Hi allemaal,
Mijn dochter krijgt op de opvang tussen de middag een warme maaltijd. Meer kindjes die dat krijgen? Geven jullie je kindje dan nog een warme avondmaaltijd? Of is dit een yoghurtje of boterham?
Dankjewel!
Mijn zoontje krijgt dat niet, maar ik zou dan in de avond broodje aanbieden en beetje yoghurt? Toen ik woonde op Curaçao kwam het wel eens voor dat we op kdv warm aten in de middag en thuis (avond) brood.
Bij ons is dat ook en we geven s avonds een boterham. Vaak eten we 's avonds pas laat ivm werk, dus kan hij sowieso niet met ons mee eten. Op sommige dagen thuis draaien we het om en krijgt hij s middags brood en s avonds warme hap.
Hier ook zo. Ik geef 's avonds geen warme maaltijd meer. Ik probeer de meeste dagen wel iets anders te geven dan een boterham. Groentepannenkoekje, wentelteefjes,... Daarnaast ook altijd stukje fruit, yoghurt en een snackje
Mijn zoontje eet warm op de opvang en het verschilt een beetje per dag wat we hem 's avonds dan nog geven. Soms eet hij nog een beetje mee met ons, maar regelmatig ook gewoon een boterham.
Hier ook warm 's middags in opvang. 's Avonds eet hij sowieso niet veel, ik geef hem een boterham of pannenkoekje of muffin die ik zelf gemaakt heb, of beetje yoghurt of fruit.
Hier ook warm eten op de opvang. De baby eet dan in de avond met ons mee (nog wel een beetje aangepast/wat kleiner geneden), dus dan 2x warm op een dag