 maanden geleden

Wij zijn met 9 maanden over gegaan met 1 dutje. Hier slaapt ze vaak van 12-15u en de hele nacht door van 19/20-06/07u

3 maanden geleden

Hebben jullie tips voor het rekken? Onze dochter slaapt liefst rond 11uur nu en dan na 1 uur al wakker. Dan is het rond 5u moe maar dan moet ik het nog rekken tot 18:30. Tips zijn welkom

3 maanden geleden

Reactie op Sarahitsme

Hebben jullie tips voor het rekken? Onze dochter slaapt liefst rond 11uur n ...
Waarom zou je perse willen rekken? Als dit even haar ritme is dan is het prima toch? Trekt vanzelf bij.

3 maanden geleden

Reactie op Plofje98

Waarom zou je perse willen rekken? Als dit even haar ritme is dan is het pr ...
Ivm wakkertijd ochtend. Voor 6uur liever niet 😜

3 maanden geleden

Reactie op Sarahitsme

Hebben jullie tips voor het rekken? Onze dochter slaapt liefst rond 11uur n ...
Net zoals met zomer en wintertijd heb je “trucks” je kunt opschuiven met 15min voor 1 á 2 dagen en dan weer 15min tot je bijvoorbeeld op 12uur komt om ze op bed te leggen. Het is vaak ook voor ze wennen, energie verdelen